[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

martinique

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:23

Het echte leven gaat weer bijna beginnen :( Bahbahbah, motivatie ver te zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:27

Ik blijf in dit topic toch altijd extra blij met mijn binnenbak :Y)

Ik heb geen vakantie gehad, gewoon braaf gewerkt, 2e kerstdag onder andere.
Alleen nu met blaasontsteking in bed, ben nog aan het denken of ik vanavond ga werken.

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:06

Idd, ik heb ook gewoon gewerkt... nu juist topdrukte! 2e kerstdag gewerkt, kerstavond en nieuwjaarsdag ook... Die hards zijn we Jolijn 8-)
Maar idd, maandag maar weer in de schoolbanken klimmen... totaal geen zin meer! Maar gelukkig mag ik bijna aan mijn stage beginnen! Helemaal zin in :D

En ik heb een nieuw zadel!! Een Kentaur Medea, super fijn, diepe zit, dikke wrongen en ligt als een huis op Chim! Echt heel stevig, schuift totaal niet en geeft haar overal lekker veel ruimte.... Met proefrijden ging het al fijn, maar net stiekem toch nog eventjes er op geklommen, dat ging helemaal lekker! :D Ben helemaal blij *\o/*
Had alleen gewild dat het vorig jaar al zo ver had mogen zijn.... maar ach...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:21

Ha die heb ik ook op Mo!
Fijn hè? Heb mijn 1e Medea 10 jaar geleden alweer 2ehands gekocht en nooit meer iets anders voor mij!!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:51

Ohh wat fijn dat je weer 'n nieuw zadel hebt!! :D :):)

En Jolijn, ben benieuwd of het goede nieuws waar mag zijn! :D Ik wil ook 'n binnenbak -O- Hahaha!
Of.. Gewoon 'n bak :') Heb alleen een wei en daar kan ik nu ook niks mee, dus ben veroordeelt tot buitenrijden :P

Wat knap dat Figo zo rustig bleef terwijl ie vast lag!! :oo Ik zou denk ik zelf helemaal in paniek schieten :')

Halster kapot.. -O- Stom paard :P Gelukkig heeft Tamme niet zo van die trekjes. Jetta kan er wel wat van :') Maar die is gewoon lomp en ook zo'n stresskip dat als ze weerstand voelt hélemaal in de stress schiet en de meest maffe kapriolen uit gaat halen :')

Heb hier met het vuurwerk gewoon in de stad gereden :P Paarden gingen er gewoon naar kijken inderdaad, haha, heel grappig om te zien :') Ooit zelfs met een schriktraining een rotje onder Tamme zn buik gegooid en zelfs daar keek ie niet van op of om! :P Was zo'n arrogant politiemeneertje en ik zei heel trots dat Friezen zo geweldig waren en nergens bang voor.. Nou.. 'Hij zou me wel 's te pakken krijgen' .... Helaas meneer de politieagent :') Missie mislukt haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:54

Het goede nieuws is waar! Jeeej!
Mijn ouders hebben wat gewonnen met de postcodeloterij! Ze zijn zeker geen miljonair maar het is met hun omstandigheden heeeel mooi meegenomen!

Buitenrijden durf ik niet zo goed op het moment, baal ik stevig van...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:19

Jaaaaaaaaaaa!!! Dat is leukkkkkkk!!! Gefeliciteeerddd!! :D :D :D :D

Ohh dat is wel jammer zeg.. Waarom niet? Omdat Mo te heftig is?
Gister heeft Bob, mijn vriend, op Jetta gezeten buiten. Hij vondt dat hij dat ook wel kon.. Nouja, oké, be my guest :') Hij stapt 'r voorlopig niet meer op hahaha! Hij zat nog geen 3 seconden, moest zn teugels korter maken van mij, stak iemand 'n rotje af, dus Jetta neemt de benen.. Maar aangezien Bob 'r nog maar 3 keer heeft op gezeten ofzo, weet ie helemaal niet hoe ie mee moet bewegen enzo :') Heb 'm wel gelukkig als eerste geleerd hoe ie 'n 'op hol geslagen' paard tot rust moet krijgen. En daar was 'k wel écht trots op, duurde maar iets van 10 meter ofzo en toen had ie dr alweer onder controle!!! :D Maar hij wilde er wel gelijk af :') Hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:26

Hahaha!
Mo is normaal heel braaf, ben 2 weken geleden geweest maar ze was zo blij na half jaar niet buiten gereden te hebben dat ze er 2 x tussen uit naaide! En dat ging daarna wel goed maar zit na mijn val tussen mijn oren...

