Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stal_kuiper

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:22

hoi allemaal , wilde ff kwijt dat het heel goed gaat met de heren

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:57

top !
iets meer update mag hoor Bloos

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:49

Nou inderdaad top! Ben ook benieuwd naar een uitgebreider verslagje. En hoop dat ze binnenkort weer toonbaar genoeg zijn voor foto's. Lachen

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 23:08

Eigenlijk had ik voor mezelf besloten om niet in de topics te reageren, maar toch moet ik even een ding kwijt.

Ik snap dat het enorm zwaar voor jullie ligt wat er gebeurd is, des al niet te min wil ik op deze uitspraak 'we hebben gefaald' toch even reageren.

Ik heb zelf mee kunnen maken hoe jullie een eigenaar zoeken voor een paard (ik heb namelijk zelf een paard bij moravita gekocht) en ik weet dat jullie echt alleen je paarden verkopen aan mensen waarmee het klikt, die een band hebben met het dier. Ik vind dat jullie op een hele goede manier jullie paarden verkopen aan de juiste eigenaren. Dit hadden jullie nooit kunnen voorzien en dat weet je ergens in je achterhoofd ook wel.

Dus bij deze wil ik toch even een pluim geven voor hoe jullie de paarden behandelen en er de juiste eigenaar bij zoeken! Voor mij heeft het veel meer waarde dat jullie zo vaak juist zijn geweest met (toekomstige) eigenaren en dit nog steeds zijn! Knap werk dus en deze manier van werken zie je bijna nergens meer. De juiste manier van werken in mijn ogen.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 01:40

Lieve Mirjam,

Dank je.............meer woorden heb ik niet...

(En voor diegene die mij kennen? Je weet, ik kan iemand echt de gaten in zijn sokken kletsen..)

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:44

mirjam_kl schreef:
Eigenlijk had ik voor mezelf besloten om niet in de topics te reageren, maar toch moet ik even een ding kwijt.

Ik snap dat het enorm zwaar voor jullie ligt wat er gebeurd is, des al niet te min wil ik op deze uitspraak 'we hebben gefaald' toch even reageren.

Ik heb zelf mee kunnen maken hoe jullie een eigenaar zoeken voor een paard (ik heb namelijk zelf een paard bij moravita gekocht) en ik weet dat jullie echt alleen je paarden verkopen aan mensen waarmee het klikt, die een band hebben met het dier. Ik vind dat jullie op een hele goede manier jullie paarden verkopen aan de juiste eigenaren. Dit hadden jullie nooit kunnen voorzien en dat weet je ergens in je achterhoofd ook wel.

Dus bij deze wil ik toch even een pluim geven voor hoe jullie de paarden behandelen en er de juiste eigenaar bij zoeken! Voor mij heeft het veel meer waarde dat jullie zo vaak juist zijn geweest met (toekomstige) eigenaren en dit nog steeds zijn! Knap werk dus en deze manier van werken zie je bijna nergens meer. De juiste manier van werken in mijn ogen.

sluit ik me helemaal bij aan!!!

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:46

stal_kuiper schreef:
Don_Marcello schreef:
Al zoekend op Internet kwam ik ook deze tegen op de site van de Woeste Hoeve. Is dit dezelfde Reclamo?

http://www.woeste-hoeve.nl/plaatjes/Woesteh3.jpg

tja aangezien hij nu bij mij woont zou ik dat ook heel graag weten???

Hemeltje, lees dit topic en schrik er helemaal van... Hij zit ook nog in mijn hart. Ik heb hem een tijdje gereden toen hij bij Woeste Hoeve stond. Ik heb toen een aantal foto's van hem gemaakt waaronder deze. Dit was in 1999 of 2000.

Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt!
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 11-12-08 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto quoten. Foto in link gezet.

