Ik bel morgen sowieso wel, moet het toch zeker weten etc., maar het is niet verkeerd om vast te researchen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Is dat nog onderdeel van je stage-opdracht?
maar ben aan het afstuderen. En ja, daarbij wil ik het inderdaad meenemen.
. Ik hoor zoveel over stage-opdrachten op het moment dat ik te veel met stage in mijn hoofd zit
.
. Ik heb echt de verkeerde opleiding gekozen
.
Bas is 2 weken eerder jarig en Michelle is in de zomer jarig. Wij vieren het 2 keer per jaar dus. Eén keer voor familie voor BAs en Brientje en 1 keer in de zomer. Wij slaan onze eigen verjaardagen inmiddels over.
Hij was nog wel alles wat ik níet zocht. Na hem wil ik een andalusier, omdat dat het paard is waar ik al vanaf mijn 13e van droom. Ach wie weet, als de tijd rijp is komt ie wel.
Ik weet een adres in Engeland waar zo'n zadel op maat wordt gemaakt en dan ook nog in de spaanse sferen blijft. Ik heb zo een schitterend zadel gezien met suede enzo. Echt een beauty van een zadel. Maandag mijn 'baas' nogmaals eens heel lief aankijken...
Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe wit Fifi wel is! Hou houd je haar zo schoon? Ze staat er weer schitterend op! En die manen, wow! Idd een heel gaaf topic joh!
Dus ik ben een tikkie jaloers... Toevallig vorige week op RTL 4 zitten kijken naar hem weer eens. Stel je voor dat ie wat te melden heeft, wat ook impact op mij heeft, (kan volgens mij dan weer niet, want volgens mij zijn alle overledenen in mijn omgeving allemaal goed overgegaan) dan wil ik dat meteen kunnen delen en niet hoeven opkroppen.
Jonge jonge, er stuiterde er na mij één behoorlijk door de ring. Ergens vind ik het dan weer raar om een parasol neer te zetten bij een ring waar mensen L1 starten. Da's nou niet het niveau waar alle amazones hun paard al helemaal stressproof hebben hè? Maar ja, Sam had er gelukkig geen problemen meer. Uitslag weet ik nog niet, want de kids waren mee en die wilden naar huis.
Als het goed is, sturen ze de coupons naar me toe. 
. En knappe Sam netjes met een kindje op zijn rug! Misschien hobbelt ie over een paar jaar netjes met iedereen rond
.
. In het begin wilde die telkens omkeren maar uiteindelijk had ie door dat ie ook gewoon netjes kon halthouden. Dus ben weer trots op hem!
(heb even zitten googelen
). Wel een jonkie nog zag ik, geb. datum 2007. Kon verder weinig over hem lezen want de pagina was in het duits
.
Dat heb ik inmiddels een paar keer gezien. Mensen die met hun handen rijden, gaan gegarandeerd aan het sjezen.
. Als je die op je zit kon rijden ging het hardstikke goed, maar zodra je met je handen ging trekken en doen deed ie echt niks meer alleen maar rennen.... Daar was ie ook niet zo van gecharmeerd
.
!
Al een nieuw trainingspaard in onderhandeling?
Ik haat die beesten haha! Hoop dat het nog enig sinds meevalt 's avonds ofzo?! Nouja, we gaan het zien, maar weer ff vliegenspul kopen!
! En dito is ook echt super braaf haha!
Ook nog de geweldige Koning Hagelslag ontmoet
. En het paleisje van zwarte parel Rints en Saida gezien.. Daarna nog wat gegeten bij de pizzaria.. Was echt super geslaagd!!

hihi, nee we hebben geen gekke gemaakt toch
! Ik vind het goed!!
Haha, nee, we moeten maar even kijken hoe we het gaan doen, we overleven het wel!! Fijn dat Anouk nog 1 wp heeft gereden!