elmiran: Ik rij ook een Fries. Erg leuk, maar wel wat traag, en moeite met galop..
laulau85: wat een leukerd heb jij toch!
Hij kan die spaanse pas echt heel erg goed! Netjes hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij kan die spaanse pas echt heel erg goed! Netjes hoor!
kjoetie schreef:hallo iedereen, jullie gaan hard
Veel plezier op je nieuwe stal Loveseben! Dat TREC ziet er inderdaad leuk uit, maar ik heb het richtingsgevoel van een dooie duif en kom nergens heelhuids aan zonder mijn TomTom, dus denk niet dat het wat voor mij is
Ik heb om 3 uur sollicitatiegesprek, dus allemaal even voor me duimen... ik ben ZO zenuwachtig, echt niet leuk meer... ik ga aan de valeriaantabletten vandaag

Dus niet gelekt, maar het water is er gewoon ingelopen. Van zijn borst tot schoft en helemaal van boven naar beneden zeiknat... dat was voorheen wel eens eerder gebeurd, maar nu hij breder was geworden had ik gehoopt dat het niet meer zou gebeuren. Met normale regenval gaat het ook goed, maar ik denk doordat het gisteren zo te keer ging dat dat te veel was. Die smartex rain heeft hij normaal in de wei op, en dat ding heeft echt de ergste hoosbuien doorstaan! De pasvorm bij de schouder is ook anders dus daarom heb ik nu die op. Ik baal er wel een beetje van, die horsewaredekens zijn zeker ook niet de goedkoopste, maar ik kan er niet blind op vertrouwen zoals op die bucas.
Gave foto's trouwens van jouw paardje Nouvel!
bezig met het consentratie-punt bij Piropo op mijn zithulp mbt het terugkomen/overgang, de tact van de gang en de balans, ze zijn gefilmt tijdens een les en de overgang draf-stap was ik heel blij mee omdat hij daar vloeiend overgaat zonder tact te verliezen, bij de overgang als het andere paard mij net gepasseerd is zie je dat hij duidelijk minder soepel in de stap gaat

,het ziet er echt zo relaxed uit,mooi!
) elmiran schreef:picasso staat sinds een paar maanden bij mijn paardje op stal,
hoezo?

Heerlijk paard heb je om naar de kijken! Zit zeker ook wel lekker door
?
Maar weer wat bij geleerd dus
leuk paard heb je, is ook weer mijn type paard
Ziet er netjes uit! kimmie261 schreef:werk jij met kinderen ,nouvel??
).
Bij sommige weet ik niet meer waar het gesprek over gaat, kan t niet meer volgen 
Pipi schreef:Moet me daar nu maar eens meer in gaan verdiepen,lijkt me erg leuk.
Mynke reageerde er wonder boven wonder erg goed op,zo'n slim meisje dat paard van mij