Blueberry schreef:Ess dat klinkt helemaal super! Ik word helemaal blij van je verhaal. Maar ik moet nog wel 4 jaar wachten
Haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blueberry schreef:Ess dat klinkt helemaal super! Ik word helemaal blij van je verhaal. Maar ik moet nog wel 4 jaar wachten
Essssss schreef:Blueberry schreef:Ess dat klinkt helemaal super! Ik word helemaal blij van je verhaal. Maar ik moet nog wel 4 jaar wachten
HahaIk ben zelf ook zo blij! Haha 4 jaartjes wachten op wat?
peetisgreat schreef:esmee ik bedoelde met de nazorg van na de castratie tsjillert heeft er nl heel vele last van gehad en hij is ook goed ziek geweest
dus zoek een goede DA waar je het laat doen en vooral de nazorg laat hem veel lopen
en ik moet wel zeggen dat ik het raar vindt wat je zegt van die mevrouw eerst 200 en als laatste 700/800 euro erg prijzig voor ene castratie
ik heb vanmorgen zo lekker buitengereden heerlijk een nieuw stukje bos ontdekt hahaha twerwijl ik er al langer loop dom he
en daarna mocht hij heerlijk het land op![]()
vanmiddag nog les gegeven op
de manege viel er toch een miesje van haar pony pf schrok wel hoor
gelukkig had ze een body aan en viel het achteraf nog mee
had de pony eerst nog aan de longe omdat ze voor het eerst met hem in de springwei mee reed het is een jonge pony en het meisje zelf reed ook nog niet zo super
ga zo ff bellen hoe het met haar is
gelukkig stapte ze er wel weer op
weer wat vertrouwen terug gekregen die meid
BrankaZ schreef:cloris schreef:Enne dames in Noord-Noord Holland, we moeten toch echt eens meeten, Castricum, Heiloo, Waarland hahaha we staan bijna naast elkaar
Je vergeet Alkmaar/Zuid-Scharwoude
Since1983 schreef:Hallo iedereen
Bij deze meld ik me ook aan als kersverse PRE eigenaar.
Na een "zware 2-jarige zoektocht" heb ik dan toch mijn spaanse mannetje gevonden.
Sinds gisteren is hij officieel van mij. Hij komt rechtstreeks van de fokker.
Hij is nu 2 jaar en werd vorige maand vice-kampioen in België. (dat was meteen een meevaller)
Hier al een eerste foto van Llanero XV.
cloris schreef:Furia schreef:Ja zeker weten, noem maar een weekend!
Lijkt me echt heel leuk
zaterdag 13 oktober? maare wat gaan we doen dan?
cloris schreef:BrankaZ schreef:Je vergeet Alkmaar/Zuid-Scharwoude
Oopppss![]()
soeske schreef:zo,moet heel wat bijlezen, druk met school en alles. Blueberry, leuk dat je op vlie gewerkt hebt, ik heb ook 4 maanden op vlie gewerkt, in badhotel bruin, dit jaar