Vera schreef:Ik heb mijn PRE ook bij Monya/Baroque Horses vandaan en ben blij dat ik hem daar heb gekocht.
Galan is precies wat ik zocht (en meer) en dat is nou wat ik de meerwaarde van Monya vindt, ze verkoopt geen bullshit.
Daarnaast weet je dat het een goed gebouwd paard is waar zij goed naar heeft gekeken.
Ik ben ook in Spanje wezen kijken via Monya maar uiteindelijk stond mijn droompaard gewoon dus al in Nederland.
Bedenk dat alle waar naar zijn geld is.
Ook ik zal de dressuurring niet betreden maar vind het wel heel fijn om op een goed paard te zitten en weet dat ik me altijd zal ergeren aan een koopje wat gewoon van alles heeft en ook morfologisch niet klopt.
Wil ook niet zeggen dat alle koopjes rotzooi zijn trouwensMaar dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Wie ook leuke paarden heeft en een fijn mens is ok zaken mee te oen is Mariette Stegwee van http://www.andalusiersopmaat.nl
Kan je haar ook aanraden, zeer betrouwbaar en niks is teveel.
Succes met je zoektocht!
P.s. als je al die dingen als VD, endurance, buitenritjes, etc wil gaan doen en een ' goedzak' zoekt... neem dan gewoon een ruin
Galan is een leukerd ^^ Hij stond er nog toen ik eens bij Monya was, hij heeft echt van die knuffelwangzakjes:P haha.
En het wordt ook een ruin hoor! Ben van het hengstenidee afgestapt. Misschien als ik ooit in Spanje woon:P (wat dus nooit gebeurt)