Leuk dat ze nu bij jou op stal staat ook! En een bijrijdster gevonden, ook super
Saida: Brrrrrrrrrrr... ZE is geen pretje! Gelukkig kwam het door die deken. Zou zooooo zonde zijn van Rints dr behang!! Maar hopen dus dat het nu definitief weg blijft! Goed vliegenspul kopen hoor, voor de veluwe, die rot dazen zijn vervelend daar
. Wat leuk van je clinic! Brave Rints! Vond ze een andere bak niet vreemd? En zijn er foto's?
Naatje: Haha, wat goed zeg!
Knappe merrie.Heidi: Oh nee toch?! Hoop dat het niet overslaat.. en dat het snel over is... Jeetje..
Beetje eng hoor.. Zou ik nog bijna vergeten zijn.. Ik ben in mijn weekendje weg naar Centerparcs nog op een prachtige hengst wezen rijden
. Marialva! Hij is zo lief
. Super mooie hengst, ook netjes en braaf onder het zadel! Super mooi lusitano merries daar ook op stal
.Was echt een super leuk uitje dus.
Een foto'tje voor de indruk!

. En mooie foto's van Baron en Flip op het strand.
. En soms zijn er wel eens zaken bij de geschillencommissie en dat is dan wel weer leuk
. En die PRE weet ik ook niet of ie nog te koop staat
Maar goed, nog even geduld dan maar....
En zo leuk dat Sonrisa bij jou op stal staat, dat is echt mazzel! Ook beter dat je weer een bijrijdster hebt, dat scheelt toch een hoop werk. Hopelijk vinden jullie snel een leuk huisje!
Sjiek de friemel hoor, nu kunnen je kanjers heerlijk buiten staan!

ergens iets mis gegaan?