[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:43

Heidi: wie van de twee?? ;)

Hier nog twee fotootjes van vandaag: Darius de onverschrokkene, wil hem rustig een beetje aan rare dingen laten wennen, wat doet hij, probeert hij ze op te eten..
Afbeelding

En Flavio kwam toch nog even heel nukkig om aandacht vragen.
{img}http://farm4.static.flickr.com/3507/3879185542_c0095b09d6.jpg[/img]

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:44

Sanne en Michelle - Mooie opening weer hoor! Ik zou best willen helpen, maar ik denk dat ik nog niet in de schaduw kan staan van wat jullie samen hebben klaargespeeld! Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen? Gewoon via Word ofzo? Want dan ben je vanaf dag één al aan het bijschrijven. Eigenlijk worden er zoveel leuke dingen besproken, dat het moeilijk is om de leukste stukken er uit te halen...

Shannah - dat was ik, die vroeg of je Zorrero de leukste vond. ;)

Laura - Hoe konden ze jou nu vergeten? haha!
Zo te lezen lekker paardgereden in de bossen. Goed gedaan! Dat paard van jou is een engel. Mooie foto's en mooi bos zo!

Jellie - Dat lijkt ook op Reiki. Ik heb die cursus gedaan toen ik 14 was. Eigenlijk te vroeg, want ik was er overduidelijk nog te jong voor. Ik ben zowiezo hypergevoelig voor slechte sferen. Een horrorfilm met mij kijken is ook vragen om problemen. Te veel inlevingsvermogen. ;)

Mies - Is die ingebouwde wrat echt een serieuze overweging?

Jasmijn - Die had schijnbaar een slecht begin van de dag dan? Wow, wat raar toch dat treinreizigers agressief worden tegen controleurs! Bah. Maar ze zijn wel strikt dan idd. Heb ik vroeger ook al gemerkt. Net of ze blij zijn eindelijk te verdienen aan studenten. :(
Leuk dat de katten het redelijk met elkaar kunnen vinden!

Goh, 2 dagen achter elkaar gekookt? Haha, ik al weeeeken! Maar Frank zorgt hier voor de centjes, dus voor wat hoort wat. Maar als er voor me gekookt wordt geniet ik er dubbel van! Was het gelukt?

Brrr wat een heftige foto zeg! Ik begrijp dat je schrikt dan! Hadden jullie het niet eerst met een band ofzo geprobeerd? Dat adres van de camping in Narbonne zou ik graag weten. :o

Martine - Wat een leuke vriend heb jij! En dan nog zo meedenkend in het uitbreiden van je veestapel.. :+ Flaav heeft het goed te pakken zeg!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:44

Verbranden door de zon is echt erg Ja ze kunnen echt ziek ervan zijn en ontstekkingen krijgen :(:)
Macho is ook zo gevoelig aantal jaren geleden kreeg ik hem terug van de dekking en hij was kaal met blaren behalve zijn zwarte vlekken daar zat haar op.
Ik dacht aan schimmel dus De Dierearts kwam kijken en hij had dit nog nooit zo erg gezien.
een kaal beestje met alleen maar haar waar de zwaret vlekken zaten alles wat roze huid had was kaal :(:)
arme beesje zag er niet uit :(:)
van af toen heb ik een speciale deken tegen de zon hij lijkt nu echt op een moslim met een boerka aan :P
maar beter dan verbranden :D

Ik wist niet dat er speciale been beschermers bestond voor de zon :o
wel ideaal :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:46

Ja het is zeker ideaal :). Komiek heeft nu die beenbescherming en een mooi masker voor dr hoofd, die had ze al ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:46

Wat is Darius een liefje! Ik zou het wel weten! Lekker met Darius rommelen en wat leuke jonge paardjes aanschaffen. In jouw schoenen veulens, die zijn meestal nog ongeschadigd.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:52

Ook even een Ego berichtje...

Despi heeft het Compliment vandaag een beetje geleerd. Hij snapt nog niet helemaal wat er van hem wordt verwacht, maar hij zakte al mooi wat door zijn been! Wat is zo'n paard dan zwaar zeg! Hij bleef maar zoeken naar de snoepjes. Kusjes geven kan ie al goed en ook de jambette doet hij nu makkelijk. Je kan goed merken dat ie het geweldig leuk vindt om zo bezig te zijn.

