Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar de ene heeft een hekel aan water, dus als ik de benen moet wassen of schoonspoelen dan is dat ook een gevecht, met zijn 2en doen we dat dan, de ene houdt haar vast bij het hoofd en de ander probeert vanaf een veilige afstand met de slang de benen nat te krijgen, is altijd weer een avontuur op zich. Pogingen met zeep hebben we ondertussen opgegeven, dat wil echt niet... Op zich ook wel logisch, want ze had eigenlijk altijd wel 1 of 2 wondjes in de kootholtes van de mok, dus ik kan me voorstellen dat dat dan ook pijn deed...
De ander die ik hier heb vind alles prima, wassen, knippen wat dan ook, die verzet geen been, dus dat is wel een verademing

Ik heb wel een new forest pony gehad die na 2 jaar zomereczeem kreeg, dat was ook niet te doen. Op een eczeemdeken na en stalling konden we niks voor haar betekenen dus dan zag je haar ook met jeuk lopen zonder dat je er iets aan kon doen
Nu komt de vorst weer, dus dan hebben we hier de natte periode eerst weer zonder problemen overleefd. Heerlijk om ook eens in de winter zulke vrolijke paarden te hebben, ik krijg er helemaal energie van

hmmm, kan ook zijn dat ze gewoon een andere stemming had misschien?
Ik weet niet hoe 'toegankelijk' jouw paard is? Of hoe gemakkelijk ze met vreemden is?

!. Het is uiteraard niet fijn om te zien, maar zo te zien kan ze er behoorlijk mee omgaan, en zeker als het na enkele minuten over is ...