Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bullymonster schreef:Wanda: Wat een super gaver foto's zeg. Jippe ziet er mooi uit. Leuk dat je gaat lessen, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Anouk: Ja, Margot is het. Wat fijn dat je les met Sam goed ging en heerlijk om te lezen hoe stoer Sabrina wordt, gaaf hoor! Als ze het eenmaal ontdekt hebben, het hard gaan... Veiligheidsbeugels zijn fijn, of die endurance beugels met van die korfjes voor de voeten.
Ja, ik blijf met pleziert je verhalen lezen. Het is gewoon zo een interessant iets.
Jus: fijn om te horen.
Hier een drukke dag, straks examen en daarna een weekend lesgeven. Tussendoor nog even 2 keer een avondje thuis en dan vlieg ik naar Spanje voor 2 dagen. Ik heb er allemaal veel zin in, alleen heb er zo'n hekel aan Aliso achter te laten. Ga zo dus nog maar lekker even rijden.
Trouwens, kreeg nog een hele gave Escalera merrie aangeboden voor echt belachelijk weinig geld incl veulen en zelfs opnieuw drachtig. Beide donkerbruin. Echt een super gaaf beest. Fokker moet er vanaf. Als ik mijn eigen wei had, had ik geen seconde getwijfeld, denk niet dat het voor dit geld me nog snel aangeboden zal worden. Nou, mocht iemand van jullie interesse hebben, dan pb me maar even.