. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
altijd leuk om weer nieuwe info/meningen te horen 

! Ik heb nog niet alles gelezen, maar begin al even met wat info over Elam II.
.
ja het is een bijzonder type inderdaad, hij heeft zeker iets. Ik snap wel wat je bedoeld met de onderhals. Maar zoveel keuze uit barokke zwarte hengsten is er niet.. Had je L-Aberkan nog gevonden? http://11.img.v4.skyrock.net/11f/my0473 ... 959110.jpg
, erg mooie hengst, maar zit Arabier in. Die Phoulad in de tweede link vind ik nog mooier.

echt een mooie dame! 
) een leuk verslag heb je ervan gemaakt! Mooie foto's ook, ze hebben er echt veel paarden staan he? Wel jammer dat op hun website lang niet alles erop staat. Maar dat zou ook wel erg veel worden dan, met zoveel paarden. Lazem vind ik een erg knap paard, hij zal het zeker goed doen in de Duitse fok, daar past hij wel in het plaatje als flinke grijze barokke hengst. Haha dat machogedrag zien we hier ook wel eens terug 
schijnt ook een heel fijn karakter te hebben. Hij is wel vrij klein alleen, Cambiar zoekt geloof ik een wat grotere maat.. 

hij komt uit het grensgebied met Algerije en heeft voor hij bij ons kwam voor de kar gelopen... Eerst hebben we hem 6 maanden laten aankomen en een beetje spieren opbouwen, spelen met vriendjes etc. Daarna langzaam eens een zadel erop gelegd en daarna eens erop gekropen, dat was hij duidelijk nog niet gewend, maar hij pikte het wel super snel op als een echte Berber. Ding is alleen: hij heeft op een achterbeen een flink litteken. Hij heeft er geen last meer van, maar je weet dus niet wat er mee gebeurd is en hoe hij dit heeft opgelopen. Hier een plaatje van hem:
.
. Wie weet ooit nog eens..
), maar qua karakter zou hij heel goed samengaan met je merrie : hij is enorm stabiel, heeft nog nooit onverwachtse reacties gehad. Vertrouwt hij iets niet, dan blijft hij gewoon even stilstaan.
. Ik dacht dat hij ong dezelfde leeftijd dan Swann had (6 jaar)?
) over heel Frankrijk verspreid liggen.