Sam keek vanaf de zijkant toe. Daarna is het veelal pisweer geweest en ik kon geen afstand doen van het vorige topic, dus wéér niet gereden. :o

Met Sam heb ik ook wel gelachen. Als ik met een bakje brokkies rammel komt Despi hongerig aangelopen en Sam rent weg! Sam kreeg verder nog een maisstengel. Toen mijn jongste neefje naar hem toeliep, rende hij weer hard weg, maar toen de stengel op de grond lag ging ie kijken. Nam ie een heel klein hapje en trok zo de stengel omhoog. En toen achterwaarts lopen, want ow, wat is dat eng! Haha. Maar loslaten? Nee, dat deed ie niet. Uiteindelijk had ie hem toch op. :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:01

lakshmi schreef:
Heidi: wie van de twee?? ;)

Uhhh eerst eventjes kijken of Marcel niet in de buurt is Afbeelding
nou het is dat ik getrouwd ben anders was ik wel eventjes langs gekomen Afbeelding :D

soeske: Volgende week nou als het zo door gaat eerder hoor :=
als ik jou was zou ik er maar alvast eraan beginnen :+ :P
Laatst bijgewerkt door Machonito op 01-09-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirlJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:01

Zoooo pfff ik ben helemaal bijgelezen (ook t oude topic), jullie sporen niet hoor! 8)7

Sanne en michelle echt een superleuke opening, ik heb wel gelachen hoor! Jullie hebben weer flink je best gedaan :P

Het was echt super leuk om met Hincapie, Laura en haar moeder naar het bos te gaan! Hincapie is echt mooi en super braaf voor zo'n jonkie! Suev vond het allemaal wel best en vond het ook heel leuk om weer in t bos te zijn. Sorry dat ik niet zo vaak foto's plaats maar heb nooit echt iemand die foto's van mij kan maken. Misschien binnenkort een vriendin eens lief aankijken? Maar ik beloof dat ik mijn best zal doen :D

Nog even inhaken op Mayke en de discussie uit het oude topic: ik vind het heel bijzonder wat jij doet, ben zelf ook erg hoogsensitief en voel zelf heel goed wat ik wel en niet moet doen, of wanneer iets wel of niet goed gaat en waar dat bij Suevo vandaan komt. Vandaar dat ik ook liever geen foto's op zo'n foto-forum zet. Ik volg liever mijn eigen gevoel onder begeleiding van een goede instructeur en een holisch dierenarts (heb goed contact met Steffi van der Laarse). Suevo reageert ook heel sterk op mij, als ik een min-dag heb kan ik beter niet opstappen want hij spiegelt mij ook heel erg. Wij hebben heel veel van elkaar geleerd en elkaar ook heel veel vertrouwen gegeven.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:03

En hier zijn ze dan :D

De schapen moesten rennen voor hun leven, al het gras was van Komiek :).
Afbeelding

Ze was ook blij Atlas weer te zien (en dat gevoel was ook wel wederzijds hebben we gezien....).
Afbeelding

Ze was echt weer helemaal vrolijk toen ze het land op mocht :D.
Afbeelding

Vymar en Shaggy (en natuurlijk Simone en ik).
Afbeelding
Afbeelding

Shaggy en ik (speciaal voor mijn oma ;)).
Afbeelding
Afbeelding

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:03

Anoek , de spaanse paarden leren echt dingen heel snel.

En wie heeft de bosfotos gemaakt van Suevo en Hincapie , zat er iemand verstopt in de bosjes ?

Morgenavond vlieg ik naar NL naar mijn moeder ze is ongeneeslijk ziek dus is niet pretreisje , ineens gaat het heel slecht , jammer dat het zo gaat anders was ik wel paardjes gaan kijken.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:08

Judith: Sterkte. Op zo'n moment is het heel vervelend als je ver weg woont.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:09

Jus: Heel veel sterkte!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:12

Heel veel sterkte Judith! :(:)
We denken aan je!

Frank! Je moet je onderschrift nog aanpassen joh! :+

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:15

Judith, heel veel sterkte, wel fijn dat je de mogelijkheid hebt om nu bij je moeder te zijn.

Heidi als het werkt met die bordjes dan hang ik er ook eentje op buiten "verboden voor mugjes", dan is Veludo ook meteen van zijn jeuk af en hoeft ie die achterlijke deken niet meer de hele dag op. Hij is zoveel knapper in zijn blootje! Hangt Marcel voor jou ook bordjes op of alleen voor Jesse? :P . Wel heel leuk als Jesse aan het kruipen gaat, maar dan weet je meteen dat je alleen maar dacht dat je je handen al vol had... het kon nog erger ;) .

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:20

jus veel sterkte in deze tijd

:(:) :(:)

jasmijn het gaat nu weer super hier
en tsjilly gaat perfect loopt heerlijk en gaat goed vooruit
behalve vooruit de zee in duurt soms wel ff hahaha
kom je nog een keer naar stal, anders kom ik wel een keer bij jullie op stal
:D heb ik er gelijk twee die ik kan bewonderen ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:27

Esther - Mooie foto's! Ziet er uit als een heel leuke gebeurtenis!

Judith - Heel veel sterkte toegewenst met je moeder! En een goede reis. Ga je met het vliegtuig?

