Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BiancaS27 schreef:Hallo,
Ik heb enkele maanden geleden een Andalusier bij Doma Hippic gekocht.
En ik ben SUPER blij met hem !!!!!!!!
Ik ben ik echt twijfelkont en was erg onzeker over de aanschaf van dit paard.
Maar ik kon alles met hun overleggen en ik kon er een contract bij krijgen waar alles in kon staan wat ik erin wou hebben.
Zelfs kon ik hem wanneer het niet zou bevallen binnen 3 maand in ruilen voor een ander paard.
Maar dit heb ik geen seconde overwogen.
Zelf had ik nog geen enkele ervaring met dit ras en ze hebben mij hier in korte tijd veel over geleerd.
Het klopt dat ze speciale contacten in Spanje hebben met fokkerijen zodat ze de beste Andalusiërs naar Nederland halen.
Dus als je op zoek bent naar een goede/ mooie Andalusiër zou ik een kijkje bij Doma Hippic zeker aanraden.
Ik heb gelezen dat er afgelopen weekend weer nieuwe paarden zijn aangekomen uit Spanje, misschien zit er wat voor je tussen. . . . . . .
Succes met de aanschaf van je nieuwe paard!!!!!
nombrado schreef:BiancaS27 schreef:Hallo,
Ik heb enkele maanden geleden een Andalusier bij Doma Hippic gekocht.
En ik ben SUPER blij met hem !!!!!!!!
Ik ben ik echt twijfelkont en was erg onzeker over de aanschaf van dit paard.
Maar ik kon alles met hun overleggen en ik kon er een contract bij krijgen waar alles in kon staan wat ik erin wou hebben.
Zelfs kon ik hem wanneer het niet zou bevallen binnen 3 maand in ruilen voor een ander paard.
Maar dit heb ik geen seconde overwogen.
Zelf had ik nog geen enkele ervaring met dit ras en ze hebben mij hier in korte tijd veel over geleerd.
Het klopt dat ze speciale contacten in Spanje hebben met fokkerijen zodat ze de beste Andalusiërs naar Nederland halen.
Dus als je op zoek bent naar een goede/ mooie Andalusiër zou ik een kijkje bij Doma Hippic zeker aanraden.
Ik heb gelezen dat er afgelopen weekend weer nieuwe paarden zijn aangekomen uit Spanje, misschien zit er wat voor je tussen. . . . . . .
Succes met de aanschaf van je nieuwe paard!!!!!
In nederland is een handelaar veplicht binnen 1/2 jaar het paard terug te nemen en je geld retour (of inruilen) Ik hoop voor je dat je het dier goed op de foto heb gezet door je eigen dierenarts!