Karina: heel veel sterkte met je paardjes. Wat een rotsituatie.
Heide: Gelukkig vermoed de DA geen rhino. Ik duim nog even tot de bloeduitslag
Michelle: auw auw auw ... die pijn komt vast nog wel...
Oww mensen... ik zit zo met mijn hoofd in de knoei of eigenlijk in de roze wolken
Ik heb hier nog nooit iets over hem geschreven en ik ga hem ook niet bij naam en toenaam noemen maar ik ben al een tijdje bezig met een PRE ruin en dat gaat de laatste tijd echt steeds stukken beter! Hopelijk is hij binnenkort ver genoeg om er even op te stappen. Maar al duurt dat nog even, maakt het me ook niet uit. Ik droom zelfs van hem 's nachts
sonrisa
Geplaatst: 30-06-09 21:14
Hoi allemaal,
heel erg bedankt voor de welkomst berichten en de complimenten voor sonrisa
madelief bedankt dat je de foto's er op hebt gezet
DinkeyGirl, het eczeem is gelukkig al een stuk minder Flan heeft tot nog toe geen vliegen deken in de wei op. Ze heeft een simpele harry's horse en nog een grappige roze van onbekend merk.
Jan stoere foto
Mies gefeliciteerd en leuke foto's.
Karina
Verder laat ik t hierbij want ik red t bijlezen gewoonweg niet haha.. mss kan ik t vanaf hier weer bijhouden.
karina: hè das echt heel erg beroerd! hopen dat het met veludo meevalt.
elise: en die collega heeft natuurlijk aangifte gedaan bij de pliesie ? haha echt weer wat voor jou he
michelle: gefeliciteerd met je aanhangerstempel
ilona, michelle en benthe: gezellig dat jullie weer terug zijn, ik heb jullie wel gemist hoor. goh dat jullie zomaar doorgereden zijn met onweer, kon je nergens schuilen? levensgevaarlijk man. hihi, zie je nou wel dat het gsmbereik daar slecht was. in the middle of nowhere. leuke foto's, overigens ilona ook die bij marialva.
vanavond des eens helemaal gewassen, nou het had wat voeten in aarde die slang op z'n manen en uiteindelijk ook nog de voorpluk vanaf z'n oren. maar het lukte. halve fles babyshampoo eraan gewaagd, daarna die shine van cowboymagic eroverheen gespoten. om het circus compleet te maken heb ik hem ook gelijk kennis laten maken met de veerust-spuitbus. dat ging snel heel goed maar wat stonk dat. vond des ook dus wat doet ie als ie de wei ingaat? juist, net op de ene kale grasloze plek uitgebreid gaan liggen rollen.... volgens mij deed de CM wel z'n werk.
morgenmiddag feestje hier, michelle wordt 4. het zwembad staat paraat voor de meute. alleen ikke moet werken :-(
Ilona, Benthe en Michelle: Klinkt als een heftig maar wel leuk weekje.
Ilona: Mooi paard en mooi tuig waar je op de foto mee staat.
Anouk en Frank: Lekker genoten met jullie kindertjes. Leuk als ze helemaal zo uit hun dak gaan. Alvast gefeliciteerd met Michelle. Jammer dat je moet werken, kunnen die champi's zich niet 1 dagje inhouden.
Frank: Lekker zo'n Despi.
Kelly: Keljan heeft als vader Toddy. Moeder is hulpstamboek. Heb meerdere Toddy's gehad. Met 1 ben ik nog op de hengstenkeuring geweest (Woddy). Helaas werd hij veterinair afgekeurd, omdat ze dachten dat hij misschien weleens atactisch kon zijn. Hem direct daarna laten testen, niets aan de hand. Had verder hele hoge cijfers. Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar de PRE ruin.
Madelief en Jacintha: Leuke foto's van Sonrisa. Leuk dat ze zo goed met Banditto omgaat.
