[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 17:30

Madelief: Gave foto's!! Sonrisa is knap, ze heeft het goed naar dr zin he! :) Leuk dat ze nu bij jou op stal staat ook! En een bijrijdster gevonden, ook super :j

Saida: Brrrrrrrrrrr... ZE is geen pretje! Gelukkig kwam het door die deken. Zou zooooo zonde zijn van Rints dr behang!! Maar hopen dus dat het nu definitief weg blijft! Goed vliegenspul kopen hoor, voor de veluwe, die rot dazen zijn vervelend daar :( .
Wat leuk van je clinic! Brave Rints! Vond ze een andere bak niet vreemd? En zijn er foto's?

Naatje: Haha, wat goed zeg! :) Knappe merrie.

Heidi: Oh nee toch?! Hoop dat het niet overslaat.. en dat het snel over is... Jeetje.. := Beetje eng hoor..

Zou ik nog bijna vergeten zijn.. Ik ben in mijn weekendje weg naar Centerparcs nog op een prachtige hengst wezen rijden :D .
Marialva! Hij is zo lief :+: . Super mooie hengst, ook netjes en braaf onder het zadel! Super mooi lusitano merries daar ook op stal :~ .
Was echt een super leuk uitje dus.

Een foto'tje voor de indruk! :D
Afbeelding

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:37

Ow, gaaf Iloon!!!

(verder bijreageren komt later, ik moet nog voor 1 tentamen leren en dan vanaf donderdag vakantie!)

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:52

iloon en de andere meiden jullie hebben genoten super hoor

alleen jammer van het neus incident he hopen dat het snel beter gaat

en de foto`ssssssssssss waar blijven die

en anouk je bent welkom hoor

frank weet de weg die heeft er al heerlijk op kunnen zitten hobbelen hahaha nu jij nog

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:55

Iloon, wat een gaaf beest zeg. En een leuk verslag van de week! Jammer dat je camera en telefoon kapot zijn. Kan je dat niet opgeven bij de reisverzekering? Ook jammer dan Benthe haar akkefietje. Gelukkig was het alsnog wel een leuke week. En gezellie als je langskomt.

Madelief, fijn dat je weer een bijrijdster hebt. En hopen dat je snel aan een huisje kan komen. Leuke foto;s ook van Sonrisa. Het is echt nog zo'n puppie...zo schattig.

Natalia, wat zielig van je hondje. Sterkte! Wel leuk dat je nu op Garbosa hebt gezeten en dat het zo goed ging.

Heidi, ik ga voor je duimen dat het geen Rhino is. Komt wel dichtbij zeg. Ik wilde vandeweek lekker even met Sun naar buiten gaan, maar dat lijkt me dan geen goed idee.

Saida, gelukkig dat de jeuk weg is en het geen ZE is. En leuk die clinic bij Jenny Veensta, alleen een beetje jammer van de domdom. Gelukkig heb je geoefend met trailer rijden :).

Wanda, goed dat je je nu weer zekerder voelt met Jippe. Is weer een grote stap vooruit. En gaat helemaal goedkomen hoor.

Cyrina, wat heb jij toch een gaaf stekkie. En je hekwerk ziet er goed uit zeg. Ik ben best wel een beetje jaloers op jouw plekkie.

Elise....elise, wat ben je toch weer een stuntvrouw. Jij wil gewoon veel te graag naar je galante fysio toe :).

Anouk en Frank, dat klinkt als een leuk dagje met de kids. Geweldig als ze het zo naar hun zin hebben. En Anouk lekker bezig met Sam...super.

Bianca, wat is Yippe mooi geworden zeg....echt een knappe dame. En wat een apart kleurtje heeft ze nu.

Esther, leuk dat je een leuk paardje hebt gezien. Weet je al wat je gaat doen of kijk je eerst nog verder?

Annick, haha....die foto's met Jesse. Echt geweldig. Hij heeft een lekker bekkie (leuk kind heb je Heidi :)). En mooie foto's van Baron en Flip op het strand.

Jolijn, heel veel sterkte.

