LiesbethDW schreef:Bij Gent, da's niet echt in jouw buurt he
Nee heb net even gekeken en is echt niet in de buurt,jammer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik wil er nu gewoon ook echt graag op rijden en er niet graag weer af
Eerder merkte ik wel dat ik dan reed omdat ik moest van mezelf, en omdat het voor Chim goed is en ik het ook wel heel leuk vind, maar dat het vaak niet echt lekker ging of ik niet lekker zat, dat is best vervelend! Maar nu komen er nieuwe tijden
Maar zo snel is 't toch niet geregeld allemaal haha!

Maar Chim en ik kregen met de les even extra hulp om te leren om rechts ook los te kunnen laten... ik kan niet voldoende weerstand bieden, mijn hand stil houden en haar er eventjes duidelijk inloodsen, met de hulp van mijn instructrice liep ze in 2 seconden naar beneden en kwam de ontspanning vanuit de rug super snel!! Ik kan haar daar nog niet houden, maar we gaan het stapsgewijs duidelijk proberen te maken omdat ze moet door krijgen dat ze niet meer hoeft vast te houden, ze had natuurlijk pijn van haar zadel en dat is nu weg, maar ja, leg haar dat maar uit
Maar dit was een rondje heel fijn, daarna laten we haar ook weer zelf haar plek zoeken en dan komt ze al veel lager... ((En nee, mijn instructrice trekt niet maar kan haar veel duidelijker aangeven waar ze wezen moet. Ik geef been bij en ondertussen laat ze mij voelen waar en hoe strak ik mijn teugels moet houden. Chimanga blokkeert terwijl ze dus prima kan ontspannen als ze daar loopt, alleen weet ze dat niet))
Haha spelen met je paard is leuk!!!
Maar dat doe ik maar niet meer met Tamme
Tamme vindt zijn wei, zijn territorium, dus die gaat rustig tegen me aan staan steigeren... Niet leuk
Gelukkig doet ie dat alleen als we gaan spelen, verder is hij nooit dominant 

En dat zou dan zo'n wilde hengst zijn
[ITP] Cowboy Jesse temt woeste shethengst Kevin.
maarja, gelukkig nu heel mooi gelijk en op de gehele lengte een mooi eind van de ruggengraat af!!
Chimanga trekt ook de gehele truckendoos open als de dierenarts o.i.d. er is hoor!! Gelukkig laatst bij de masseur al niet echt meer, die gaf haar de vorige keer ook zo veel tijd om te wennen en nu weer zo kalm, maar de DA heeft meestal '10 minuutjes' denk ik, en die wil dat even snel fixen, daar kan ze dus niet tegen!!
Maar 't is niet raar hoor dat het je niet is opgevallen.. Anders was je zelf wel zadelmaker geweest, je kan niet alle kennis hebben toch! Gelukkig is er geen schade aangericht wat niet terug te draaien is. Ze leert het vanzelf wel 

maar zeker Fiëla vindt het best eng haha.

Robijntjah schreef:Mo is nu bijna 3 maanden geleden geschoren en denk dat ze pas in februari/maart weer hoeft... Blijft mooi dun! Heb wel gisteren een halsdekentje opgelegd.
Wij hebben ook buitenstallen maar denk dat Mo daar te hectisch voor is...
Ik heb mijn 2e buitenrit gemaakt
Maar 1 keer weggerend en binnen een paar passen weer terug. Ruim 2 uur op pad geweest en veel gestapt, 2 drafjes gemaakt.
Ben er echt blij mee!
Nouja, als het jullie allemaal leuk lijkt moeten we maar eens kijken voor een meeting idd!
Paardjes bijhuren kan vast op een manege in de buurt

Toch nog wegspringen! Leuk dat je er zo blij mee bent
met binnenstalling bedoel ik wel echt afzonderlijke stallen die 'in' een andere schuur zijn... dus dat de ingangen e.d. ook vaak aan de binnenkant zijn... Maar misschien zie ik dat verkeerd?