__Robijn__ schreef:Mijn fries heeft een voorpluk tot bijna over zijn neus, wat doen jullie daarmee? doen jullie die ook invlechten of laten jullie die los ?
ik laat de voorpluk altijd los hangen.. de rest moet gevlochten worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haleyjames schreef:@ robijn ik zou hem wel iets korter knippen.. en lange voorpluk is mooi maar dat heeft hij ook als je er wat vanaf knipt zodat hij niet meer extreem lang is en in zn voerbak zit het moet niet vervelend voor hem worden ofcourse..
gewoon een klein stukje dr af
__Robijn__ schreef:haleyjames schreef:@ robijn ik zou hem wel iets korter knippen.. en lange voorpluk is mooi maar dat heeft hij ook als je er wat vanaf knipt zodat hij niet meer extreem lang is en in zn voerbak zit het moet niet vervelend voor hem worden ofcourse..
gewoon een klein stukje dr af
nou ik knip echt niets van die voorpluk af hoor! dat vind ik zo zonde! Het is al bizar dat hij m zolang heeft en ben er erg zuinig op!
haleyjames schreef:jaa maar als hij zo lang is dat het hem stoort tijdens zijn voer???
maak er dan een knot in tijdens het eten of iets..
paarden115 schreef:hoeveel jaar sparen jullie niet voor zo lange manen
em_papillon schreef:Wat is cowboy magic nou precies? Een shampoo zonder water? Begreep ik ergens? Dat zou ideaal voor nu zijn...!