Zoooo, weer een beetje bijgereageerd. Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Ben met Sun veel bezig aan de hand en daarna stap ik er dan even zonder zadel op om de oefeningen ook onder de man uit te voeren. Maar morgen ga ik weer even rijden. Hij doet het werk aan de hand nu zo goed en heb ook wel zin om weer even lekker fanatiek bezig te zijn. Elise heeft hem de afgelopen weken gereden, dus hij zal wel lopen als een zonnetje.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:01

Kjoetie: Wat een schatje zeg die Yippie :).
Ilona: Leuk verslag heb je er van gemaakt!! Heeerlijk zo'n stortbui over je heen (wij hadden dus bijna alle dagen dit weer :(, gelukkig zat ik lekker op de kar in mijn regenpak). En gaaf zeg die hengst! Mooie foto ook!
idefix4: Ik zit op Hogeschool Leiden en dat is echt een rotschool.... Maar ja op alle hogescholen heb je van die irritante problemen. Maar hogeschool Leiden is wel heel erg, met zijn directeur die het meeste verdient van alle directeuren van hogescholen. Maar dat was een foutje in de opgave (dat was alvast zijn pensioen ofzo...). Mijn werk bij de ANWB is niet echt helemaal gericht op mijn opleiding, maar wel meer als de bloemenveiling :P. En soms zijn er wel eens zaken bij de geschillencommissie en dat is dan wel weer leuk ;). En die PRE weet ik ook niet of ie nog te koop staat ;). Ik zag nog dat je in het topic gereageerd had idd :). Het was een leuk paard om te zien, maar ik denk niet dat ie een fijn karakter heeft om mee te werken.
cyrina: mooie omheining hoor! ziet er echt netjes uit! ben jaloers ;).
Saida: Die clinic klinkt echt super fijn! Wel irritant soms die tomtom's :P. Die van ons kreeg telkens maar geen signaal binnen. Sta je daar in de middle of nowhere... Uhmmmm moeten we links of rechts?
Machonito: Hopelijk is het geen Rhino! Lijkt me idd vreselijk om een paard daaraan te verliezen!
Madalief: Leuke foto's hoor van Sonrisa!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:29

Hallo allemaal,

Ik ben er ook weer even, lees trouw mee en geniet van al jullie verhalen en foto's maar heb helaas geen laptop en kan dus niet te lang met mijn pootje omlaag achter de gewone comp. Hier gaat alles okej, afgelopen woensdag moest ik voor controle, bleek dat deze afspraak helemaal niet nodig was geweest en dat het nog veel te vroeg was om een foto te maken en ander gips. Ik moest gewoon nog 3 weken in dit gips, een vette domper dus |( Maar goed, nog even geduld dan maar....

Verder hier dus eigenlijk niet zo veel te melden, met de paardjes gaat alles goed. Het gaat nu door dat ik als toeschouwer naar de clinic van Piet Bakker ga dus dat vind ik wel super. Mijn vriendin gaat meedoen en de week erna ga ik met haar mee naar de cursus (diegene waar ik dus mee gestopt ben). Zij is afgelopen weekend mee naar Suevo geweest en heeft nog even gereden, dat ging heel erg goed.

Afgelopen weekend hebben we mijn verjaardag gevierd en ben ik aardig verwend met geld, boekenbonnen, de DVD van piet bakker, en een heel gaaf boek "Dressuur onder Vuur". Het was heerlijk BBQ weer dus dat hebben we dan ook gedaan. Bedankt allemaal nog voor de felicitaties via hyves! Nou even bijreageren:

Jolijn ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte met deze moeilijke maar wel dappere beslissing, je doet het beste voor je paardje :(:)

Iloon, Michelle en Benthe dat klinkt als een super week, wel heel erg balen voor Benthe! Heb jij je daar verder nog een beetje weten te amuzeren? :(:) Veel beterschap! Wat deed Utix eigenlijk voor raars dat hij dit voor elkaar heeft gekregen?