Jetta is zo leuk!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:32

Ja dat snap ik wel dan hoor!! Mooiste zou zijn als je gewoon je gedachten op 0 kan zetten en gaan, helaas zit 't meestal wat ingewikkelder in elkaar. Heb zelf ook precies hetzelfde :j Moet voor de manege vaak een hoop paarden rijden die net ingereden zijn/heel vervelend en daar word ik ook steeds angstiger in, omdat 'k (nu inmiddels alweer) 2 jaar geleden heel hard van een gestoord paard af ben gevallen en daarvoor loop ik nog bij de fysio voor mn rug.. Gelukkig lukt het mij tot nu toe nog wel om mijn gedachten te laten gaan en gewoon te rijden en kijken hoe het paard reageert :P

Haha ahhh jaa, tis me een donder hoor!! Mja, ze zit als een huis, dus van mij mag ze wegspringen :P Alleen jammer dat 't zo modderig is overal en dat 'k dan weer bang ben dat ze uitglijdt.... Heb al een paar keer met paard ondersteboven of in de sloot gelegen, dus daar ben ik dan weer bang voor :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:32

Ohh! Heb nog 'n mooie rijfoto van pas!! <3 Effe zoeken :D

Heb ze er maar gelijk allemaal bij gezet :P
Laatst bijgewerkt door xXutopiaXx op 05-01-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schouderbinnen <3 Nu ik nog recht blijven zitten :')

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 22:52

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:09

Foto spam!! Ze zien er allebei top uit Natasja!

Lekker voor je ouders Jolijn :D Ik doe nooit mee, ben niet voor het geluk geboren :+

Geeske, echt super dat je een nieuw zadel hebt :)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:15

Gefeliciteerd Jolijn. (voor je ouders natuurlijk). Ik heb wel een appeltaart van de Hema gewonnen, zag ik net in mijn email. :(:)

En ik heb via de Vriendenloterij vrijkaartjes voor de Uithof maar ga maar eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken. Niemand in mijn buurt vind het echt leuk om te schaatsen behalve ikzelf.

Gisteren Bram in de bak gereden en Boukje buiten, vandaag niet veel gedaan behalve gemest.

Morgen maar weer eens kijken.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:16

Hahaha jaaa foto spamm!! :P :):) Thnxxx!! Vind ik echt fijn om te horen :D
Ik zie dr wel echt oud en verlept uit op die foto's van Jetta :') Nouja... Ik weet tenminste hoe ik eruit ga zien als 'k 80 ben _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:17

Oja! Wij hadden pas stroopwafels :') Wel in 'n heel mooi delfsblauw blik :P

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 00:46

Haha, wij zijn ook van die geluksvogels die stroopwafels, Ben&Jerry's ijs of 5 euro winnen ja.... Jes!!
Maar jij dan gefeliciteerd Jolijn!!

En idd Jolijn, t is een heerlijk zadel ;-) En hij ligt dus ook echt perfect op haar rug voor zover we dat nu hebben geconstateerd.... ze zijn natuurlijk wat korter en ronder dan een KWPN o.i.d. dus dat is altijd even mikken, maar na een aantal zadels waren we het er eigenlijk al over eens dat het deze moest worden!

Ooh en leuke foto's zeg! Ziet er prima uit toch? Ook zonder bak kun je wel trainen hoor ;-) al ben ik op t moment ook wel heel blij met binnenbak hoor... moet al zo opletten wanneer ik rijden kan ivm werk, dus dan is het wel fijn als ik ook niet nog eens weer-afhankelijk ben... en thuis heb ik geen goede bak verlichting dus dan rijd ik altijd overdag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 01:11

Mo volgt mijn hand *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 01:12

Moooooie foto's Natasja!

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 01:27

Hihi ik vind die vlechtjes in Mo d'r staart altijd zo grappig :D
Ziet er lekker uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 01:29

Haha houdt het nog een beetje wit :+

Het kost haar nog heeeeel veel moeite hoor maar ik ben hier al zo blij mee! Ze rolde altijd zo op...

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 09:54

Robijntjah schreef:
Mijn ouders hebben wat gewonnen met de postcodeloterij! Ze zijn zeker geen miljonair maar het is met hun omstandigheden heeeel mooi meegenomen!

Leuk, gefeliciteerd. Ik heb nog nooit wat gewonnen zelfs geen ijsbon of stroopwafels.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:29

Wooww dat ziet er goed uit Jolijn!! Heerlijk <3 Helemaal los in dr rug en niet op de voorhand vallend!! Echt top :D :D
Thnxx!! :D

Haha ik probeer Jetta dr staart ook netjes te houden, maar zelfs met vlecht is het onmogelijk :P

Jaaa buiten kan ik ook altijd prima trainen hoor :D Maar ik kan nu zelfs niet meer in de meeste bermen... Dus dat is galopperen op asfalt, niet mijn favoriet.. :P Dus dan maar niet galop oefenen haha en wachten tot we weer de wei in kunnen of dat het buiten wat beter te doen is :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:48

friesiszwart schreef:
Robijntjah schreef:

Leuk, gefeliciteerd. Ik heb nog nooit wat gewonnen zelfs geen ijsbon of stroopwafels.

Haha ik krijg er niets van hoor :+ Ze mogen het lekker zelf houden :j

Thanks Natasja :D Ik vond haar zelf ook niet op de voorhand lopen maar iemand anders zegt dus van wel... :+
Als je die foto compleet recht maakt loopt ze volgens mij nog keurig verdeelt over 4 benen...
Maar daar ben ik dan weer niet handig in!

Buiten trainen is ook goed te doen idd, voor mij wat minder nu maar deed het met vroegere paarden ook genoeg :)