Debby, leuke foto's van Xantha. Wel jammer dat ze zo klein zijn, is wat moeilijker te zien, weet je misschien hoe dat komt?
Oh, vind ik juist superleuk die vergelijkbare foto's!! Ik vind jou Xantha zo knap dus zo top zijn als hij ook zo uitpakt! Weet je toevallig nog hoe groot ze was met 2 jaar
?
Ooh en Malin nog super bedankt voor alle namen die je hebt opgezocht, echt lief van je!
Gelukkig dat het wel wat bter gaat met Suevo, ik hoop dat het bezoekje van die Steffie helpt.
Wel balen dat ie praktisch kaal is
He een vriendin van Peet. Djemo welkom! Ik ben alweer benieuwd naar foto's
, zoals iedereen hier haha [edit:ohh Peet heeft al geplaatst! Wat een knapperd!]. En gefeliciteerd!
Esmee, jeetje hij is echt lang weggeweest. Leuk dat je het gezellig heb gehad! En dan binnenkort weer in NL!
Ilona, haha ja dat heb je op verjaardagen als het gezellig is
!
Jaaa volgend weekend gaan we gezellig op stap, heb er zin in hoor
! Lijkt me echt superleuk.
Madieke, ja wel als 2? Ik weet ook niet echt goed hoe een 2 jarige eruit ziet haha, maar ik vond hem ook qua gedrag jonger overkomen.
Branka, dank je! Als je mee wilt naar de keuring, stuur me dan even een pbtje
En anders dan zie je hem sowieso als ie hier komt!
Suzanne, dank je ja het is echt een puppie! Ik zag trouwens in dat Andalusiertopic een foto van jou en Goya, maarrre toppie bezig zeg! Zag er echt netjes uit
.
Sanne, ik hoop het ook zo! Nou word ik daar de komende tijd zenuwachtig over haha.
Paola, hartstikke lief dat je zo meeleeft. Ik heb nog een PB van jou in mn inbox staan met dat er ergens een paardje op me stond te wachten om meegenomen te worden.. En ik ben hem tegengekomen. Ik ben er zo blij mee.
Yenneke, stomme vraag miss
maar wat is stijl staan? Dat hij heel recht staat ofzo? Ik vond hem idd namelijk echt heel recht staan
. Hij is btw nog nooit naar de hoefsmid geweest
!!
Hij is een beetje van handelaar naar handelaar gegaan waar ze dat nooit hebben gedaan en zij had het ook nog niet gedaan. Dus als hij hier is doe ik dat ook zo snel mogelijk.
Ik ben nog steeds zo vrolijk!!!
Ohja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hoe oud vinden jullie hem eruit zien zo?
Ik zit te denken dat ik toch wel een naam met een B beginnend wil, wil het namelijk niet te veel veranderen.
Vond Bailador, Bandito en Bonito leuk.
Bandito past ook echt bij hem, hij is namelijk echt een bandietje haha
.
Maar Bailador vind ik ook erg leuk, en is orgineler
. Lastig hoor!
Oh haha, Dizo was ook mee en Billy vond Dizo wel een beetje eng! Vooral in t begin maar later vond ie het interessant. Dat vond ik heel goed aan Billy, hij wende echt snel bij alles wat ik bij hem deed.
Dit is trouwens een stal waar ik van de week ga kijken, daar gaat binnenkort een groep ruinen en hengsten op de wei: http://www.stalcobra.nl
Blij dat het zo goed uitgepakt is!!
Soms heb je echt van die dingen en dan weet je zeker: dit is het. Dat had ik met Dizo en met Billy nu ook, en dan schreeuw ik het ook echt van de daken haha!