Denise, die van jou ook al zo heet.. Gaat lekker

Zometeen maar lekker van het mooie weer genieten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karina schreef:@ martine: Het viel me meteen op, die pantoffels. Wat is Mabroekie gaaaafff en wat ben ik jalours op je mooie portugese kaptoom! Maar je mag niet met een schaar bij mijn beessies in de buurt komen
Suelza schreef:Ik ga vanavond trouwens naar een lezing van Gert van t Hof, niet dat ik zo'n fan van zijn methode ben, maar ik wil toch van die man zelf eens horen wat hij daar nou precies over te zeggen heeft en ik heb toch ook wel een aantal hele kritische vragen klaar liggen.
Daarnaast is er iemand die zijn paard opoffert om ter plekke zadelmak gemaakt te worden, dus het zal mij benieuwen.
BrankaZ schreef:Suelza schreef:Ik ga vanavond trouwens naar een lezing van Gert van t Hof, niet dat ik zo'n fan van zijn methode ben, maar ik wil toch van die man zelf eens horen wat hij daar nou precies over te zeggen heeft en ik heb toch ook wel een aantal hele kritische vragen klaar liggen.
Daarnaast is er iemand die zijn paard opoffert om ter plekke zadelmak gemaakt te worden, dus het zal mij benieuwen.
Ben benieuwd naar jouw ervaring. Ben er ook geen fan van. Zie het nu bij mijn instructrice die met wat hulp 2 paarden zadelmak aan het maken is. Er wordt tijd en rust genomen en de paarden pakken het probleemloos en zonder stress op.
BrankaZ schreef:Wat jij beschrijft kan ik volkomen begrijpen. En voor zover ik bekend was met de methode ook mijn gevoel erbij. Als een paard het niet nodig heeft waarom dan zo overvallen?
Wel interessant om je hierover te 'horen'.
cloris schreef:Inrijden leuk, maar zonder zoveel dwang, bah ik word daar af en toe naar van, heb nu al zoveel filmpjes gezien van paarden die daar zadelmak gemaakt zijn maar ik vind het nog het meest op 'breken' lijken.
cloris schreef:Nou de Zkim heeft het weer in zijn bol hoor, zo gek als een deur, zo slim als 10 anderen en hij doet een elastiekje na, niet te rijden op dit moment, doet er alles aan om maar niet zijn rug te hoeven gebruiken en als hij toch onder de lengtebuiging uit kan komen... zucht