Bahbahbah, motivatie ver te zoeken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bahbahbah, motivatie ver te zoeken! 

Ben helemaal blij
Ik wil ook 'n binnenbak
Hahaha!
Heb alleen een wei en daar kan ik nu ook niks mee, dus ben veroordeelt tot buitenrijden 
Ik zou denk ik zelf helemaal in paniek schieten 
Stom paard
Gelukkig heeft Tamme niet zo van die trekjes. Jetta kan er wel wat van
Maar die is gewoon lomp en ook zo'n stresskip dat als ze weerstand voelt hélemaal in de stress schiet en de meest maffe kapriolen uit gaat halen 
Paarden gingen er gewoon naar kijken inderdaad, haha, heel grappig om te zien
Ooit zelfs met een schriktraining een rotje onder Tamme zn buik gegooid en zelfs daar keek ie niet van op of om!
Was zo'n arrogant politiemeneertje en ik zei heel trots dat Friezen zo geweldig waren en nergens bang voor.. Nou.. 'Hij zou me wel 's te pakken krijgen' .... Helaas meneer de politieagent
Missie mislukt haha!

Hij stapt 'r voorlopig niet meer op hahaha! Hij zat nog geen 3 seconden, moest zn teugels korter maken van mij, stak iemand 'n rotje af, dus Jetta neemt de benen.. Maar aangezien Bob 'r nog maar 3 keer heeft op gezeten ofzo, weet ie helemaal niet hoe ie mee moet bewegen enzo
Heb 'm wel gelukkig als eerste geleerd hoe ie 'n 'op hol geslagen' paard tot rust moet krijgen. En daar was 'k wel écht trots op, duurde maar iets van 10 meter ofzo en toen had ie dr alweer onder controle!!!
Maar hij wilde er wel gelijk af
Hahaha!
Moet voor de manege vaak een hoop paarden rijden die net ingereden zijn/heel vervelend en daar word ik ook steeds angstiger in, omdat 'k (nu inmiddels alweer) 2 jaar geleden heel hard van een gestoord paard af ben gevallen en daarvoor loop ik nog bij de fysio voor mn rug.. Gelukkig lukt het mij tot nu toe nog wel om mijn gedachten te laten gaan en gewoon te rijden en kijken hoe het paard reageert 
Alleen jammer dat 't zo modderig is overal en dat 'k dan weer bang ben dat ze uitglijdt.... Heb al een paar keer met paard ondersteboven of in de sloot gelegen, dus daar ben ik dan weer bang voor
Ik doe nooit mee, ben niet voor het geluk geboren
Thnxxx!! Vind ik echt fijn om te horen 
Nouja... Ik weet tenminste hoe ik eruit ga zien als 'k 80 ben
Wel in 'n heel mooi delfsblauw blik
En hij ligt dus ook echt perfect op haar rug voor zover we dat nu hebben geconstateerd.... ze zijn natuurlijk wat korter en ronder dan een KWPN o.i.d. dus dat is altijd even mikken, maar na een aantal zadels waren we het er eigenlijk al over eens dat het deze moest worden!
al ben ik op t moment ook wel heel blij met binnenbak hoor... moet al zo opletten wanneer ik rijden kan ivm werk, dus dan is het wel fijn als ik ook niet nog eens weer-afhankelijk ben... en thuis heb ik geen goede bak verlichting dus dan rijd ik altijd overdag...

Robijntjah schreef:Het goede nieuws is waar! Jeeej!
Mijn ouders hebben wat gewonnen met de postcodeloterij! Ze zijn zeker geen miljonair maar het is met hun omstandigheden heeeel mooi meegenomen!
Buitenrijden durf ik niet zo goed op het moment, baal ik stevig van...
Helemaal los in dr rug en niet op de voorhand vallend!! Echt top

Maar ik kan nu zelfs niet meer in de meeste bermen... Dus dat is galopperen op asfalt, niet mijn favoriet..
Dus dan maar niet galop oefenen haha en wachten tot we weer de wei in kunnen of dat het buiten wat beter te doen is
friesiszwart schreef:Robijntjah schreef:Het goede nieuws is waar! Jeeej!
Mijn ouders hebben wat gewonnen met de postcodeloterij! Ze zijn zeker geen miljonair maar het is met hun omstandigheden heeeel mooi meegenomen!
Buitenrijden durf ik niet zo goed op het moment, baal ik stevig van...
Leuk, gefeliciteerd. Ik heb nog nooit wat gewonnen zelfs geen ijsbon of stroopwafels.
Ze mogen het lekker zelf houden 
Ik vond haar zelf ook niet op de voorhand lopen maar iemand anders zegt dus van wel...