Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je weet dat die tijd er ooit komt, maar het is zo verdomd pijnlijk hè! Gelukkig kan jij je troosten met de gedacht dat hij het heel erg goed gaat hebben. Dikke knuffel hoor!!
. Robijntje gaat echt goed he!!
. Staan ineens je paarden op de weg
. Gelukkig goed afgelopen, mede dankzij Banjer, super hond!
En ik krijg steeds meer de kriebels jaa, volgens mij begint het nu steeds meer doordringen dat ik straks me eigen paard op stal heb staan
. Die lieve, lieve Enno
. Het is écht heel erg moeilijk geweest voor je zo te lezen... Maar gelukkig heb je als troost dat ie daar echt een super tehuis heeft! Sterkte!
.

en fijn dat hij al het een en ander kent
Wat een braaf paard is het in ieder geval!

dat is altijd zwaar. maar gelukkig weet je dat hij het heel erg goed heeft.

_Saida_ schreef:Zit nog steeds in een roes van de buitenrit van gisteren.....
.
worden de laarzen toch nog wat lastig.. maarja, tis even doorbijten! en dan straks kan je er in wonen!
Gelukkig was ze vandaag al weer wat rustiger!

Voor volgend jaar vraag ik vrij!
.
) zorgde nog wel voor heel wat gedoe, maar gelukkig kregen we die snel te pakken en hebben we op stal gezet. Van de ander hadden we geen last, dat was een merrie. Toen zette iemand anders haar klophengst dr ook nog even bij... Dat was dus helemaal drama, die jaagde vier merries de hoek in en die mochten geen kant op. Atlas daagde hem constant uit maar dat andere paard ging de confrontatie (gelukkig) uit de weg. Maar ja één van de eigenaars van de merries was het zat dus ook dat paard is naar binnen gehaald. Vanaf dat moment ging het goed in de groep en was het lekker 'rustig'. Atlas was alleen telkens Hessel aan het wegjagen
. Toen ik hem vanmiddag weer uit het land wilde halen had hij echt geen zin... Maar heb dr nog wel een paar leuke foto's aan over gehouden. Na een half uur hadden we Atlas gelukkig ook te pakken
. 

. Het werd naderhand meer spelen als nog proberen te vangen
.

.