Saida lekker hoor, zo met je meisje op stap! Fijn dat de clininc een sux6 was, die van David zou ik je echt aanraden! Ik wacht nog steeds op antwoord van hem wb les in de omgeving van Breda. Wel vaag van die deken, kan je mij even PBen welke deken dat was? Hopelijk knapt Rints snel weer helemaal op!

Madelief fijn dat Fuur zo goed gaat, jullie zijn goed bezig! Beda is een toppertje hoor 8-) En zo leuk dat Sonrisa bij jou op stal staat, dat is echt mazzel! Ook beter dat je weer een bijrijdster hebt, dat scheelt toch een hoop werk. Hopelijk vinden jullie snel een leuk huisje!

Jacyntha welkom, prachtig merrietje heb je zeg! We kennen haar al dus we zijn blij dat we haar hier in het topic kunnen blijven volgen! Veel plezier met haar!

Jellie dat exceem klinkt niet prettig, zeker niet met deze hitte! Hopelijk gaat het al wat beter? :(:)

Wanda tuurlijk, je moet gewoon genieten van die momenten hoor, dat gaat ook vanzelf weer helemaal goedkomen! En geef Jippe maar af en toe een vette por, dat kunnen ze best hebben :D

Bianc wat ziet Jippie er lekker uit :~ Wow ze begint echt zo volwassen te worden, super hoor!

Esther en Laura, balen dat het nu weer later wordt, kan me voorstellen dat het erg frustrerend moet zijn als je zo hard voor iets gewerkt hebt. Maar oh wee als je het zelf te laat inlevert, dan zijn zij degenen die als eerste aan de bel komen trekken :(

Cyrina wow dat is mooi geworden :wow: Sjiek de friemel hoor, nu kunnen je kanjers heerlijk buiten staan!

Karina hoe was het met Veludo op de kliniek? Of was dat nou morgen? Dikke knuffel! :(:)

Heidi ik hoop ook dat het geen rhino is, gedver dat is wel HEEL erg dichtbij! En wat een grappige foto's van Jesse van Annick, haha ik lag in een deuk toen ik daarna jouw commentaar las. "He was een leuke baby" WHAHAHA _O- :')

Elise je hebt mijn dag weer opgefleurd vanmorgen, ik heb er weer kostelijk om moeten lachen! Kan je mij de prijzen PBen van jouw lessen? Ik zal eens kijken of ik meer mensen kan vinden die interesse hebben maar vrees dat dat wel lastig is. Maar ik doe mijn best! Het hangt ook een beetje van de kosten af en wat jouw reiskosten zouden zijn.

Anouk en Frank, een geslaagde dag zo te lezen :j Leuk als ze zo enthousiast zijn, fijn dat jullie het leuk gehad hebben!

Esther spannend hoor, ben benieuwd naar wat voor paardje het is. Wanneer ga je weer kijken?

Sanne sux6 met je laatste tentamen! Ik heb er bewondering voor dat je in deze temperaturen je koppie erbij kunt houden maar je zal wel moeten denk ik. Hoe is het met Dosie, ze was echt dik! :wow:

Iloon wat een gaaf beest joh, ook een hele mooie foto :~

Yenneke die stal klinkt wel goed, maar ik sta nu eindelijk naar mijn zin, en denk dat het voor mij ook best ver rijden is of niet? Ik kan dan niet elke dag komen en dat is niet handig op een doe het zelf stal en twee paardjes....

Angela ik geloof daar best wel in, wel een beetje freaky maar het zou met nix verbazen!

Kelly dat is een mooie jurk, ben benieuwd hoe hij is als hij aangepast is maar vind hem zo ook heel mooi hoor! En past zeker goed bij Bello qua kleur!

