Wat goed ook dat je eerst met de dubbele longe bent begonnen. Ik zie hem woensdag weer, zal 'm uithoren hoe het is gegaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yenneke schreef:Redina Wat leuk dat je nu ook bij Willy lest!! Hoe ben je nu bij hem terecht gekomen? Wat grappig, steeds meer mensen hier op bokt krijgen les van hem. Nu alweer 5 mensen hier uit het topic; ik, Spokie79, Malin, Moll en jij
Wat goed ook dat je eerst met de dubbele longe bent begonnen. Ik zie hem woensdag weer, zal 'm uithoren hoe het is gegaan

. Als die niet paste hadden we hem gewoon weer teruggebracht

Hopelijk ga je veel plezier van hem beleven!

sterkte!
Furia wordt springpaard 

Wel rot dat je nou precies in zo'n drukke periode pfeiffer hebt
Je ziet echt dat hij veranderd is, het lijkt wel of hij er gelukkiger uit ziet.

haha

Fuego is wel enorm knap hoor! Fijn dat het zadel zo goed past! Ik maakte me zorgen omdat ik daar zelf zulke rotervaringen mee heb gehad!Lusitano schreef:Saida, ik wist niet dat Grytsje drachtig is? (omdat je zegt dat haar buik al begint te groeien)
je dochter zit er weer leuk op. Lijkt me onwijs leuk als je je hobby zo met elkaar kunt delen.

Ik ben zoo jaloers op jou
Wat een pracht paard zeg! Echt heel veel plezier met hem, wel foto's blijven plaatsen hoor! Enno doet het ook super een de dubbele longe, leuk!
Verder erg druk gehad dus kan helaas niet reageren op iedereen, ben nu op school dus moet helaas weer verder.... Sorry voor iedereen waar ik niet op heb gereageerd
Wat een hengst!!! Die is zstoer
Dat wordt vast een pracht van een veulentje zasread schreef:Lobke: Hoe gaat het met Licor?
, op mijn drafwerk wat te laag gejureerd naar mijn zin, maar ik was heel tevreden en dat vind ik het belangrijkste. Een vriendin heeft enkele foto's gemaakt van het losrijden, als ik ze heb zal ik ze hier posten. De proef staat ook op film, maar het zal niet eenvoudig zijn dat te posten, ik zal zien wat ik kan doen.

zasread schreef:Saida:Wat een hengst!!! Die is zstoer
Dat wordt vast een pracht van een veulentje
Blueberry schreef:Wouwie wat een knappe hengst!
Ik heb gister ook zo'n lekker ding gezien bij de opfokstal. Een Andalusier x fries. Heel donkergrijs en dat blijft 'ie ook, hele bijzonder! Wat een plaatje was dat, alleen in verhouding hele kleine ogen. Dat was dan weer even een minpuntje.
Lusitano schreef:Ot is cool!!!!
Lekker knuffeltje
Essss, dat halster heb ik ook voor Sam!Fuego is wel enorm knap hoor! Fijn dat het zadel zo goed past! Ik maakte me zorgen omdat ik daar zelf zulke rotervaringen mee heb gehad!
Yenneke, wat heerlijk dat X met een ruin kan staan en kan spelen! Niemand durfde dat aan met Sam. Die was (en is) ook wel behoorlijk heftig met andere paarden...
Dankje. De dochter van de eigenaresse van de manege die is 25 en opgegroeit met paarden, dus die had alles voor me geregeld en keek bij alles of het paste. Wel aardig van haar, ze kan wel geen Nederlands maar iig wel normaal Engels
. Morgen heb ik denk ik les met 'm, met andere paarden erbij.. Ben benieuwd!
.