Heb vanochtend een shoot gedaan met een fries.. moet de foto's nog uitzoeken maar hier heb ik er alvast 1 paardje is van just_eva hier op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weer een leuk weekend gehad saampjes 

Ik probeer ze wel zoveel mogelijk aan te doen, met lopen, longeren en ik probeer ook met rijden, mn andere staan dan naast de bak en die kan ik dan aandoen als het niet meer gaat.... en eigenlijk wil ik ze niet aan naar het bos, maar nu doe ik dat toch, heel voorzichtig! Rij dan toch minder intensief maar ze vormen wel. Ik kan al wel merken dat ze wat soepeler aan het worden zijn. Welke laarzen heb jij? Er zit ook verschil in leer, de ene loop je veel sneller in en is veel zachter, dus kun je misschien nog wisselen.
Alles gaat inderdaad beter tussen ons, ze wordt al bijna te braaf en rustig! Let maar op, jij en Chico gaan straks ook zo! Gaat benthe hem helemaal inrijden of ga jij ook, onder haar begeleiding?
Hoeveel friezen heten wel niet hessel!
leuke foto's!
* 
ben ze even aan het bewerken en open straks een topic.. dan plaats ik hier de link wel even
!! Heeeel veel sterkte en beterschap Ellis
.