Heidi - Hoe oud is Jesse? Heeft hij al de leeftijd dat hij je begrijpt, als je zegt dat je iets niet wil? Hoe oud zijn ze dan eigenlijk hè? De oudste van mij is inmiddels dik 6 en die snapt het af en toe nog niet. :D Ik vind momenteel Basje het leukst. Zo (eigen)wijs en hij kan van die wijze dingen zeggen. Michelle trouwens ook nog steeds.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:39

werkte die bordjes maar :D
Ik denk niet dat de mugjes ooit naar school gaan :P
vissen zijn vast slimmer want die zwemt in scholen :+

Nee geen Bordjes voor mij :D tot nu nog niet dan :P

idefix4: Jesse is 8 maanden :D
Ik heb nu al handen vol aan hem :P
het is een bijdehandje :D
maar wel een druk en vrolijk mannetje :D
Vandaag gezwommen met hem hahaha hij vind het zo leuk 8-)
Ik doe mee aan baby zwemles :P hahaha we gingen met zijn allen (andere moeders en vaders met Baby,s) een liedje zingen en hij gaf een gil een echte harde gil met gelijk spetteren erbij haha iedereen moest lachen om hem.

Judith: :(:) nou sterkte met je moeder :(:)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:48

Geweldig jongens. top. De Veluwefoto steekt een beetje, maar de quotes maken het weer goed.
(Ennuh, ik mocht verder niet in de nieuwspagina's, met m'n kudde nieuwe paarden en stal? :+ Nee hoor, snap best dat jullie met al die pagina's het een en ander vergeten. Super gedaan!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:57

Zo, gaat het niet :') Ik was vanmiddag nog aan het bijlezen op mijn telefoon, dacht, geklets, die gaan ze nóóit volkletsen vanavond!! Maarja, men ziet het maar weer... Leuk gedaan meiden, maarre met onze passie voor foto's zo weinig foto's in de opening :oo

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:01

nog ff wat reageren op o.a. een paar dingetjes uit het vorige topic:

sanne: ik heb bij de wildkamp 3 sproeiers van het type K-rain 8000 gekocht. deze: KLIK hier schroef je een gk-koppeling onder met t-stuk om de slang naar de volgende sproeiers te kunnen aansluiten. de sproeiers an sich heb ik met 2 ty-raps aan de palen van de omheining vastgemaakt. geen statief of buis nodig dus. wel veel slang. als je een 20-40 bak hebt, heb je denk ik 6 sproeiers nodig (aan beide lange zijden 3). een sproeier kost ca. 35 euro. koppelingen enzo totaal denk ik ca. 100 euro en dan nog een eind slang of buis en stevige pomp met waterbron. als slang kun je duims of 3/4 gebruiken, wel eentje die genoeg druk kan hebben (ca. 6 bar want de sproeiers hebben al 2 bar op de leiding nodig om open te gaan (pop-uppen), de rest is nodig om voldoende straal te krijgen). maar goed, pomp en bron en slang had ik al dus voor mij viel het mee. en bijkomend voordeel is dat ik geen btw hoef te betalen omdat ik de hulpstukken zakelijk koop...
ik zie dat er een hele discussie gaande was over en met mayke. totnutoe heb ik m'n mening voor mezelf gehouden maar als ik het zo bekijk, lijkt me het verstandigst dat mayke een ander topic zoekt en/of dat wij bpb-ers niet op ongewenste reacties ingaan. simpel toch?

saida: onderschrift aanpassen? het moet nog blijken dat dit mijn favotopic is / wordt.... haha :D zal het van de week ff fixen
Laatst bijgewerkt door frankiej op 01-09-09 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:03

madelief88 schreef:
Zo, gaat het niet :') Ik was vanmiddag nog aan het bijlezen op mijn telefoon, dacht, geklets, die gaan ze nóóit volkletsen vanavond!! Maarja, men ziet het maar weer... Leuk gedaan meiden, maarre met onze passie voor foto's zo weinig foto's in de opening :oo

als we door kletsen dan krijgen we een opening met veeeel meer foto,s :P

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:04

Lieve schatten, om jullie even uit jullie droomwereld te helpen, BPL stond uiteraard voor BarokkePaardenLiefhebbers.

Stelletje smeerlappen!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:04

Machonito schreef:
idefix4: Jesse is 8 maanden :D
Ik heb nu al handen vol aan hem :P
het is een bijdehandje :D
maar wel een druk en vrolijk mannetje :D
Vandaag gezwommen met hem hahaha hij vind het zo leuk 8-)
Ik doe mee aan baby zwemles :P hahaha we gingen met zijn allen (andere moeders en vaders met Baby,s) een liedje zingen en hij gaf een gil een echte harde gil met gelijk spetteren erbij haha iedereen moest lachen om hem.

Hahaha, echt een zoon van zijn moeder! Je gaat nu een leuke tijd tegemoet... Nog geen wensen voor nog zo'n exemplaartje?

Benthe - Ja, dat was ook een heel leuke happening... Zijn er veel hè? De thuiskomst van Sam stond er ook niet tussen, maar ja, hij is geen Pré hè? Dat zal het geweest zijn...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:06

Utixo schreef:
Lieve schatten, om jullie even uit jullie droomwereld te helpen, BPL stond uiteraard voor BarokkePaardenLiefhebbers.

Stelletje smeerlappen!

kun je nagaan, die andere bpl uitleg kwam nog niet eens van mij af

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:07

idefix4: :D nee ik hou het voorlopig bij 1 :P
hij is al via een nooduitgang gekomen en 1 x is eventjes voldoende :o