Van mijn kant een tijd geen berichten meer, maar wel trouw meegelezen.
Ik had gehoopt met een ander bericht te komen, maar Jerez is gisteravond ingeslapen. Hij heeft gisterochtend koliek gekregen. Naarmate de dag langer duurde werd het steeds erger, waardoor de dierenartsen aangaven dat hij het niet meer zou redden vanwege een knoop.. Ook via zijn neus vloeistof en paraffine naar binnen brengen hielp niet meer, omdat alles eruit kwam.
Mijn vriend, mijn clown.. Mijn alles.. Hij is er niet meer
Het is echt zo onwerkelijk.. En ik mis hem nu al zo.. Ik had er alles voor over gehad om hem nog even te zien genieten van al zijn grappen.. Zo zuur hoe snel het ineens afgelopen is
Ahhh neeee.. Wat verschrikkelijk.. Wat een nachtmerrie inderdaad.. Heel veel sterkte komende tijd.. Je mooie paardje..
cherell0
Geplaatst: 22-09-16 14:50
Maandag gereden wat niet geweldig ging (teveel gedoe om ons heen en het werd snel donker.ook wilde ze rechts niet los komen en negeerde mn rechter been als het baar uitkwam iig..)
Dinsdag en woensdag aan de longe. Ik had een stuk rust terug en het ging dus ook een stuk beter.
we oefenen lekker door.
en het weekend oefen ik denk ik een keer met kostuum (gewoon voor de lol en om te kijken hoe ze op een jurk reargeerd.)
vandaag met kate haar hoedje gereden. was ook wel even moeilijk, kate is nu 2 jaar niet meer bij mij. ik mis haar nog elke dag en er gaat geen dag voorbij dat ik niet even aan haar denk. maar ze heeft me zoveel geleerd, dat had ik niet willen missen.
heel veel sterkte nogmaals met Jerez. en neem de tijd om te rouwen. huil zoveel je kan & lach om de mooie momenten.
Een wat leukere noot: Talante had 't op z'n heupen vanmiddag.. Liet zich ineens niet meer vangen..... Eikel.. Maar levert wel mooie plaatjes op!! En daarna heerlijk getraind haha, maf paard
Heel veel sterkte Borahlover met het verlies van Jerez. Vreselijk voor je.
Gelukkig zie ik ook mooie foto's!
Ik moet nu voor de 3e keer de wespenverdelger bellen; volgens mij woon ik in een wespennest. Ze krioelen elke dag weer in de slaapkamer en waarschijnlijk zit daar nog een nest. Dat zal dan nest 4 worden... good lord.
Gisteren een fijn rondje dorp gemaakt met Zinia, dat is dan wel geen barok paard maar ze heeft wel iets baroks. Ik zal straks een foto plaatsen. Mijn vriendin ging mee te voet met onze Ace, Ace is een Welsh Cob x Connemara en waarschijnlijk gaat Ace naar mijn vriendin. Moeilijke beslissing maar ik gun het hen van harte. Bij ons krijgt hij te weinig aandacht.
Oh edit: ze heeft laten weten dat ze Ace gaat kopen.
cherell0
Geplaatst: 23-09-16 13:56
Robijntjah schreef:
Modesta is nooit lui of moe
Balen karma. Ik ben echt benauwd van die beesten.
Nouvel
Geplaatst: 23-09-16 14:37
gave foto's van talente!
oei wespen is nooit grappig...
en sterkte met het afscheid nemen van ace, maar een fijne baas die veel aandacht geeft is ook fijn!