Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jinthe1 schreef:Leuk Absolem, en hij doet het heel braaf![]()
Hier gelukkig de wormen nog altijd onder controle kunnen houden. Twee jaar geleden wel een jonkie die echt steeds heel veel spoelwormen had.
Hier gister ook weer onze drie jarige redelijke groene merrie ingespannen. Voor het eerst ging ze echt even aan de kletter. En zul je net zien, enorm veel ruimte en ze neemt de hele omheining mee. Paaltje voor paaltje vloog alles door de luchtDat hielp niet om haar te kalmeren zeg maar
Gelukkig liet ze zich naar een paar honderd meter wel weer sturen en konden we haar uit laten lopen. Was even een spannend momentje maar uiteindelijk heel fijn kunnen rijden en zelfs de weg en het bos nog even ongewenst om er maar meteen weer door te zijn. Manlief is vandaag dus druk met de omheining opnieuw plaatsen
![]()
Las ook nog iets over castreren. Wij brengen de hengsten naar de opfok en als ze met twee en een half weer naar huis komen dan bekijken we of ze sterwaardig zouden kunnen zijn. Dan gaan ze naar de eerste bezichtiging of ze worden als twee en half jarige hengst verkocht. Eentje hebben we aangehouden en gecastreerd nadat hij niet verder mocht na de tweede bezichtiging. Die rijd ik nu in de dressuur.
_Jelske schreef:SunnyHorse schreef:Leuk die groei foto’s.
Ik vind het ook bizar hoe snel ze groeien.
Van een wiebelig in de kreukels naar in No time van die stoere knotsen!
Nou, je haalt de woorden uit mijn mond!![]()
Stephanie: ik heb t al eens gezegd geloof ik, maar dat kolletje vind ik zo enig…