Nou volgens mij ben ik weer aardig bij :D Nog even een andere vraag, wat zijn jullie ervaringen met vliegendekens? Welke zijn een beetje goed? Suevo staat nu toch alleen, dus wil misschien ook een vliegendeken voor hem gaan kopen want er zijn wel veel beesten bij ons. Rambo ligt altijd het beste op hem, dus ik ga dalijk ook even zoeken. Als ik het verhaal van Saida hoor dan ga ik weer twijfelen want Suev is ook zo gevoelig op zijn huid, dus ik weet niet of ik het dan wel aandurf :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:04

Lisenka Van moeders kant of vaderskant? Toddy of Tunar?
Beide goede hengsten overigens

Saida Vervelend dat Rints zo'n jeuk gehad heeft.
Perla is allergisch voor vliegen.
Ze bijt zichzelf dan helemaal open.
Die oortacks dat klopt :j dat zijn ze.

evdpanne Die workshops zijn leuk hoor!
Heb er vaak model voor gestaan met Taco

Robijntjah Heel veel sterkte :(:)
En als je je hart wilt luchten...

Sonrisa Welkom hier!
en wat een prachtige meid heb je gekocht :~

Heidi Haha hoe verzin je het iedere keer toch weer _O-
Al vraag ik me af of die kleine het nu zo leuk vind...

Ilona en Benthe Het klinkt heerlijk maar wat een domper dat je je neus hebt gebroken Benthe..

Verder alles bijgelezen maar echt te moe om bij te reagerne...

Zal morgen even een verslagje maken van de show... maar het was geweldig!!
Wat een topknol is Bello toch ook :~ :+:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:07

Kelly: Dat had ik al gezien idd ;). Staat ook een foto van je op de site dat iedereen op je aan het oefenen is :P.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:10

Hey Veluwegangers!!! Waar bleef die meeting nou? :P
Fijn dat jullie het ondanks Benthe dr ongelukje naar jullie zin hebben gehad!Ben benieuwd naar de foto's!!!!
En wat stoer van Shannon en Chico om al een echt Veluws bospaard te zijn :D

Heidi Gatver,wat spannend! Echt eng! Ik duim dat alles goed gaat :(:)

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:40

Ja Heidi. ik hoop echt niet dat het rhino is. dat is echt eng! moet er niet aan denken dat we onze dierbare makkers verliezen.

ilona, wat een gaaaf paard! volgens mij heb ik die al vaker gezien op bokt met foto's ?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:58

Kelly hahaha Ja Jesse vind alles leuk tot op een hoogte hahaha.
nee hij werd het zat en als ie het zat word gaat ie huilen hahaha.
wat zal ie later raar op kijken als hij de foto,s ziet hahaha
dan zal ie zeggen mama wat heb je me allemaal aangedaan hahahaha :D

spokie79 Ja is erg dicht bij :(:) hopelijk is het gewoon een virusje en geen Rhino ;(
Macho staat ook daar en kan met haar neuzen maar we hebben een boven hekje die doen we dicht voor de veiligheid.
(Macho heeft een klein deurtje waar ie naar buiten kan kijken en zo kan ie neuzen met de merrie die naast hem staat.)
en ik heb briefjes opgehangen Prive stal geen toegang en de paarden niet aaien.
ook op de boxen hebben we het neer gezet van niet aaien .

Marcel gaat er nu weer heen om ze van het land tehalen en gaat ze ook tempen.
Ik wilde Macho vanacht buiten laten lopen maar hij staat nu achterste landje zodat ie geen kontakt heeft met de losgooi bakje die ernaast ligt.
en zo kan hij niet in zijn schuilstalletje komen.
Ik heb wel een pportje gemaakt verleden jaar met schiklind maar die zit vergroeid met Brandnetels zag ik.
kan je na gaan hoe snel ze groeien :(
was pas nog besproeid met gif en weg gehaald :(
Marcel gaat ze weg maaien zodat ik morgen de schiklind goed kan neer zetten zodat ie toch in zijn schuilhokje kan.
en blijft ie maar s'nachts op het land tot de buur paard uit geziekt is :o

Iloon wat een gaaf kwijl paard zeg :~ kon je hem niet stiekum in je koffer stoppen :+
Waar staat Chico nou dan in Berkel :o

madelief88 Heerlijk zeg als je ze zo ziet rennen daar geniet je toch ervan :D
wel een leukerd zeg :D

Hoezo al wakker tuurlijk ben ik al wakker :O :Z :z :+ Ik ga zo weer naar bedje toe :D

Saida_ Nooit van gehoord vleeswiegen maar ziet er grappig maar ook lekker eruit :9

