alles goed met je kanjer esmee je hebt echt een plaatje wanneer laat je hem castreren?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peetisgreat schreef:ja het was wel leuk alleen had ik meer stand verw8 met paarden spullen er was er nu een die wel veel had maar meer stands mag altijd he![]()
![]()
alles goed met je kanjer esmee je hebt echt een plaatje wanneer laat je hem castreren?
Essssss schreef:Maargoed, dan komt hij bij ons te staan, dat is ook dichter bij de manege, en dan laten we hem castreren en gelijk opnieuw beslaan, er is 1 hoefijzertje erraf, en dan mag ik 2 weekjes niet op hem rijden, maar dan kan ik wel wanneer ik wil lekker bij hem staan knuffelen.
Blueberry schreef:even snel tussendor ene vraagje. Denkt een van jullie dat dit zadel op een kruiding anda kan passen. Gewoon voor erbij voor buitenritjes en springen enzo. Er wordt tegen de tijd een dr. zadel op maat gemaakt.
viewtopic.php?f=63&t=833076
Blueberry schreef:@[naam verwijderd]; je hebt helemaal gelijk, voor zijn 4de komt er geen mens op zijn rug en misschien ookwel geen zadel. Maar ik ken de zadels en weet dat ze erg fijn zijn. Ach ja, ik ben gewoon enthousiast
peetisgreat schreef:en morgen veel plezier met je schatje geef haar maar een dikke knuf van tsjillert
Idra schreef:Voor de liefhebbers, wat foto's van onze wedstrijd gisteren viewtopic.php?f=10&t=834220&
Blueberry schreef:wow Ess, had gesiter niet alles doorgelezen. Maar een zwembad én een paard in de tuin!!! Wat heerlijk! Wel een maatje voor ej paardje ook? Of gaat ie daar alleen staan?