Paard loopt weer helemaal goed! Ze was heel erg stijf, waardoor weet ik nog niet. Te intensieve training? Te veel op de wei? Te koud? Gevallen? Ik denk een combinatie van deze factoren.
We hebben een weekje rustig aan gedaan en bouwen het nu weer op. Conditie training in het bos vergt toch wel iets meer opbouw, dus daar gaan we rustig mee verder.
Ik ben net weer thuis van een heerlijke les. Voor het eerst bij een nieuwe instructrice. De streken van het opeens uit de bak glippen (bak met lage hekjes en open deur) liet ze wel weer even zien. Maar gelukkig het kunnen oplossen, verder was ze heel braaf en liep ze goed! Ze vond dat ik mijn startkaart maar moest aanvragen.

Gisteren ook een les gehad bij mijn instructrice op de manege. Door dat ze een week alleen wat had gestapt en gelonceerd liep ze niet zo heel fijn, heel hard in de mond en ze hield weer op rechts vast.
Zelf moet ik ook echt anders gaan rijden, consequenter. Ook vieren mijn teugels uit mijn handen en ben ik veelte druk met mijn handen. Ik geef onbewust kneepjes, waardoor mijn paard het op gegeven moment niet meer snapt. Hier heb ik gisteren heel erg goed les in gehad en daar gaan we zeker mee oefenen.

Morgen een rustig buitenritje of even longeren.
12 april is er weer onderlinge wedstrijd op ons op de manege, ik wou daar graag aan mee doen. Maar dan is er in Westerbork ook een eventing wedstrijd waar Tim Lips komt. Daar wou ik ook graag heen, dus het is kiezen.....................