Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
natasjj17 schreef:springen is echt slecht voor een fries hij is er niet voor gebouwt niet goed voor de spronggewrichten de banden van een fries lopen anders dan een kwpner
slecht voor de spronggewrichten lees maar in boeken over friesen overal staat in dat je het niet moet doen omdat ze er kapot door gaan waarom zet je hem niet leuk voor een karretje
natasjj17 schreef:springen is echt slecht voor een fries hij is er niet voor gebouwt niet goed voor de spronggewrichten de banden van een fries lopen anders dan een kwpner
slecht voor de spronggewrichten lees maar in boeken over friesen overal staat in dat je het niet moet doen omdat ze er kapot door gaan waarom zet je hem niet leuk voor een karretje
Marjolein29 schreef:He Maaike,
Ik heb gesprongen met mijn vorige paard, we sprongen parcoursen van 1 meter tot 1 meter 50, alles met een dressuurzadel! Dat zadel lag super op hem en ik zat er lekker op dus ik maakte soms niet eens me beugels korter. Het springen, ook de wedstrijden, ging geweldig. Als jij maar zorgt dat je er goed op zit en je paard het zadel goed past maakt het niet zoveel uit welk zadel erop ligt.
Veel plezier,
Marjolein.
MelisXFeikje schreef:Ik volg dit even
Ik spring wel eens met onze hengst, maar hij springt echt heeeeel mooi voor, maar laat zn achterhand er achter aan slepen en BONK KLINGEL BONK ligt de hele hindernis .. x.x
Hoe kan ik hem .. naja .. uhm,.. geen idee hoe je het wilt noemen maar, zijn achter hand laten springen? xD
MelisXFeikje schreef:Ik volg dit even
Ik spring wel eens met onze hengst, maar hij springt echt heeeeel mooi voor, maar laat zn achterhand er achter aan slepen en BONK KLINGEL BONK ligt de hele hindernis .. x.x
Hoe kan ik hem .. naja .. uhm,.. geen idee hoe je het wilt noemen maar, zijn achter hand laten springen? xD
Monica_1987 schreef:Wat een springers hier zeg. Mijne wordt volgens mij een heus springtalent. Ze is nu nog te jong maar ze is al weleens over de omheining heen gesprongen waarschijnlijk heb het niet gezien maar andere opties waren er niet. Is toch ruim 1m/1.10 denk ik en toen was ze nog veel te jong. Dus dat belooft wat voor de toekomst.