moravita schreef:Laat me raden? Met zo'n leuk veulen? weer Polaco? Of Gringo hihi
Nee! even wat anders Er lopen volgend jaar 3 Paloco II x Famosa rond als alles goed gaat. Ik heb vanmorgen Atjes volle zus onder het zadel gezien. WOW als Atje ook zo wordt, dan is de keuze toch weer Polaco ben ik bang voor. Een dochter van Famosa heeft een hengstjaarling van Polaco. Hij was ook in Wanroij en is 1ste geworden bij de (n)jaarlingen. Ook zo bloed mooi!
Maar ik zit te twijfelen voor Famosa tussen Bonito of Bolero. Moet nog aan de geleerde vragen welke het beste bij Famosa past. Famosa kan nog wel wat rillerig zijn.
Furia heeft een super makkelijk karakter. Furia kan ik Conquistador gebruiken. Combinatie Famosa en Conquistador kan een hele hete uitkomen. Furia is zo super braaf en relext, daar kan je meer hengsten opzetten. Ik heb van Furia 1 veulen gezien toen ik haar van de dijk af heb geplukt. Het veulen was heel groot en ook een barok type.
Atjes volle zus is ook heel relext en super barok.
Famosa en Polaco is een gouden combinatie!!! Dat is zeker.
Famosa en Presumido kan. Famosa heeft 2 merries van Presumido. Ik vind ze wat iel. Ze zijn ook heel mooi, maar wij houden meer van barok. Karakter van de merries zijn super.
Residelca zit 5 min. bij ons vandaan, dus lekker makkelijk.