Elise: Beetje voorzichtig doen. Hoewel volgens mij tegen dovemansoren gezegd. Ze vonden mij altijd een brokkenpiloot, maar jij kan er echt wat van.
Heidi: Wat griezelig die Rhino zo dichtbij. Hoop niet dat het zich verder uitbreidt.
Saida: Gelukkig maar dat het geen ZE is. Gaaf een clinic van Jenny Veenstra, maar van David lijkt me helemaal geweldig.
Karina: Veel sterkte met de verwerking van het slechte nieuws over Rico. Hoop voor je dat je voor Veludo goed nieuws krijgt.
Michelle: Gefeliciteerd met je E rijbewijs.
Cyrina: Gaaf geworden hoor met dat hekwerk. Hoe gaat het met Engreida?
Malin: Vervelend als je voor niets in het ziekenhuis komt. Is het een beetje uit te houden in het gips met het warme weer? Baldomero wordt nu wel een echt mannetje hoor (denkt hij).
Nathalie: Sterkte.
Suus: Kan me voorstellen dat het warm is in de keuken. Veel plezier vanavond.
Heb het uit mijn hoofd gedaan, dus hoop niet dat ik mensen vergeten ben. Hier nog geen nieuws. Afgelopen donderdag was Lagartera aan het kegelen. Heeft maar even geduurd, tot vandaag geen kegeltjes meer gezien, maar je weet maar nooit met haar. Elke middag gaan Jan en ik met Banjer naar het meer zodat hij lekker kan zwemmen en wij kijken lekker vanaf de kant toe. Hij vermaakt zich dan helemaal en soms komt hij pas na een half uur een keer het water uit. Vervolgens gaat hij dan lekker rollen en het liefst op een plek waar modder ligt. Zwart, moe, maar voldaan gaat hij dan weer met ons mee.
Prinslover
Geplaatst: 30-06-09 22:54
Lisenka: Heftig was het wel ff, maar ook weer super!! En wat spannend van Lagartera! Die houd het echt spannend... constant op de wacht liggen, en hele dagen gesloopt zijn dus.. Maar het zal vast de moeite waard zijn, ze is zo'n mooie merrie! Hihi, Banjer lekker zwemmen, wat een fanatieke hond! Mijn JR waagt zich daar niet aan .
Frank: Bah, anouk lekker partyen en jij werken.. . Balen hoor, die champies zijn niet te stoppen haha.. Maar we hadden idd k.lote bereik daar!! Dat was wel balen, zeker als je Frankie met de tel in de maling wilt nemen . Des was weer helemaal schoon dus, voor korte duur, tsja.. je hebt een schimmel of niet he .
Mies: Echt weer iets voor jou, muts!!
Kelly: Aahhh, Kell is happy in luffff . Snel een foto'tje plaatsen? Ben zooo benieuwd! Wel super om te lezen dit!
Heidi: Pfieuw... hopen dat de DA zijn vermoedens kloppen, en dat het geen Rhino is... k.ote paardenziekte.. brrr.. vind het niks!!
Wanda: Wat goed nieuws!! Fijn dat Y je komt helpen . Dat zal ook wel fijn zijn om te zien, je krijgt daar ook wel een stuk je vertrouwen mee terug, zíen dat je paard tóch echt zo verkeerd nog niet is! Je hebt de schrik flink te pakken gehad hoor... Fijn dat er een stijgende lijn in zit. Leuke pics .
Eline: Jou zoektocht is begonnen... Ben benieuwd of je een geschikte kandidaat vind!
Malin: Moet je ook niet doen, als je er echt over na gaat denken, kan je denk ik blijven janker Ging net zo lekker! Echt balen idd van me telefoon En nog erger, me camera.. ik vrees dat ze het echt niet meer gaan doen .
Fotooooooooooooooo's zijn binnen op CD! Ben ze nu op de comp aan het zetten! Een topic maken is het nu eigenlijk te laat voor.... Jammer! Ik zal misschien nog wel een plaatje neer zetten. Eerst eens de 377 plaatjes gaan bekijken nu.
