Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Zo hehe, druk met werk, school, huiswerk enzo. Dus ben niet zoveel meer in dit topic. Ik hou alles maar beetje globaal bij hihi
Prinslover schreef:Saida, jaa ik kom nog wel regelmatig ff langs. Bokt is verslavendEn zit voor school ook vaak achter de pc. Maar echt veel tijd/zin om álles door te lezen heb ik niet echt
Maar hoe is het nu met jou en het nieuwe paardje? Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.. Komen er ook foto's van jou op de dame? Aangezien ik hele leuke foto's van je dochter heb gezien D
cloris schreef:Enne dames in Noord-Noord Holland, we moeten toch echt eens meeten, Castricum, Heiloo, Waarland hahaha we staan bijna naast elkaar
_Saida_ schreef:Prinslover schreef:Zo hehe, druk met werk, school, huiswerk enzo. Dus ben niet zoveel meer in dit topic. Ik hou alles maar beetje globaal bij hihi
Ik zie je toch wel regelmatig voorbij schuiven, hoor!![]()
Esssss -> Dat taalverschil zal zeker meespelen, maar ik denk dat hij ook vooral luistert naar de toon die jij gebruikt als je tegen hem praat.
Klinkt het paniekerig, rustig, boos, dat soort dingen.
Alleen met de commando's zal hij nog moeten wennen, maar ook dat komt gerust goed!
Hier in Nederland worden ook verschillende commando's gebruikt voor hetzelfde, of een paard veranderd van roepnaam bij een nieuwe eigenaar, en daar wennen ze ook aan.
Ik weet niet in wat voor tijdperk jullie in Spanje leven, maar hier is het nog steeds september, hoor!![]()
(in je profiel staat dat je Fuego 10 oktober hebt gekocht......)
Furia schreef:Ja zeker weten, noem maar een weekend!
Lijkt me echt heel leuk
Blueberry schreef:@Yenneke; je hebt helemaal gelijk, voor zijn 4de komt er geen mens op zijn rug en misschien ookwel geen zadel. Maar ik ken de zadels en weet dat ze erg fijn zijn. Ach ja, ik ben gewoon enthousiast
cloris schreef:Ahaaa hebben we er nog meer uit deze hoek?
cloris schreef:Enne dames in Noord-Noord Holland, we moeten toch echt eens meeten, Castricum, Heiloo, Waarland hahaha we staan bijna naast elkaar