zasread schreef:Yenneke schreef:Had hij niet 3 vijven? 2 voor exterieur en 1 voor algemene indruk?
Ik dacht dat hij er zelfs 4 had, maar dat weet ik niet meer zeker
Het wordt steeds triester

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zasread schreef:Yenneke schreef:Had hij niet 3 vijven? 2 voor exterieur en 1 voor algemene indruk?
Nouvel schreef:Kan me inderdaad voorstellen dat het in zijn geval niet leuk is...
jammer ook dat de eigenaresse het niet op tijd gezien heeft (boekjes zijn ruim voor de keuring toegestuurd), dan had het in ieder geval goed omgeroepen kunnen worden...
Het lijkt me een veelbelovend paard dat het vast goed gaat doen in de sport!
Lusitana schreef:En ja we mogen aannemen dat hij ver komt in de sport, in elk geval is hij daar wel voor gefokt.
zasread schreef:Ik weet niet meer wat de namen van de merries zijn en de volgende merries heb ik allemaal op de foto gezet, hun nummer heb ik er onder gezet.
nr. 9
Nouvel schreef:Toch maar 3 5en he, Xaviero...
zou die voor algemene indruk nou te maken hebben gehad met het voorval?
Contigo schreef:Hahaha Quala dat is vast "duiveltje" helaas had ik geen tijd om te komen maar zo te zien aan de foto's heb ik heel wat gemist jammer hoor. Over 2 jaar ben ik er zeker bij.