Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getty_Maan schreef:Wat een bijzonder plekje absolum voor jelske, hij klinkt alsof hij prefect voor hun is.
Begrijp je situatie, paarden is een dure hobby. Maar ik zit echt niet meer op een veulen te wachten, tijd vliegt voorbij, maar kan niet wachten tot dat ik de eerste meters onder het zadel kan maken met Maan.
Hoe is het met Shiva gegaan?
Volgend jaar als Maan 3 is en ik haar er qua lijf beetje goed voor vind staan. Wil ik haar keuringsklaar laten maken en had het idee om dan samen met die stal haar zadelmak te maken.
Ik ben altijd alleen bij de paarden en heb niemand die mij helpen kan. Denken jullie dat zo'n stal dat evt. Wel zou willen?
Ik zou dan zelf de ruiter zijn.
Ik heb dus wel ervaring met zadelmak maken, maar ik kom niet meer op die stal en daar had ik altijd hulp van de eigenaar.
Getty_Maan schreef:Wat een bijzonder plekje absolum voor jelske, hij klinkt alsof hij prefect voor hun is.
Begrijp je situatie, paarden is een dure hobby. Maar ik zit echt niet meer op een veulen te wachten, tijd vliegt voorbij, maar kan niet wachten tot dat ik de eerste meters onder het zadel kan maken met Maan.
Volgend jaar als Maan 3 is en ik haar er qua lijf beetje goed voor vind staan. Wil ik haar keuringsklaar laten maken en had het idee om dan samen met die stal haar zadelmak te maken.
Ik ben altijd alleen bij de paarden en heb niemand die mij helpen kan. Denken jullie dat zo'n stal dat evt. Wel zou willen?
Ik heb dus wel ervaring met zadelmak maken, maar ik kom niet meer op die stal en daar had ik altijd hulp van de eigenaar.
_Jelske schreef:Getty_Maan schreef:Wat een bijzonder plekje absolum voor jelske, hij klinkt alsof hij prefect voor hun is.
Ik weet toevallig dat er stallen zijn die wel het zadelmak maken als dienstverlening aanbieden, dus wellicht zijn daar gewoon afspraken over te maken. Waarom ook niet?
@Stephanie: Mooie ShivaEn wat een braverik!
@Absolem:
Gisteren bij de Koninklijke stallen geweest en als alles doorgaat komt Jelske in een gespreid bedje hoor!Tjonge, jonge, die beesten worden daar écht tot in de puntjes verzorgd! Er wordt mee getraind (de friezen ook dressuurmatig onder de man), ze gaan er mee naar buiten (in de stad zowel het bos in Apeldoorn of het strand van Scheveningen). Stallen worden enorm schoon gehouden, stalbedekking afgesteld op behoefte van het paard, evenals voerbeleid. Persoonlijke verzorgers etc.
![]()
Als jullie nog eens de kans krijgen om een rondleiding bij te wonen, is dat echt een enorme aanrader. Heb ontzettend veel opgestoken gisteren.
Heeft één van jullie ervaring met zilverspray?
Jinthe1 schreef:Oei, de merrie heeft het veulen verworpen? Wat sneu... Maar er zijn natuurlijk nog andere veulens te koop en wellicht ook in de afstamming die jij zoekt.
Alvast een proficiat met de verkoop van je paardje. Hij zal daar goed staan!
Nynke, als je iets langer wil wachten voor de L dan kan je wellicht nu de B in de regio rijden? Ik weet niet in welke regio je woont maar in sommige regio s hoef je maar twee selecties te rijden. Dan weet je ook waar je staat. De L is dan zo dichtbij en die paar weken maakt het ook niet uit op het sportpredicaat toch? Of nu al B starten en de selecties voor de regio in de L?
Nynkex01 schreef:Jinthe1 schreef:Oei, de merrie heeft het veulen verworpen? Wat sneu... Maar er zijn natuurlijk nog andere veulens te koop en wellicht ook in de afstamming die jij zoekt.
Alvast een proficiat met de verkoop van je paardje. Hij zal daar goed staan!
Nynke, als je iets langer wil wachten voor de L dan kan je wellicht nu de B in de regio rijden? Ik weet niet in welke regio je woont maar in sommige regio s hoef je maar twee selecties te rijden. Dan weet je ook waar je staat. De L is dan zo dichtbij en die paar weken maakt het ook niet uit op het sportpredicaat toch? Of nu al B starten en de selecties voor de regio in de L?
Ik denk dat ik dat ga doen ja, volgens mij hoef je hier maar een selectie te rijden.
Absolem: wat balen zeg! Echt heel sneu.
Mijn verkochte Gjalt x Fabe merrie is drachtig van Wardy, ben heel benieuwd wat er uitkomteerst geprobeerd met Tymon 456, maar is niet gelukt helaas
Nynkex01 schreef:Haha ik zag je berichtje en moest het even vertellen:) het paard is van kennissen en ik heb geen idee wat hij met het veulen wil. als Tymon gelukt was had ik het graag willen hebben maar nu ben ik daar niet zo zeker van. Zal ik je nog even lekker maken? De merrie is sport en ster met een eerste premie, had denk ik kroon kunnen worden maar door ziekte niet naar de CK geweest. en haar moeder is dubbel preferent en dubbel prestatie:)