Dus ze loopt echt niet naar voren gevallen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ze loopt echt niet naar voren gevallen hoor

Met die overactieve achterbenen van haar 

Dus lekker even los gegooid en de beentjes flink laten strekken net! Morgen lekker rijden op mijn nieuwe zadel
Kreeg gisteren nog een berichtje van vriendin dat meneer prinsheerlijk een dutje lag te doen, terwijl de rest van de paarden in zijn kleine kudde de boel op stelten aan het zetten waren. Echt onverstoorbaar
Dan breekt ze de tent af en leert ze zich weer allerlei rare trucjes aan om onder het werk uit te kunnen komen!! Of het moet natuurlijk een pittige ruiter zijn, maar bijvoorbeeld mijn nicht o.i.d. trekt het niet, dus das wel eens jammer.... maar er zijn er ook wel die ik er gerust op zou laten, maar liever doe ik het lekker zelf..
maar t zadel zit als een huis, t schuift helemaal niet en zelfs met opstijgen geeft het gewoon niet mee, daar zakte mijn vorige zadel ALTIJD wat, terwijl ik opstijg met een krukje en ik soms echt flink had aangesingeld... Vanavond gaan we weer

Vind t wel heel mooi dat ze er onder kunnen.

Toen ik beter keek, zag ik al een andere klaarzitten, gelukkig 
Bij ons op stal staat een trainer die heel erg bezig is met rechtrichten, en ik heb aan hem gevraagd om Figo voor het eerst te longeren, zodat hij het dadelijk goed aangeleerd krijgt (en ikzelf ook, die ene keer dat ik hem vijf minuutjes gelongeerd heb, telt niet mee
) Ik ben niet van plan om hem al onmiddellijk zwaar aan het werk te zetten, hoor, maar vanaf nu af en toe eventjes licht aan het werk moet kunnen. LiesbethDW schreef:Geeske, ik dacht inderdaad dat hij ergens tegengeknald was ofzoToen ik beter keek, zag ik al een andere klaarzitten, gelukkig
Zondag beginnen we met de training van FigoBij ons op stal staat een trainer die heel erg bezig is met rechtrichten, en ik heb aan hem gevraagd om Figo voor het eerst te longeren, zodat hij het dadelijk goed aangeleerd krijgt (en ikzelf ook, die ene keer dat ik hem vijf minuutjes gelongeerd heb, telt niet mee
) Ik ben niet van plan om hem al onmiddellijk zwaar aan het werk te zetten, hoor, maar vanaf nu af en toe eventjes licht aan het werk moet kunnen.
Toen ik nog in Tilburg studeerde moest het wel eens, vreselijk...
(Niet dat ik daar zin in heb hahha..)