Toch maar wat minder koffie drinken voortaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouja, helaas... volgende keer beter!! 
!!! Echt netjes gedaan! Foto's!
.
Jij bent me er 1 hoor.............
Was het officieel of onderlinge?
Ik moet telkens zo lachen om die akties van jou!

Machonito schreef:Paard naast Baron heeft hoge koorts
![]()
Ohh ik hoop niet dat het de Rhino is ik ben zo Bang![]()
Ik ben al 1 paard door Rhino kwijt geraakt en Baron en Macho wil ik nog niet kwijt![]()
en mijn buurpaardje ook niet ze is zo lief
En ik kom nog steeds een keer naar jou he, als Gab dan ook komt kunnen we samen een lange rit of zoiets doen. Hebben wij ook een mini-veluwe vakantie
Met Veludo komt het vast goed, dat moet gewoon. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je zulk slecht nieuws hebt gehad over Rico
Als je je hart wilt luchten kan je me altijd PBen he? Ik PB jou straks nog even iets waardoor je heel misschien een hele kleine glimlach op je gezicht krijgt vandaag...
Zonde trouwens van je telefoon, dat is wel balen! Ik wil ook mee hoor naar de veluwe, lijkt me zoooo gaaf daar!
Maar Domi blijft mijn nummer 1 hahaha
Heel erg bedankt voor de lieve felicitaties van jou en Lisenka, vond het zo leuk dat er een plaatje van hem bij stond!

Ben echt trots op hem. Klaar met grondwerk dus beloning: appeltje!

Alles goed met Sam?
uit de sloot haal, komt het omdat ze voor mij nieuw zijn.
Maar had wel grote interesse in die nieuwe mensenvriendin
Ik geloofde daar eerst ook niet in, maar het was echt moppie's neus en er was verder ook niks te zien en nu geloof ik er wel in. Mooie foto's 
.
.

En leuke foto's 
. 

is wel zwaar K U T !