wanda - klinkt lekker je les nu lekker in de lijn doorgaan
Esther - ook een lekker intensive les gehad dus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heikedenise schreef:wanda - fijn dat je weer zo lekker hebt gewerk met jippe en wat staat dat voortuig hem gaaf echt mooi hoor
Anouk - wat super dat je het demo zadel mag gebruiken/lenen ben benieuwd hoe je het vindt
en wie weet verkoop je er idd nog een, je bent iig lekker bezig zo te lezen
gister heike weer gereden niet lang en bijna alleen maar gestapt het leek er een beetje op dat die weer een verstopping had / gaskoliek dus even met de dierenarts overlegd wat we gingen doen want hij was wel constant aan het gassen maar er kwam maar niks uit, dus hebben we hem even een soort van laxeermiddel gegeven net als de vorige keer en na een half uurtje kwam er redelijk wat uit hij moes vandaag weer helemaal goed zijn dus ben benieuwd.
Annash schreef:zasread schreef:Shanna: Wat een onwijs gave hengst. Alleen het kleurtje hou ik niet zo van, maarja, een goed paard heeft geen kleur. Ik wilde nooit een schimmel, maar ben daar inmiddels ook helemaal verknocht aan
Huh, waar heb jij het dan over?
Annash schreef:Anouk, ze wordt geinsemineerd met Lord Carnaby en ze staat nu bij Johann Hinnemann.![]()
lakshmi schreef:Shanna (nog over Derek O), meen me het nog te herinneren, je postte ooit een foto met hem samen? Wel bijzonder zeg, youtube doet het hier helaas niet maar zal volgende keer in NL eens proberen te kijken.