DinkeyGirl ja hahaha Jesse is toch een leuke Baby hahahaha
Ja ik dacht het echt hahahaha.
kan je na gaan hoe je naar andere baby,s kijkt maar blijkt het van je zelf tezijn hahahahaha.
echt maf hoor :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:02

Annick ja hoop het dat het een gewone giepje is.
Aan Rhino hoeven ze niet altijd dood tegaan maar het is wel schikken ;(
wij houden ook Flip in de gaten hoor tijdens je vakantie
en als we het niet vertrouwen wij bellen gewoon de dierenarts liever 1 x voor niks dan 1 x telaat.

het is ook afwachten of we de 16 de naar Erik Laarakker kunnen.
als er meer paarden ziek zijn geworden dan bel ik ze wel op om onze afspraak teverplaatsen dan weet je het. :o

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:37

Zalamera, nu 2 maanden oud.

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:57

zo, net terug van een heerlijk avondritje.. naja, half uurtje geleden weer terug.. Heerlijk

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:05

Morgen uitgebreid

maar

in 1x geslaagd voo mn E!! *\o/* *\o/*

en een preview:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:08

leuke foto` meiden meer meer
hahaa

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:39

Gefeliciteeeeeeeeeerd mies.. ben TROTS op je!! :D :D :D
En die foto's......... :+: Owhhh ik wil terug. Werken is stom :P . Ik wil weer lachen, luieren, paardrijden, en stappen hahaha... Het was echt top!! Dit zijn echt wel de leukste plaatjes (hoogte punten!).

Malin: :(:) Sterkte met je been meis.... het zit jou echt niet mee he? Is het Suevvie niet, ben jij het..... zo balen!! En nu ook nog niet je nieuwe gips.. pfff...

Suus: Lekker!! Het was prachtig weer ervoor!!

Heidi: Vlakbij 16hoven :D . Hij heeft een land :wow: Waar je u tegen zegt... een heeeeeele boel hectare voor 3 paarden. Een maandje is lang zat, dan kan ik hem rollen naar huis _O- .

Jan: Oehh :~ Knappe merrie!

Anick: Klopt!! Ze zit hier ook op bokt! Echt een tof mens.. :D Heb het echt gezellig gehad bij haar!! Ze heet Marialva op bokt!

borderjay schreef:
Hey Veluwegangers!!! Waar bleef die meeting nou? :P
Fijn dat jullie het ondanks Benthe dr ongelukje naar jullie zin hebben gehad!Ben benieuwd naar de foto's!!!!
En wat stoer van Shannon en Chico om al een echt Veluws bospaard te zijn :D

Mies had haar nr nog aan je gepb't!! En we hadden Karina nog gebeld, maar die kon helaas niet meer ;( . Heb ook nog naar karina gesmst of jij nog zin/tijd had (wij hadden jou nr niet natuurlijk!). Maar kreeg daar niks op terug? Erg jammer! Had jullie en de paarden heel graag willen zien, maar helaas....

Net bij Chico op het land wezen kijken.. Mén, hij heeft een stuk om op de lopen, niet normaal!! Hij stond er heerlijk relaxed bij. Hij zag er wel ietwat moe uit... dat is ook wel logisch na zo'n week. Hij is bij een merrie en ruin (ook van stal) op het land gekomen. En hij is nu alweer vriendjes met de merrie, en jaagt de ruin (de andalusier-ruin van stal waar hij super dikke vriendjes mee was) nu weg.. arme Guess... Maarja, Chico is nu eenmaal gek op vrouwtjes := . Al merk ik wel dat hij niet zo in love is als met shannon, hij hobbelt maar wat achter de merrie aan... haha! Hij is nu wel wat afgevallen trouwens, door alle verhuizingen afgelopen week. Hopelijk issie na deze week gewend, en komt ie lekker aan van het gras! Er staat genoeg *D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:47

Prinslover schreef:
Mies had haar nr nog aan je gepb't!! En we hadden Karina nog gebeld, maar die kon helaas niet meer ;( . Heb ook nog naar karina gesmst of jij nog zin/tijd had (wij hadden jou nr niet natuurlijk!). Maar kreeg daar niks op terug? Erg jammer! Had jullie en de paarden heel graag willen zien, maar helaas....