Aaaahhh Jan!!!! Veel te lief he... Daar smelt mn puppyhart echt van! Knappe Banjer.
JeanleGrand
Geplaatst: 30-06-09 23:08
Ja Jasmijn, maar inmiddels is hij dus zo groot als hier onder, één jaar oud. Geef je hem voor z'n verjaardag een badje, maakt ie direct de bodem kapot met zijn nagels... Partypooper...
DinkeyGirl
Geplaatst: 30-06-09 23:09
Oh Jan wat een plaatje, tis net een anzichtkaart Zonde van het zwembadje
Iloon oh ik dacht dat je je camera bedoelde die op je telefoon zat maar je gewone camera dus ook, men dat is wel heel zuur WOW dat zijn een hoop foto's, ben benieuwd naar je topic!
Lisenka spannend hoor, ben zo benieuwd wat eruit komt! Baldomero lijkt mij echt een lief maar ook trots manneke die wel goed weet wat hij wil! Vind hem echt zo leuk Wij proberen ook lekker vaak met Luna naar de plas te gaan om haar te laten zwemmen en spelen. Ze vindt het helemaal geweldig en vindt alle hondjes even leuk! Ze vermaakt zich altijd prima
Anouk en Frank gefeliciteerd met Michelle, veel plezier Anouk met het kinderfeestje!
Heidi dat klinkt in ieder geval positief, hopelijk klopt het ook en hoeven jullie je daarna wat minder zorgen te maken!
Kelly ben ook wel benieuwd naar de PRE ruin, staat hij ook bij Jac?
Hihi mijn pogingen om om de paar uur bij te reageren houd ik tot nu toe goed vol
Och ja, dat zwembadje. Voor een paar euro gekocht, zei nog tegen Jan hij zal hem niet stukbijten. Arme Banjer springt erin en bodem lek. Denk dat we voor zo'n zandbakschelp gaan kijken.
Wat je zegt over Baldomero klopt en het is een dikke slijmbal.
hihi, leuke fotos! Was wel even leuk iedereen weer te zien.. Ben blij dat het diploma heb Vnaaf nog lekker ritje gedaan met Goya, heerlijk in het schemer :p
Haha hij is nog steeds lief hoor. Voor Dizo had ik idd ook zo'n schelpending, alleen vond ie er weinig aan.. Terwijl hij wel elke sloot in dook
idefix4
Geplaatst: 30-06-09 23:39
Heidi Dan is het logisch ja! Bij Sam staan een goeie 30 paarden en geen drachtige merries. De meesten komen al zowiezo niet van het erf af en de dochter die bij de andere stal werkt, helpt natuurlijk wel, maar voeren enzo doet ze maar heel af en toe, omdat ze heel lange dagen maakt. Met drachtige merries en net een concours achter ja, zou ik ook voorzichtig zijn ja! Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af! Ow, jeee, ik hoop echt dat het geen Rhino is! STERKTE!
Haha, kun jij dat dan? Je eigen gedragen? Ik vond je heel leuk in de Mol...
Elise Mooi dat voorverwarmen voor de fysio! Haha, dan ben je goed opgewarmd! Dat moet een heel galante fysio zijn whaha, dat je je bloes verkeerd aantrekt! Whahaha, het zou Sam kunnen zijn! Die is heel heldhaftig overigens, maar als ie uit zijn concentratie wordt gehaald door kijkers... hihihi Hij staat ook nooit mooi op de foto. Dan gaat ie van alles lopen schrikken. Heel irritant! Frank wil dat jammergenoeg niet vaker komen oefenen.
Deze boom moet wel heel bijzonder zijn. Wat is het voor iets? Dat is een geschikte tegen inbrekers! Whaha. Wat een muts joh! hihihihi.
