Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Banditto schreef:Borderay dat heb ik ook altijd als ik hem een dag rust geeft (maar dan gaat hij overdag wel het land op in de kudde) die dag daarna loopt hij altijd als een zonnetje. Die van mij zou je zo drie dagen stil kunnen zetten no problemo. Maar overdag moet hij wel kunnen spelen met zn maatjes anders is het een bommetje.

Maar wat zijn ze een kanjers he! Ben altijd zo trots op mijn bokkie. Hij is jong maar als hij een beetje angstig is voor iets vetrouwd hij gewoon op mij en gaat hij er langs. Zoo stoer, nou ik heb menig andere soort paarden bij ons op stal meegemaakt hoor, Dito gaat daarom bijna ook altijd voorop vaak de jongste maar de stoerste!
Banditos vriendje Lucifer vondt de kudde niet zo geslaagd maar ging uiteindelijk toch ook door de kudde heen (ze lagen namelijk links, rechts en op de hoefslag
) want Bandito kon het ook hij dus ook. 

Maar had de hoogste cijfers 

, daarna nog helemaal uitgeborsteld en voeten goed schoongemaakt dus die heeft zijn aandacht weer gehad!

. Waar ik laatst heb buitengereden heb je ze ook, en die willen ook nog wel eens lekker met zn alle besluiten op de hoefslag te gaan liggen
. En ook zo lastig dat je eerst een hek moet opendraaien (wat de meeste paarden heel eng vinden, wel leuke oefening
) dan weer met een hendel dicht gooien voordat je verder kan... En dan aan het eind van het pad weer het zelfde liedje.
. En fijn dat je zadel eindelijk verkocht is!
. Was wel weer grappig... Even weer wat geoefent met foto's maken. Vriendin van mij reed ook mee in de optocht op een kar die ze met haar vrienden had gebouwt dus ja die moest natuurlijk ook op de foto
.