Ja,balen...ik had gehoopt dat we met zn allen wat af konden spreken,maar ik begreep van karina dat dat niet echt lukte met alle schema's van iedereen ;( Ik denk dat karina dan dat laatste smsje gemist heeft,want zij zei nog tegen me dat ze jullie gesmst had en daar later niks meer op terug kreeg :\ ergens iets mis gegaan?

Nou ja,moeten we gewoon een keer "dagje Veluwe" meeting houden...soort van reunie voor jullie op de veluwe :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:49

Ik heb trouwens wedstrijd gehad afgelopen zaterdag :))
En ik moet zeggen dat ik het super leuk vond!!!!Zelfs 183 punten *\o/*
Ben trots op mn mannetje :+:
Ik zal morgen of overmorgen even wat foto's uitzoeken van Moreno in wedstrijd outfit *D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 06:41

Gefeliciteerd borderjay!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 07:15

gefeliciteerd borderjay en natuurlijk mies ook super en nu maar toeren he met je aanhanger

genieten dames

:D :D :D :D

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 08:14

Gab, nette punten!

Mies, leuke foto's. En gefeliciteerd.

Jan, wat een plaatje zeg. Die mooie lange benen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 08:58

Prinslover schreef:
Gefeliciteeeeeeeeeerd mies.. ben TROTS op je!! :D :D :D
En die foto's......... :+: Owhhh ik wil terug. Werken is stom :P . Ik wil weer lachen, luieren, paardrijden, en stappen hahaha... Het was echt top!! Dit zijn echt wel de leukste plaatjes (hoogte punten!).

Volgende keer wil ik ook mee!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers! Helaas zitten we hier in de zomer altijd met hoogdrachtige merries...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 09:00

Ja... klopt, Veluwe-meeting is niet gelukt. Ik had zelf van niemand een nummer, wel mijn nummer en mijn adres doorgegeven. Michelle heeft vrijdag gebeld maar dat was kort dag, toen kreeg ik het niet makkelijk meer geregeld, Gab was hardstikke druk en ik ook. Op het moment dat Mies belde stond ik net 2 kittens en m'n oude hond in de auto te laden voor DA-afspraak, en moest ik 'smiddags nog werken en lesgeven.
Toen kreeg ik van Iloon sms-je, en terug ge-sms-t dat het met Gab niet meer ging lukken; ikzelf vrijdagsavonds wel thuis was, maar dat ik wel een beetje ingestort was.... ik heb donderdag heel slecht nieuws gekregen over Rico in een lang gesprek met de dierenarts, dus voel me sindsdien eigenlijk al heel k.u.t....
Zaterdagmiddag konden zij nog, maar had ik hele huis vol visite voor Arjan z'n verjaardag, dus nog gevraagd of ze zondagochtend dan nog tijd hadden maar niks op gehoord. En verteld dus waarom vrijdag en zaterdag dus niet ging, maar dat is blijkbaar allemaal niet helemaal goed gelopen met berichten heen en weer.

Zaterdag nog heel snel naar Lunteren gescheurd na de boodschappen om naar de proefjes van Gab te kijken, maar helaas was het programma ingelopen en was ze echt nèt klaar... jammer. Maar ze zagen er wel heel mooi uit!

Met Rico gaat het dus slecht en zijn prognose is dramatisch.
Straks heb ik met Veludo afspraak. Hopen op wat beter nieuws.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 09:04

Ben trouwens blij dat jullie het zo leuk gehad hebben, de foto's zien er geweldig uit. Kun je je er iets bij voorstellen dat ik gewoon jalours ben op jullie terwijl ik hier woon..... pfff.

Verder gaat bijreageren even niet lukken, ik heb wel bijgelezen en uiteraard de geweldige prins-op-witte-paard foto's van Barón gezien maar daar word ik ook helemaal jankerig van.
Jullie moeten het me maar even vergeven.