Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ocorde schreef:heb ook al erg vaak gehoord en ook al hier op bokt zien staan, dat mensen zeggen dat friezen zadelmak geboren worden
Dana01 schreef:Friezen bokken niet
ik vraag me dan toch af, hoe ik in het ziekenhuis wakker werd, terwijl ik toch echt op een fries reed tot het licht uit ging
Menino schreef:Ocorde schreef:heb ook al erg vaak gehoord en ook al hier op bokt zien staan, dat mensen zeggen dat friezen zadelmak geboren worden
Als ik de oude eigenaresse van Yvke wel eens hoorde over haar, die heeft haar gelongeerd met zadel... Is er op gaan zitten en rijden maar...
Dat vervelende kwam toen ze bij mij stond natuurlijk, want ik kan niet zo goed rijden![]()
Maar zo zullen der vast ook wel 'zadelmak geboren' KWPN'ers bestaam
tottaly schreef:

Dana01 schreef:hier dus ook, er staat nu een bijna drie jarige, die gaat volgend jaar onder het zadel......ik weet wel, dat ik niet meer in sprookjes geloof, we laten haar beleren
tottaly schreef:hoi jenny, sorry, had het er al over met pletje! ik rijd mee de, 8e, met je clinic, en had even snel jouw site door gelezen, en daarop las ik iets over grand prix, dus dacht meteen dat jij dat al reed,, sorry!!! typisch weer zo een slordigheids foutje!:$
maar alsnog, je bewijst wel wat friezen ook goed in het dressuur kunnen lopen! tot 8 oktober!! en nogmaals mijn excuus!
lijkt me echt geweldig om mee te rijden! Cas en ik moeten nog veel leren
Dana01 schreef:hier dus ook, er staat nu een bijna drie jarige, die gaat volgend jaar onder het zadel......ik weet wel, dat ik niet meer in sprookjes geloof, we laten haar beleren
ik heb al iemand die er een fatsoenlijke rem op zet, de rest doen we zelf wel
Dana01 schreef:![]()
ik heb al iemand die er een fatsoenlijke rem op zet, de rest doen we zelf wel
als ik erop zou gaan zitten kom ik niet met mn benen onder haar buik uit denk ik
De merrie die ik rij is alles behalve lomp! Stuur zit er na vier weken al prima op en ze is super gevoelig voor het been. Ideaal

Dana01 schreef:en ze groeit nog steeds, we hebben het beleren maar weer even uitgesteld
ze word een reus, is nu al ruim groter dan der moeder EN der vader
vond er al heel groot