Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jessix schreef:Ik heb toch zeker wel veel rastypische Lusitano's gezien hoor. Als je het over barok hebt wat meer naar de PRE neigt dan zul je dat minder tegen zijn gekomen, maar het klassieke type is zeker aanwezig. Vergeet niet dat het stamboek meerder type kent. Niet iedereen is gecharmeerd van een heel rond paard met weelderige krullen en dat is ook niet perse het voorbeeld van hoe een Lusitano eruit moet zien.
Misschien daarom dat ik er een ander idee aan over hield dan degene die vooral hengsten hebben gekeken?)
Misschien moet je ff zeggen waar de foto's precies staan, die je bedoelt?
Luckystory schreef:Je linkjes werken niet echt.Misschien moet je ff zeggen waar de foto's precies staan, die je bedoelt?
En die bruine hengst. Ik weet het niet hoor.
Ik heb zelf een jonge PSL merrie, dus als ik naar (dek)hengsten kijk is dat een beetje met haar in gedachten.
En toen dat zadel eraf ging, had ik echt zoiets van "Oei, nee..."
Maar als dekhengst zag ik er eerlijk gezegd weinig in.
Heb er wel leuke gezien hoor, maar dat waren broertjes van mijn merrie. Ben ik dus weinig mee
)Jessix schreef:Ik heb er niet heel veel aandacht aanbesteed, maar hebben ze hem wel laten zien zonder zadel? Volgens mij werd al snel duidelijk dat hij niet door de keuring heen zou komen, toch? Voor mijn gevoel mocht hij na het rijden meteen de baan verlaten. Maar nogmaals, ik kan het mis hebben, ik zat niet echt meer op te letten toen.
)