Mies, hahaha, maffie!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nu maar hopen dat ze er niet zo'n vieze nasmaak van krijgen. Bas is net 3 ook. Tot nu toe vierden we de verjaardag van Sabrina ietsje grootser, maar vanaf volgend jaar zal dat wel niet meer gaan. hihi.
Machonito schreef:ik zwaai ook maar weer eens.![]()
ik heb het zo druk om erbij tehoren.![]()
ons huisje word opgeknapt van binnen en buiten .![]()
om klaar gemaakt teworden voor de verkoop.![]()
we willen graag een huisje met een tuintje.![]()
en dat hebben we nu niet.![]()
druk op het land bezig geweest om alles op teknappen en palen in de grond slaan (marcel dan) draad trekken en inloop schuur van binnen opknappen voor een oude hengstje van een vrouwtje waar we samen het land mee doen.![]()
druk dus.![]()
van de week heeft mijn zoontje 2 dagen en 1 nacht in het ziekenhuis gelegen voor een onderzoek van zijn lucht wegen.![]()
ze hebben hem in slaap gebracht en met een longscopie van binnen gekeken waarom hij zo benauwd heeft.
later nog een Echo en en spoed CT scan en de uitslag was slecht.![]()
hij moet geopereerd worden aan zijn longslagader die de luchtpijp bekneld.
ze moeten hierbij dus ook bij zijn hart.
omdat de luchtpijp klem zit en geen kraak been kan vormen is de kans groot dat ie ook kraakbeen in de luchtpijp geplaats krijgt wat ze weer afnemen van zijn ribben.
Jesse krijgt dus een zware hart /long operatie en tijdens de operatie word zijn hart en longen stil gelegt en via de hart long machine in leven gehouden.![]()
zijn mooie bostkast word dit open gesneden.![]()
is niet niks zo iets als je dit ook nog erbij krijgt.![]()
ik zit al in de stres van het huisje en nu ook dit erbij.![]()
ik heb vele tranen gelaten toen we de uitslag kregen.![]()
zadel zijn we nog altijd mee bezig, is verkeerd gegaan met versturen maar als het goed is is hij nu onderweg
maar iemand met verstand van zadels zou hier ook geen overbodige luxe zijn, hoewel veel locals er weinig om geven zijn er toch wel zo een paar adresjes van mensen die er wel blij mee zouden zijn
leuke foto!

en fijn dat je toch nog lekker hebt gereden ben benieuwd naar je punten, 1 winst super jullie gaan hard nu

. Succes zondag!
.
. Fijn dat de wedstrijd lekker ging en wat een leuke foto van sam
.
.
.
We weten wat voor een hengst de vader van Nouchka is
!

Maar je hebt gelijk hoor. We moeten ons er niet op blind gaan staren, want dan is de lol er zo af. Het gaat er om of je zelf tevreden bent hè?
Dan leren we er zeker van! Hij wilde ook al wel mee naar Spanje hihi. Ik vind mezelf nu nog niet goed genoeg om mezelf echt goed te noemen. Bescheidenheid dient de mens...

(Geintje natuurlijk)
Veel nuttige dingen geleerd! (Ik en Jippe haha) Ook heeft ze zijn rug enzo bevoeld. Er spelen zeg maar 2 dingen. Ten eerste is Jippe onzeker, zoekt in mij een sterke leider en ik ben daar nog te inconsequent in. Dus blijft ie onzeker. Maar wel een heel eerlijk paard. Ten tweede duidelijk een pijnplek links achter de schoft. Trap gehad? Van het krappe zadel? (wel de kant waar je altijd opstapt...) Ze vond wel dat ik afgelopen jaar al heel goed met hem bezig was, mijn gevoel volgend. Wat we nu gaan doen zijn 2 dingen.
. Dus dat hebben we maar gedaan
. Het was nog behoorlijk intensief!! Maar ook wel onwijs leuk! Shaggy liep super braaf aan de longe en was lekker relaxed, kon de oefeningen daardoor ook gewoon goed doen.