Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunnyHorse schreef:Gelukt hoor![]()
Vandaag heerlijk genoten van een prachtige herfstrit. Ruim 17 km.
Goede oefening, over twee weken gaan we aantal dagen naar de Veluwe.
[ [url=m/Q8ZAl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stephanie_86 schreef:Wat kan ik genieten van jullie oortjes foto's! Dank je wel voor de stemmen!
Hier vandaag een "enge" dingen dag gehad met shiva![]()
Eerst kennis gemaakt met de shovel die de mesthoop aan het opduwen was. Daarna moest ze b vast staan naast een vreemd paard terwijl ik ook nog aan dr voeten zat haha. Dekentjes op gedaan en weer af en weer op enz. En als klap op de vuurpijl ook nog eens kennis laten maken met benen afspuiten. Ze heeft zich goed gedragen terwijl alles voor t eerst was.
Toen ik thuis was kreeg ik deze foto's en dan smelt ik echtNu mag ze lekker een dag in de paddock scharrelen en gaan we dinsdag weer wandelen als het weer mee zit.
[ [url=m/WJDBP3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h0jbMK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb misschien een domme vraag maar ze eet geen snoepjes heb nu 4 zakken met verschillende smaken maar ze eet er niks van. Spuugt t weer uitwil haar belonen als ze zo goed d'r best doet maar heb dus geen idee waarmee.. appel eet ze ook niet. Is dat normaal dat ze dat niet eten op 5,5 maand?
Absolem schreef:Nou die bolle van mij is vanaf aanstaande maandag waarschijnlijk niet meer van mij.
Jelske wordt as maandag medisch gekeurd en als hij goed gekeurd wordt dan gaat hij drie weken op proef bij de koninklijke stallen in den haag.
Als hij zijn proeftijd goed doorkomt gaat hij opgeleid worden voor koningklijke gelegenheden en evenementen en zien we hem allicht ergens de komende jaren voor de glazen koets terug!
Lys_PPA schreef:Absolem schreef:Nou die bolle van mij is vanaf aanstaande maandag waarschijnlijk niet meer van mij.
Jelske wordt as maandag medisch gekeurd en als hij goed gekeurd wordt dan gaat hij drie weken op proef bij de koninklijke stallen in den haag.
Als hij zijn proeftijd goed doorkomt gaat hij opgeleid worden voor koningklijke gelegenheden en evenementen en zien we hem allicht ergens de komende jaren voor de glazen koets terug!
'Grappig', dat hoor je niet vaak. Succes met keuren, we horen wel of het goedgekomen is
Picasso is ook zo'n kinder pony, zo handig he!
Absolem schreef:Nou die bolle van mij is vanaf aanstaande maandag waarschijnlijk niet meer van mij.
Lys_PPA schreef:Picasso is ook zo'n kinder pony, zo handig he!
Stephanie_86 schreef:Wat een leuke toekomst voor jelske! Ben heel benieuwd hoe zo'n traject in werk gaat en hoe ze bij jou gekomen zijn. Kan je daar meer over vertellen absolem?
Absolem schreef:Dus ik denk dat als hij de medische keuring goed doorkomt dat de koop zo goed als gesloten is.
_Jelske schreef:Lys_PPA schreef:M'n stalhouder heeft die van lemieux voor haar Fries. Andere merken waren te klein of bleven draaien, deze heeft ze een maand en bevallen goed.
Weet jij toevallig welk model precies? Ik ben er nog niet over uit...
Absolem schreef:Stephanie_86 schreef:Wat een leuke toekomst voor jelske! Ben heel benieuwd hoe zo'n traject in werk gaat en hoe ze bij jou gekomen zijn. Kan je daar meer over vertellen absolem?
Dom geluk. Ik dacht eerst dat ie een particulier was.
Had 'm al opgezocht omdat ik wil weten waar mijn paard heen gaat
Toen hij langs kwam begon ik dus een beetje te vissen wat voor een persoon hij was en wat voor plannen hij had.
Toen zei die dat ie voor zn baas was en kwam ik erachter dat ie naast z'n zijn eigen spul voor de koninklijke stallen werkt.
Hij heeft jelske even kort beoordeeld buiten voor de menwagen, even de wijk in waar we geconfronteerd werden met langs rijdende auto's en fietsers en honden die druk deden. En opvliegende eenden. Dus jelske kon mooi zijn karakter laten zien. En daarop zei hij dat ze 'm wel op proef willen.
Den haag is een heel stuk drukker dan zo'n dorp. Maar goed ik rij ook over een 80 weg met hem met brullende Harley motoren en vrachtwagens etc die passeren. En dat doet m ook niet zoveel.
Dus ik denk dat als hij de medische keuring goed doorkomt dat de koop zo goed als gesloten is.
Stephanie_86 schreef:Absolem schreef:
Dom geluk. Ik dacht eerst dat ie een particulier was.
Had 'm al opgezocht omdat ik wil weten waar mijn paard heen gaat
Toen hij langs kwam begon ik dus een beetje te vissen wat voor een persoon hij was en wat voor plannen hij had.
Toen zei die dat ie voor zn baas was en kwam ik erachter dat ie naast z'n zijn eigen spul voor de koninklijke stallen werkt.
Hij heeft jelske even kort beoordeeld buiten voor de menwagen, even de wijk in waar we geconfronteerd werden met langs rijdende auto's en fietsers en honden die druk deden. En opvliegende eenden. Dus jelske kon mooi zijn karakter laten zien. En daarop zei hij dat ze 'm wel op proef willen.
Den haag is een heel stuk drukker dan zo'n dorp. Maar goed ik rij ook over een 80 weg met hem met brullende Harley motoren en vrachtwagens etc die passeren. En dat doet m ook niet zoveel.
Dus ik denk dat als hij de medische keuring goed doorkomt dat de koop zo goed als gesloten is.
ow wat bijzonder! Mag je nog een keer naar hem komen kijken als de koop doorgaat? Hoe hij in de koninklijke stallen staat enzo? Had me een heel ander beeld bij hoe dat zou gaan haha niet dat de koning zelf zou komen kijken maar vraag me af of hun zelf ook nog een oordeel mogen geven enzo haha
Lys_PPA schreef:Absolem schreef:Dus ik denk dat als hij de medische keuring goed doorkomt dat de koop zo goed als gesloten is.
Dat zou fijn zijn, zal voor je duimen._Jelske schreef:Weet jij toevallig welk model precies? Ik ben er nog niet over uit...
Deze:
https://www.tpaerdeheukske.nl/p/lemieux ... oots-black
Maar ik las dat je geen hoge wou vgm, deze zijn groter dan strijklappen. Strijklappen/kogelbeschermers bleven draaien bij haar paard en hij kreeg er wondjes van. Deze blijven goed zitten zonder te draaien.
Stephanie_86 schreef:Ik heb misschien een hele domme vraag. shiva heeft vandaag haar eerste enting gehad en nu regent het morgen de hele dag. Kan het kwaad als ze de hele dag naar buiten gaat of zeggen jullie laat maar binnen.... twijfel zo erg