Campeonato PRE 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:37

Cyrina schreef:
Zo breng je voor (voorbrenger is Elskevree :D ) http://www.youtube.com/watch?v=y3ndXIY2 ... re=related het filmpje stopt iets te vroeg, hierna nog in draf over de middellijn naar x e ndan opstellen voor de jury om de bouw te kunnen beoordelen. Bij jonge paarden t/m 3 de voltes in galop dus overslaan.

Thanx voor de promotie Cyrina!! Ik heb mijn B&B in Deurne geboekt dus ik heb een plek om te slapen. Jammer dat het niet bij jou in het hotel is maar dit was lekker goedkoop! Ga jij nog show rijden voor de vereniging? Ik weet niet waar je het vroeg maar ik heb tijd om Yaco voor te brengen als hij mee mag doen! Je kunt mijn gegevens aan de eigenaresse van hem geven. Het is handig als ze alvast even een mailtje stuurt, zodat ik hem op de reservelijst kan zetten.

Voor iedereen die vragen heeft rondom het voorbrengen of een voorbrenger zoekt, die kun je aan mij stellen in dit topic of via PB.

Nog maar 2 maanden!!! Ik heb zo'n zin om iedereen weer te zien en te spreken. *\o/*

laulau85

Re: Campeonato PRE 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 03:40

Welke B&B heb jij want ik zoek ook nog een slaapplaats...

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:16

Elskevree schreef:
XshaartjeX schreef:
@ Elskevree als ik eerder had geweten dat jij paarden voorbrengt had je er nog een aanmelding bij gehad :P Ik heb een 4 jarige zwarte merrie staan. Maar durfde haar zelf nog niet voor te brengen omdat ik niet weet hoe het moet :S

Volgend jaar ben je de eerste! :D

Whow thanks!
Moet degene die het paard voorbrengt ook degene zijn die eventueel rijdt of mogen dat verschillenden zijn?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 10:12

Mogen verschillende zijn.

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:26

Tis dat ik het al te druk heb met mijn demo's, ik had graag mee willen doen dit jaar, ik heb een aantal hele leuke dieren, maar zie geen kans het te combineren ....

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:30

Elskevree schreef:
XshaartjeX schreef:
@ Elskevree als ik eerder had geweten dat jij paarden voorbrengt had je er nog een aanmelding bij gehad :P Ik heb een 4 jarige zwarte merrie staan. Maar durfde haar zelf nog niet voor te brengen omdat ik niet weet hoe het moet :S

Volgend jaar ben je de eerste! :D

Ik ook ik ook, ik kan zelf niet rennen, en ik heb geen idee hoe het moet ook hahahaha

Hou maar een plekje vrij hoor Elske, tenzij ze het weer op HE doen....dan weet ik weer niet hoe het te combineren.

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 22:13

Hoi!
Sinds 2 mndjes ben ik t trotse vrouwtje van Oriundo VG III een zwarte 4 jarige pre hengst
En ook ik heb hem opgegeven voor de keuring,super spannend!!
is voor mij ook voor t eerst! :)

alegre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:35

@ Monya, wat jammer dat je niet mee doet. Ik heb op je site ook een paar hele leuke zien staan! Doe je demo's op het HE?
@ Charadja, Ja spannend hé, maar wel erg leuk! Heb je Oriundo via Natasja gekocht? Volgens mij heb ik hem op haar site zien staan. Die van mij heb ik via Natasja gekocht en af en toe kijk ik nog eens op de site, vandaar. Als het hem is, is het wel een hele gave!

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:47

hi alegre, ik heb hem idd via Natasja:)
Ze heeft me echt super geholpen, kan het echt iedereen die een pre zoekt aanraden om contact met haar te zoeken..
Oreo is een lieve boef en ben kei blij met m!! Ben heel benieuwd naar hoe we t gaan doen op HE(ik zal t vast verprutsen hihi)
k ga even bij jou spieken naar je paardje..

