Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mirjam_kl schreef:Eigenlijk had ik voor mezelf besloten om niet in de topics te reageren, maar toch moet ik even een ding kwijt.
Ik snap dat het enorm zwaar voor jullie ligt wat er gebeurd is, des al niet te min wil ik op deze uitspraak 'we hebben gefaald' toch even reageren.
Ik heb zelf mee kunnen maken hoe jullie een eigenaar zoeken voor een paard (ik heb namelijk zelf een paard bij moravita gekocht) en ik weet dat jullie echt alleen je paarden verkopen aan mensen waarmee het klikt, die een band hebben met het dier. Ik vind dat jullie op een hele goede manier jullie paarden verkopen aan de juiste eigenaren. Dit hadden jullie nooit kunnen voorzien en dat weet je ergens in je achterhoofd ook wel.
Dus bij deze wil ik toch even een pluim geven voor hoe jullie de paarden behandelen en er de juiste eigenaar bij zoeken! Voor mij heeft het veel meer waarde dat jullie zo vaak juist zijn geweest met (toekomstige) eigenaren en dit nog steeds zijn! Knap werk dus en deze manier van werken zie je bijna nergens meer. De juiste manier van werken in mijn ogen.
stal_kuiper schreef:Don_Marcello schreef:Al zoekend op Internet kwam ik ook deze tegen op de site van de Woeste Hoeve. Is dit dezelfde Reclamo?
http://www.woeste-hoeve.nl/plaatjes/Woesteh3.jpg
tja aangezien hij nu bij mij woont zou ik dat ook heel graag weten???
Súper zeg!! Ben idd heel benieuwd naar foto's!! Ze zullen er vast al veel beter uit zien!
dit heeft niemand kunnen voorspellen en niemand kon er wat aan doen. Jullie verkopen al jullie paarden met volle vetrouwen aan mensen waarvan jullie denken dat die er geschikt voor zijn.