Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en leuke foto's. 
? haha echt weer wat voor jou he
En wat spannend van Lagartera! Die houd het echt spannend... constant op de wacht liggen, en hele dagen gesloopt zijn dus..
Maar het zal vast de moeite waard zijn, ze is zo'n mooie merrie! Hihi, Banjer lekker zwemmen, wat een fanatieke hond! Mijn JR waagt zich daar niet aan
.
. Balen hoor, die champies zijn niet te stoppen haha.. Maar we hadden idd k.lote bereik daar!! Dat was wel balen, zeker als je Frankie met de tel in de maling wilt nemen
. Des was weer helemaal schoon dus, voor korte duur, tsja.. je hebt een schimmel of niet he
.
Echt weer iets voor jou, muts!!
. Snel een foto'tje plaatsen? Ben zooo benieuwd! Wel super om te lezen dit!
. Dat zal ook wel fijn zijn om te zien, je krijgt daar ook wel een stuk je vertrouwen mee terug, zíen dat je paard tóch echt zo verkeerd nog niet is! Je hebt de schrik flink te pakken gehad hoor... Fijn dat er een stijgende lijn in zit. Leuke pics
.
Ging net zo lekker! Echt balen idd van me telefoon
En nog erger, me camera.. ik vrees dat ze het echt niet meer gaan doen
.
Zonde van het zwembadje 
WOW dat zijn een hoop foto's, ben benieuwd naar je topic!
Wij proberen ook lekker vaak met Luna naar de plas te gaan om haar te laten zwemmen en spelen. Ze vindt het helemaal geweldig en vindt alle hondjes even leuk! Ze vermaakt zich altijd prima 
Vnaaf nog lekker ritje gedaan met Goya, heerlijk in het schemer :p
Ik waardeer het overigens altijd als iemand voor me kookt...
Vandaag nog... haha. Ik vond het nu ook nog warm! Wat een opluchting dat het de deken was! Is wassen van de deken geen optie? Goed heet wassen wil nog wel eens helpen.
Hopelijk went ie snel en gewoon af en toe lekker verwennen met wat worteltjes... Haha (werkte bij Sam ook) Mss smaakt ie CHico nog beter als de worteltjes uit Delft komen?
Ze wilden graag dat ik daar kwam studeren, dan kon ik lid worden van de damclub. Dat vond ik geen reden om te gaan studeren...

Wat een zooi en stank komt er dan uit zo'n klein hondje