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:48

haha er valt nix te spieken..(jammer)

guessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:28

Wat leuk! Die van mij heb ik ook bij Natasja gekocht!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:32

Wat is haar website?

guessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 23:13

alegre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:00

@ Charadja, Op de site van Natasja bij ''verkocht" is de mijne de vierde van onder, Jerezana. Ze is samen met haar dochter naar Nederland gekomen. Nadat ik haar gekocht had bleek ze ook nog drachtig te zijn. Dus dat was een hele leuke verrassing. Jerezana neem ik dit jaar niet mee naar de keuring wel haar 2 dochters. Jerezana heeft dezelfde vader (Genil Mac) als de hengst (Jerezano) van Natasja.
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Yeguada Nordica. Ik zou het zo weer doen.
En natuurlijk ga je het niet verpesten op de keuring! Met zo'n paard sta je in ieder geval nooit voor gek ook al struikel je over de longeerlijn :)

@ Guessje, heb even in je profiel gekeken, wat een plaatje! Jij doet toch ook mee met de keuring?

Het wordt volgens mij een super keuring met al die mooie paarden!

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:21

Weten jullie al welke dat jullie moeten? Ik kan helaas niet alle 3 de dagen komen maar dan kan ik hopelijk mn jas aan jullie showen hahah :P ben erg benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat hoor. @ cyrina nog bedankt voor je reactie! Dan ben ik helemaal zeker dat ik volgend jaar gewoon ga! Samen met een geweldige voorbrengster moet het helemaal goed komen!

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:14

@ alegre, Tja, struikelen over Llijn..die had ik van alle scenario's nog niet bedacht..die zal t dus wel worden whahaha
K ga gelijk even kijken bij haar site, leuk he dat we zo blij zijn met natasja..ze is ook zo enthousiast, lief en wist bij mij bijna gelijk welk paardje bij me zou passen(al verschillen oreo en ik af en toe nog wel v mening hoor hihi) straks naar schaijk oefenen(spannend)
Wordt vast super allemaal!!
Iedereen veel succes!!

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:29

alegre, wat een mooi meisje, en een surprise baby, geweldig!!
Ben heel benieuwd naar ze!
jij bent al eerder naar keuringen geweest met je paardjes?

KingsJewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:55

wij doen sectie 13 :D en nog wel in meerdere secties mee maar weet niet precies ;P zijn niet mijn paarden we komen in iedergeval met meerdere paarden + 2 veulens die nog naast de merrie lopen :)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:02

Finca Linda zeker? :D

Nou dan hebben ze wel zowat een primeur om met een cobra te komen!

KingsJewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:04

hahaa ja hoe weet je dat:p ja indd ze wou graag een keer beoordeeld worden zijn wel de enigste das dan wel weer jammer mja 1 keer die irritanten bellen vind ik ook wel genoeg xd

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 22:57

Bunschoten.

alegre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:44

Voor degene die nog wat videomateriaal nodig hebben. Op deze site kun je zien hoe het moet. http://2010.sicab.tv/principal/ dan kiezen voor VIDEOS PARTICIPANTES en dan kun je een dag aanklikken en de betreffende rubriek en paard. Ik vond het super leerzaam. Ik mag nog wel even oefenen geloof ik :)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:33

Haha ja ik ga ook zelf rennen (met enige pech skieënd achter mn paard aan dus haha....)

Thuis doet hij het heel braaf dus ben benieuwd..

Hebben jullie trouwens al bericht gehad na de inschrijving over hoe en wat verder? Ik namelijk nog helemaal niet....

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 09:44

Ik heb ook nog geen bericht gehad maar zelf gebeld, iedereen die zich op tijd opgegeven heeft voor eind juni kan gewoon mee doen, twee weken voor de keuring ontvangen we bericht, vind dat zelf ook laat maar weet nu dus meer doordat ik gebeld heb.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 09:54

Oke ja inderdaad want ik moet ook nog een slaapplaats zoeken... En kaartje voor mn man die wil komen kijken een dag. Mijn moeder gaat namelijk 3 dagen mee. Mar dacht zolang niks zeker is boek ik nog niet maar dat is dan wel aan de late kant...

Wie weet er trouwens een goede slaapplaats mag hotel of b&b zijn...