M'n zus en ik zijn er als het goed is ook bij met onze 2 verzorgfriezen! De eigenaar wist alleen niet 100% zeker of hij ons kon brengen, dus dat is even afwachten *duim duim*
Ik denk dat ze aan het begin behoorlijk druk zijn, het is de eerste keer dat we met ze onder het zadel ergens heen gaan (wel met vorige bijrijder en voor de kar ook regelmatig). Maar zodra we op weg zijn, zal het wel meevallen!
Alleen mijn vraag.. DJ aan het begin? Hoe hebben ze dat in gedachten? Ik vrees namelijk dat veel paarden (waaronder die van ons) dat een minder goed plan vinden
Meya_
Geplaatst: 27-10-10 21:05
Woeehoee. ik heb zo'n zin in zaterdag Ben benieuwd hoe paardje-lief het gaat doen
Hmmm.. om elke bokker nou 1 kleur lintje te laten kopen is niks... Misschien een vlechtje in het haar met daarom (of door) heen een gekleurd lintje? Kleur maakt dan niks uit. Vlechtje is makkelijk, lintje is er zo doorheen.
Hoe doen jullie dat trouwens, nemen jullie nog dingen mee onderweg? Ik doe zowieso m'n ID-kaart in m'n jaszak, maar nemen jullie bijvoorbeeld een flesje water ofz mee?
Boelles
Geplaatst: 27-10-10 21:21
Mja, haha ik denk niet dat ik laarzen aanheb.. Anders voorste stukje van de manen een vlechtje en daar lintje door?
Nja qua eten had ik zoiets, het is ong 2/2,5 uur dat kan ik wel zonder eten/drinken doen Maar evt flesje water is nog optie ID blijft in de auto, veeeel te bang dat ik die kwijt raak..
Jaa, ik weet dus ook niet of we onderweg ergens een stop hebben om even wat te drinken ofzo... Naja, ik doe wel zonder drinken Anders moet ik een tasje meenemen
ID doe ik in m'n zak (rits), vind het toch wel een prettig idee Je weet maar nooit!
Haha, of een lintje om je been, jodphur of wat dan ook!
Juangi
Geplaatst: 27-10-10 21:24
Mijn ervaring is dat je vaak niet aan eten/drinken denkt of toekomt. Kauwgom of gauw een snoepje vaak wel, maar drinken op het paard (vind ik) is erg onhandig.
Hahaha, zal ik dan ook maar een lintje in mijn haar doen? Sta ergens aan de zijkant, ben te herkennen aan mijn leren jas, Allstars en een gedraaid plukje naar zijkant in mijn haar.