Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig kreeg ik die wel terug (doet i anders nooit hoor ... nee maar bij mij moet elk paard het proberen
)
)
Ze komt gewoon met haar bips helemaal tot aan de omheining staan. Natuurlijk flipt mijn hengst dan helemaal en komt hij onmiddellijk al schreeuwend naar de draad gelopen. Gelukkig blijft hij wel aan zijn kant
.

)

hihihi

En eenmaal het een appelschimmel is, wordt iedereen jaloers denk ik. Want dat is toch echt prachtig
Crines schreef:Ik vind het trouwens echt niet lelijk hoor dat maskerEn eenmaal het een appelschimmel is, wordt iedereen jaloers denk ik. Want dat is toch echt prachtig

Dan snap ik wel dat hij er langer over doet om voller te worden. [***] is 1,55, dat was hij tenminste toen ik hem kocht. Hij is nu al een stuk breder en oogt daardoor ook groter, maar volgens mij wordt hij qua centimeters niet veel groter dan dit.

Je kon zijn ribben terug tellen en aangezien hij bijna 4 maanden niets heeft mogen doen, zijn ook alle spieren terug weg.
En natuurlijk zijn er genoeg die wel een leuk plekje vinden bij iemand die niets om papieren geeft, maar er is echt niet voor elk paard een plekje, dus dan moet je al weer op geluk rekenen
Sowieso moet hij gewoon het gras in kunnen, want nu staat hij wel buiten, maar is er geen gras meer te bekennen, dus leeft hij op onbeperkt hooi. Toch niet zo fijn voor hem. 
Crines schreef:Ik wil er nu vooral voor zorgen dat hij zo snel mogelijk fulltime in de weide kan (daarvoor moet de afsluiting nog vervangen worden en de stal afgewerkt).
Volgens mijn DA moet dat op zich al wonderen kunnen verrichten. En ik geloof hem eigenlijk wel.

Als je hem zo ziet gaan met die voorbenen rond zijn oren en dat zweefdrafje van hem dan denk ik echt: owkee, daar heb je dan wel spieren genoeg voor blijkbaar
Maar inderdaad met zijgangen heeft hij super veel moeite. Eerst dacht ik dat ik een dom paard gekocht had
, maar andere dingen leerde hij wel heel snel
Komt dus inderdaad ook door het feit dat hij het gewoon niet kan.
Echt waar ik heb geen enkel zeggenschap meer over m'n ledematen vanaf ik op dat paard kruip
maar het geeft net even een beetje extra.

En houd 't veilig!