Wat goed ook dat je eerst met de dubbele longe bent begonnen. Ik zie hem woensdag weer, zal 'm uithoren hoe het is gegaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yenneke schreef:Redina Wat leuk dat je nu ook bij Willy lest!! Hoe ben je nu bij hem terecht gekomen? Wat grappig, steeds meer mensen hier op bokt krijgen les van hem. Nu alweer 5 mensen hier uit het topic; ik, Spokie79, Malin, Moll en jij
Wat goed ook dat je eerst met de dubbele longe bent begonnen. Ik zie hem woensdag weer, zal 'm uithoren hoe het is gegaan
Lusitano schreef:Saida, ik wist niet dat Grytsje drachtig is? (omdat je zegt dat haar buik al begint te groeien)
je dochter zit er weer leuk op. Lijkt me onwijs leuk als je je hobby zo met elkaar kunt delen.
zasread schreef:Lobke: Hoe gaat het met Licor?
zasread schreef:Saida:Wat een hengst!!! Die is zstoer
Dat wordt vast een pracht van een veulentje
Blueberry schreef:Wouwie wat een knappe hengst!
Ik heb gister ook zo'n lekker ding gezien bij de opfokstal. Een Andalusier x fries. Heel donkergrijs en dat blijft 'ie ook, hele bijzonder! Wat een plaatje was dat, alleen in verhouding hele kleine ogen. Dat was dan weer even een minpuntje.
Lusitano schreef:Ot is cool!!!!
Lekker knuffeltje
Essss, dat halster heb ik ook voor Sam!Fuego is wel enorm knap hoor! Fijn dat het zadel zo goed past! Ik maakte me zorgen omdat ik daar zelf zulke rotervaringen mee heb gehad!
Yenneke, wat heerlijk dat X met een ruin kan staan en kan spelen! Niemand durfde dat aan met Sam. Die was (en is) ook wel behoorlijk heftig met andere paarden...