Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Karina wat een geweldige bal, zo een wil ik ook voor mijn mannen!! waar haal je zoiets? een gewone bal vinden ze niet leuk.
Jesser schreef:@ Heidi Ik denk dat als macho zo gefrustreerd wordt het beter is om hem te helpen. Wat heb je eraan als hij amper tot niet meer dekt, hij het donders goed kent en zich zo gaat gedragen, hij zit een ander en zichzelf in de weg. Daarnaast het risico dat hij wel eens flink gaat flippen, en er gebeurt eens wat, dan kun je jezelf wel voor de kop slaan.
Kelly_Taco schreef:En ik ben heeeeel zenuwachtig voor morgen....
Willen jullie morgen om 13.30 allemaal een uurtje voor me duimen?
Machonito schreef:jus schreef:Machonito koop je toch zon kunstmerrie voor Macho dan kan hij zich uitleven haha.
![]()
Ik zie het al voor me een kunst merrie naast zijn stal en voor dat ie naar bed moet eventjes erop springen
idefix4 schreef:Karina: Ik kan het vanaf de pc natuurlijk niet zien en ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar als je toch weet dat je beestje pijn heeft, moet ik altijd aan dat tegeltje denken met het paardengebed. Of zijn er nog dingen die je kan doen voor Rico om de pijn weer dragelijk te maken?
Barroco schreef:Dat is waar.
Zitten dus ook wat nadelen aan. Ben benieuwd wat je besluit!
Achjoh, en die scheve gezichten, lekker niks van aantrekken.
Hoe werkt dat dan, als je bij de bereden politie ben, doe je dat dan fulltime dus niet meer het werk wat je nu doet? Of doe je het ernaast dan?
jus schreef:Tsjjaa met mijn moeder heel slecht , ik kende haar bijna niet meer terug zo mager , ze ligt in een verzorgingstehuis waar ze wil overlijden , gelukkig was ze mentaal nog goed dus we hebben nog wel kunnen praten.
Met het probleem van mijn zoontje kan ik moeilijk weg hier , hij heeft snachts vaak epileptie , maar alles is goed gegaan hier gelukkig behalve de beesten hadden er een zootje van gemaakt (heb 8 honden thuis) maar ja dat was na drie kwartier opgeruimd. Pedro heeft veel op zijn pony gereden en wil er dan ook niet meer af vertelde mijn dochter , ze is zo'n schat Violeta (de pony)
De laatste keer dat ik bij de efteling ben geweest is geloof ik 10 jaar terug , ik vind het heel mooi.
Machonito koop je toch zon kunstmerrie voor Macho dan kan hij zich uitleven haha.
_Bitje_ schreef:barroco : oke weet genoeg !
hallo, mag ik mee kletsen ?
_Bitje_ schreef:haha oke...
maar dat doe ik een andere x .. kan dat ??
ga nu naar knollebolle,.
gr.
Suelza schreef:Ik ben 1.71 maar ik ben best wel gespierd, dus ik moet nog zeker 5 kilo in vetmassa aankomen. Mijn vetpercentage was lager als dat van de gemiddelde topsporter. En dat is dus niet goed
Ja, ik word instructeur, haha! Heb er ook echt zin in!
Tja, waarom twijfel ik... Ik weet niet of de mensen mij heel erg liggen. Nu zit ik echt in een mannenwereldje en dat bevalt erg goed, daar liggen de rollen echt andersom.
Daarnaast twijfel ik over de hoeveelheid uren die je moet maken. Ik weet niet of dat leuk blijft als je zelf ook paarden houdt en traint, maar dat moet ik gewoon goed navragen.
En verder, tja... veel mensen daar hebben, integenstelling tot in mijn eigen korps, relatief weinig rijervaring. Ik ben gewoon bang voor scheve gezichten, wat je op maneges ook al hebt als je iets beter of anders rijdt als de rest. Daarom sta ik op een kleine pensionstal, dan kun je tenminste gewoon je eigen ding doen...Moeilijk... werken met paarden is leuk, maar plezier met werken is nog veel leuker...
Suelza schreef:En verder, tja... veel mensen daar hebben, integenstelling tot in mijn eigen korps, relatief weinig rijervaring. Ik ben gewoon bang voor scheve gezichten, wat je op maneges ook al hebt als je iets beter of anders rijdt als de rest. Daarom sta ik op een kleine pensionstal, dan kun je tenminste gewoon je eigen ding doen...
Moeilijk... werken met paarden is leuk, maar plezier met werken is nog veel leuker...