Moet nu weg anders had ik wel even gezocht, mocht het vanavond nog niet gevonden zijn dan ga ik alsnog even zoeken voor jullie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Ach joh, 10 september is de Lusitano keuring, daar is vast ook vanalles te vinden
Paardentango schreef:Het kloopt wat je zegt, uiteindelijk komen mensen bij ons terecht en als je hoort welke 'tips' men kreeg, veelal gebaseerd op hun voordeel en niet op die van het paard en ruiter. Maar geloof me, ze bestaan !!!
Paardentango schreef:Jammer dat die twee elkaar overlappen, misschien leuk om te vermelden waar die keuring precies is? Voor de snuffelaars...
cloris schreef:Ik haal mijn spullen het liefst zelf in Spanje maar daar moet je wel voor in de gelegenheid zijn, ik heb het geluk dat mijn ouders het merendeel van het jaar daar wonen en daar een leuk zaakje in de omgeving zit, zij gaat dus met lijstjes op en neerKleding idem.
Het scheelt mij ongelofelijk veel geld want hier hebben ze het wel uitgevonden hoor kwa prijs... ongelofelijk.
Ik heb mijn M.Lucas Vaquera ook voor een hele goede prijs.. want dat wat betaalbaar is in Nederland is vaak Economica en niet echt aan te raden maar men koopt het omdat het iig nog te betalen is...
Paardentango schreef:Hmm, even interumperen.
Waar Zaldi wel of niet wordt gefabriceerd weet ik niet, ik weet wel dat ik heel veel plezier had van mijn Potrera van hen. Bovendien is het voordeel van merken dat er garantie op zit.