Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sonrisa schreef:oke wat goed at de jas optijd af was.
Hebben medebokkers de jas kunnen bewonderen?? en wat vonden ze er van??
Ben heel benieuwd naar de foto's
Op de rechterborst staat P.R.E. op de rug Pura Raza Española en dat ook op de linker mouw. T is ook gewoon leesbaar en groot geworden. Die man die het heeft gedaan heeft ooit zelf zo'n klem gemaakt waardoor je het over de lengte van de mouw kunt borduren. Normaal gesproken is dat niet mogelijk ivm het feit dat de mouw te smal wordt onderin.. Goed gekozen dus

XshaartjeX schreef:Ik moet even wat navraag doen voor de kosten in totaal dit was een proefexemplaar natuurlijk
De jas zelf is waterdicht. Echter omdat we hem nadat ie in elkaar gezet is moeten borduren gaat dat verloren. Ik ben zelf bezig met een behandeling om dit te herstellen. Dus dat is heel eventjes afwachten. De jas zelf kost normaal gesproken (verkoopprijs van horka) 89 euro terwijl ie vorig jaar 62.50 was. (VEUUUULLLSTE duur vind ik nu dus daar gaan we hopelijk wat aan doen) Prijsopgave voor het borduren zal ik opvragen en de levertijd uiteraard
De prijsindicatie ligt op €89.95 ex verzenden. Hij kan ietsje duurder uitvallen, omdat we nog niet weten wat het borduren van de letters gaat kosten, maar de prijs komt zowieso niet boven de 100 euro.