bloedlijnen lusitano's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:54

Jessix schreef:
Ik heb geen enkel paard van de Massa, ken hem slecht van de keuringen. En als hij jouw paarden niet eens heeft gefokt is hij jou ook geen enkele verklaring schuldig.

En mijn belang hierbij is dat ikzelf hengstenhouder ben en vele fokkers om me heen heb die ook indirect geconfronteerd worden door dit soort beschuldigingen. En dan zal het wel aan de hengst liggen. :roll: Pas als jij uitzoekt hoeveel nakomelingen deze hengst heeft, deze allemaal heb benaderd en daarbij is 80% niet goed, heb je wat mij betreft een reden om zoiets op internet te verspreiden.

Fijn dat je iemand hebt gevonden die het met je uit wil zoeken. Ik wens jullie er veel succes mee en nog veel meer succes met je paardjes. Dit is verder niet jouw topic of discussie dus je kan hem ook niet sluiten. :)

Mijn zorg zit niet in het karakter, die vind ik heel erg fijn en het klikt heel goed (anders zou ik echt niet al die zorgen voor hen doen)!! Het is het gezondheidsprobleem waardoor ze telkens vast komt te zitten in bekken die me enorme zorgen baart. Ik kan niet meer rijden met twee paardjes, vandaar dat ik uitzoek hoe we dit kunnen genezen/verbeteren. Nu heb ik iemand gevonden die me lange lijnen, alles in grondwerk zal leren om zo eventueel de blokkades op te lossen. Ik hoop echt dat het lukt (ok, ik kan niet rijden, maar dit is misschien ook een leerrijke weg te gaan om alles vanop de grond aan te leren ;) )

Ik heb hier begrip voor wat je hierboven schrijft. Sorry daarvoor. Ik bergijp je reactie hierover ook, want er is inderdaad geen zekerheid ;-).
Off topic niet echt want het gaat over bloedlijnen...
Laatst bijgewerkt door Cambiar op 04-03-13 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:01

keona schreef:
massa heeft dus nog nakomelingen van de hengst,dan zullen hun er geen problemen mee hebben.misschien was de combi hengst merrie van jou paarden gewoon niet zo'n succes en ligt het dus niet aan de hengst.ook vind ik het zo iets om een hengst de schuld tegeven,het moeder dier draagt het veulen en voed het dan nog eens 6mnd op denk dat die een belangrijkere rol speelt

Ik heb aanvankelijk nooit aan de hngst gedacht. Ik dacht dat de moeder de oorzaak was, maar toen ik dat las schrok ik enorm. 't Is niet altijd goed om te surfen naar oorzaken en problemen op internet, want je wordt er alleen nog gekker en triestiger van, sorry dat ik dit in dit topic gooide, maar ik wou gewoon zeggen dat Veiga's inderdaad echt geen moeilijke karakters zijn.
Ik wil me nu gewoon focussen op de genezing en er rotsvast in geloven. Tenslotte is ze ook zo'n super vrolijk dier, ik ben rotsvast overtuigd met de juiste mensen om me heen dat de blokkades in de rug eventueel verholpen kunnen worden!