Wat heb je eigenlijk nog niet gebroken? Ik sta er van te kijken dat jij zo relaxed blijft stunten met paarden, terwijl je overduidelijk al zo veel gips hebt gezien. Ik zou waarschijnlijk al heel veilig aan Nordik walking zijn begonnen!
Cyrina Het ziet er heel keurig uit! Netjes gemaakt!
Saida Herkenbaar, maar nog nooit gedaan! Ik houd me dus aanbevolen... Ik waardeer het overigens altijd als iemand voor me kookt... Mooi je verslag over Jenny. Fijn dat je er zo veel aan hebt gehad. Ik heb zo'n instructrice... Vandaag nog... haha. Ik vond het nu ook nog warm! Wat een opluchting dat het de deken was! Is wassen van de deken geen optie? Goed heet wassen wil nog wel eens helpen.
Naatju Sterkte met het verlies van je hondje. De mijne wordt (hopelijk) 14 in augustus. Die heb ik geboren zien worden. Moet er ook niet aan denken om haar al kwijt te raken. Wat makkelijk dat Garbosa zo meewerkt. Mss is ze al gereden in Spanje?
Madelief Zo dat is een dubbel kado. Frank was heel opgelucht dat het er bij ons maar één was haha! En ik wil er nu ook echt geen meer bij... Mooie foto's van Sonrisa. Staat Bandito daar niet bij? Ja, leuk hè? Ik geniet op dat soort evenementen van de show, maar nog meer van de kinderen! Hier zijn ze nogal fan van Amika tegenwoordig. Michelle vraagt echter iedereen om een Mega-mindy beker... Het is dat je in Noord-Holland woont. Hier staan veel leuke huisjes te koop met wat land en ruimte voor een stalletje...
Ilona Idd een prachtig paard! Je paardje went wel. Ze hebben er wel tijd voor nodig. Sam had er altijd wel een dik half jaar voor nodig. Prince went sneller. Ik gooi er soms nog wel een dekentje op bij Sam na zo'n inspannende tocht, maar met dit weer is dat hier niet echt nodig. Hopelijk went ie snel en gewoon af en toe lekker verwennen met wat worteltjes... Haha (werkte bij Sam ook) Mss smaakt ie CHico nog beter als de worteltjes uit Delft komen?
Anita Klinkt goed weer met je paardje! En wat een grap met dat sjabrak! Heb je Elise ook daadwerkelijk tegen die boom zien lopen? Of heb je dat gemist?
Esther Ow, weet je hoe ze geprobeerd hebben mij op die hogeschool te krijgen? Met de boerhaeve spelen! Ik won bijna met dammen van het Nederlands kampioen dammen. Ik had één regel verkeerd om geleerd van mijn lieve opaatje... Ze wilden graag dat ik daar kwam studeren, dan kon ik lid worden van de damclub. Dat vond ik geen reden om te gaan studeren...
Malin Sorry, ik ben het helemaal vergeten dat je jarig was! Alsnog van harte gefeliciteerd! Kijken is ook heel interessant bij een clinic. Ik heb die gefilmd voor een vriendin van mij. Rusten maar hè? Hopelijk zit je toch snel weer op het paard hoor! Een vriendin van mij heeft er één van Harry's Hors met touwtjes, die moet je niet hebben. Hij beschermd absoluut niet goed. Haar paardje heeft inmiddels een oog verloren. Die is hypergevoelig op vliegen en ontstoken ogen. Het andere oog hangt er nu om. Haar besluit staat vast dat als haar paard dat oog ook verliest, dat het dan wordt ingeslapen. Ze vindt dat een blind paard geen dierwaardig bestaan kan hebben. Ik ben het daar wel mee eens, maar ik hoop dat de behandeling nu wel aanslaat, natuurlijk.
Kelly Herken je de naam van de vader van de fjord waar ik het over had?
Jan Wat een plaatje, die Zalamera!
Mies Mooiefoto's!!!! Ik wil ook!!!!
Gab Netjes gedaan die wedstrijd! Sam heeft nu zeker 2 maanden rust.
