Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Belker schreef:Ik denk erover om Equilin balancer te geven. Daar heb ik er meer opgehad en is fijn spul.
Nu nog iets zoeken om het mee te mengen zodat ze iets in haar voerbak heeft als ze binnenkomt. Verder ben ik qua ruwvoer ook een feeder.
Ik voer smorgens en einde middag 1,5 kilo hooi (grof/arm). Dan voor de nacht gaat er -schrik niet
- 8 kilo hooi in, een mix van grof/arm en grof/ iets rijker hooi. Dat is schoon op s morgens... Hij staat in een stal met stro. En overdag 9-5 in de wei waar nauwelijks iets staat. Nu ik het opschrijf voel ik me helemaal een feeder...
Probleem is dat wij geen hooinetten mogen gebruiken waardoor het eten langzamer gaat. Dan zou ik wel minder willen voeren. Ik ben zo bang dat hij zich kapot verveeld op stal...
Er is eens een paard bij ons op stal blijven hangen met de tak van zijn ijzer in een hooinet. Verder niets gebeurd, paard stond keurig op hulp te wachten. Maar sindsdien zijn alle netten verboden. Ook voor paarden op blote voeten. 
Voor paarden zonder ijzers is dat helemaal geen risico....
:
Ir111 schreef:Ik heb een vergelijkbaar antwoord van de NSPS (shetlandstamboek). Moet paspoort en chipverklaring opsturen (en koopovereenkomst want de chipverklaring is niet geadresseerd aan mij). Kosten zijn 27 euro. Ga ik volgende week maar even regelen dan.
Ik vind dat opsturen wel spannend, wat nu als het kwijtraakt!?
). Ik had springles vandaag, samen met mijn vriend. Was bij hem op stal dus met de trailer op pad. Zo gaaf, De Kolonel loopt nu zo voor mij uit de trailer in. 
) Maar joh, valt best wel mee hoor, een moment opnametje, op de andere foto's sta je enig!