Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammyoo schreef:Ik denk dat een Lusitano meer body heeft dan een PRE?? Een PRE vind ik er vaak best klein uitzien met een wat langere ruiter erop.

keona schreef:Met jou merrie en een ggk pre hengst kan je toch gewoon een nrps fokken je krijgt gewoon register a papieren bij het veulen en met 3jr ga je naar de keuring en kan het zelfs stamboek opgenomen worden.als je goed kijkt naar de goede slechte punten van de merrie zou ik het zeker doen
Kady1 schreef:keona schreef:Met jou merrie en een ggk pre hengst kan je toch gewoon een nrps fokken je krijgt gewoon register a papieren bij het veulen en met 3jr ga je naar de keuring en kan het zelfs stamboek opgenomen worden.als je goed kijkt naar de goede slechte punten van de merrie zou ik het zeker doen
Waar haal je die info vandaan want ik kan daar zelf niks over vinden.
Sammyoo schreef:Aardig rijtje hengsten. Wat is voor jou doorslaggevend in je uiteindelijke keuze?
Met een APTO PRE hengst kan je ook een cruzado papier bij het PRE stamboek aanvragen!
. Maar dit zijn erkende stamboeken.