BLZ 303 Elise Volgens mij zit jij je binnen echt stierlijk te vervelen? Haha! Arme collega! Ze moeten oppassen voor je. Droes? Ah, bah, dat is nog veel erger toch? Dat is wel dodelijk ook toch? Ik ga voorlopig maar even niet van huis voor concoursen...
Kelly Zo'n show is dus al net zo slopend als concours? Knappe Bello! Ik verheug me op een gezond veulentje van Perla. Dat de tijd maar voorbij vliegt voor je en dat de grote dag maar een heel mooie eerste herinnering wordt van vele..
Morgen lees ik vanaf Malin verder, dus niet te veel schrijven
Even ego en dan pitten. Frank ligt al weer lang op één oor.. Ons huwelijk lijdt onder bokt haha. Sam was wat lui, maar ik ook. Het is hier ook zo warm! Antje stond ons te bekijken en riep iets en hoppa, Sam wakker en hij ging me toch aan het werk! Haha. Echt op eens was het plaatje weer super. Ik heb dus ook aan één woord genoeg om een wereldmoment neer te zetten met hem.
Morgen is het feest hier: Onze middelste dochter wordt 4 jaar!!! "Ikke word groot..." Nou het mondje wel haha. Dus wij hebben morgen een huis vol visite en gebak en het zwembad staat klaar, zodat alle kids kunnen zwemmen. Vanaf donderdag gaat ons 2e wurmpie al naar de kleuterschool. Wat zal het stil worden! Of juist niet, want Bas vindt dat helemaal niet gezellig. Hij wil altijd meteen zijn zussen weer gaan halen als we thuis komen van het wegbrengen...
Welterusten iedereen en tot de volgende keer!
Prinslover
Geplaatst: 30-06-09 23:54
Even snel een paar foto's ik kan het niet laten, daarna echt naar bed .
Knappe kop!
Jhieehaaaaaa
Of die dr leuk vond?!
Love is in the airr..
Net de paardjes gewassen, mies in bikini op shannon, en voor ons blokhutje even stiekem het mooie weitje op .
Dinkeygirl blijft er bovenop zitten... mss lukt t mij ook vandaag
Lemmy was ziek geweest. Liep van onder en van boven leeg Wat een zooi en stank komt er dan uit zo'n klein hondje IIg nu gaat t weer beter met hem dus hoop dat t zo blijft.
Zielige Lemmy. Gelukkig dat het weer wat beter gaat.
Kelly_Taco
Geplaatst: 01-07-09 08:39
Lisenka Ik ken ook veel fijne Toddynakomelingen. Prettig karakter gaf deze hengst
Ilona Ja goed he Heb hem maandag zelfs van top tot teen gewassen en in de shampoo gezet.. ging zo goed Haha ik ben er helemaal onrustig van ... mar 2 paarden kan ik niet betalen en Perla is echt drachtig Zal eens kijken of iemand een keer een stukje kan filmen of foto's kan maken als ik met hem bezig ben. Haha die Chico is helemaal in luf joh. Wat een heerlijke foto's.
Jean Wat een dotje zeg! Loop jij de hele dag met je camera om je nek dat je altijd van die briljante plaatjes hebt?
Idefix Ben bang dat ik over die naam heb heen gelezen Show was vooral vermoeiend omdat het zo onwijs warm was.. echt niet normaal! En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter
Jellie Ongelovelijk he wat die kleintjes kunnen produceren Gelukkig dat het nu beter gaat!
FF snel ego. Zit op mijn werk en heb het druk. Maar heb zo heerlijk gereden gisteren op Sun. Veel geschakeld binnen en tussen de verschillende gangen. En hij was zo lekker licht van voren. Ben helemaal happy en op een roze wolk.
borderjay
Geplaatst: 01-07-09 09:44
Alvast een paar van Morrie op sjiek
later komen er nog een paar,ik ga nu eerst even het bos in met Moreno voordat het te warm wordt