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:42

beste mensen , even een update:

reclamo en monty gaan met sprongen vooruit , zijn beide niet meer kreupel en komen al flink aan , ze staan natuurlijk ook de hele dag te smikkelen op de nodige voorraden kuil , ze mogen inmiddels al iedere dag een uurtje naar buiten mits het weer het toelaat , ze zijn nog wel dun en vatbaar daarbij ook nog eens geschoren dus tja... het andere leuke niuws is dat ze samen blijven , ik was eerst van plan monty te verkopen waneer hij opgeknapt was om een beetje uit de kosten te komen maar mijn vriendin karin,neemt die kosten ook op zich , waarschijnlijk gaat ze hem wel delen met iemand wij houden immers reclamo al , maar zij gaat een donatie van 1500 euro doen voor alle dierenartskosten ed en dan ben ik al bijna op de helft , tja de andere kosten betaal ikzelf met plezier , de maatjes zullen dus saampjes oud worden , en dat is toch wel heel fijn
per 1 januarie als ze uit qarantaine mogen verhuizen ze naar hun blijvende thuis waar karin 2 boxen heeft geregeld op een fokkerij waar ze op hengsten voorbereid zijn zodat reclamo zijn trots niet hoeft af te staan om het zo maar even te noemen...
het gaat echt heel goed met ze, en ik hoop gauw weer wat fotos te mogen plaatsen zonder dat men spontaan over zn nek gaat , het gaat immers vooruit met de heren
veel groetjes , joke

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:44

Joke, wat geweldig nieuws!!!!!!!!! Haha! Súper zeg!! Ben idd heel benieuwd naar foto's!! Ze zullen er vast al veel beter uit zien!

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:48

Geweldig werk Joke, Hartstikke fijn. Ik ben ervan overtuigd dat ook een Monty beter op zijn plek is bij iemand die verstand van zaken heeft. Een geweldig paard maar niet altijd de gemakkelijkste Knipoog

Aletta

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:19

klinkt goed dames !
top !

gaaf gezicht he als je de paarden zo op ziet knappen
echt ongelofelijk wat beetje tlc en veel geduld doet
(buiten uiteraard hoop centjes maar dat weten we allemaal wel
hoe kleine dingen als ff da ff tandarts dd hoefsmid ff extra pilletje etc op kunnen lopen ..)
gaaf dat de heren dadelijk samen op een mooie plek
komen , klinkt iig goed allemaal Vork

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:48

Ik had het eerste topic gezien dat men een plek zocht voor de drie paarden, maar de andere heb ik gemist, blijkbaar stonden de dieren er erg sneu bij... Vreselijk ...

Ik ben blij dat ze weer goed terecht zijn, ik hoop dat het met de pony ook goed komt...

Nickyu: jou heb ik even een pm gestuurd, schrok me rot van je berichtje ...

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:38

Super om te lezen ! Erg fijn bericht om de dag mee te beginnen. Lachen

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:21

Tjonge wat een verhaal....

Wat goed dat men zich zo inzet voor deze 2 heren!
Aletta ik heb met eigen ogen gezien dat jouw paarden er fantastisch uitzien!
En niemand hoeft zich hier schuldig te voelen, behalve de vorige eigenaren.

Tja dat men als een blok gevallen is kan ik me voorstellen...dat doen de barokke heren nou eenmaal, versieren draaien hun hun hoef niet voor om, haha

Misschien heb ik het gemist, maar ik vroeg mij af of Monty ook bij Moravita vandaan komt????

Iedergeval super dat ze zo vooruit gaan en dat ze samen mogen blijven!!

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 20:02

Lief van je..

Monty komt oorspronkelijk ook bij ons vandaan. Is door haar (helaas overleden) man, als moederdagkado aan haar geschonken. Al die jaren zijn ze er ook echt heel erg goed voor geweest!! Met eigen ogen ook gezien. Jaren lang stonden de paarden op de aller aller eerste plek. Vandaar mijn reactie ook in het vorige topic dat schijnbaar dingen soms zo ernstig kunnen veranderen dat zoiets ongelovelijks gebeurt...

Ik heb het al een keer eerder gezegd; nog steeds zijn Ton en ik heel erg onder de indruk van al die verschrikkelijk lieve mails, pb'tjes en reacties. Dank jullie! Fijn dat onze oprechte inzet en houden van...gezien en gedeeld wordt met jullie. Wat zijn er dan toch veel mensen die ook op een andere manier met hun edele vrienden om gaan!!!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie geweldig vind, echt..

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 01:36

hai alette , de mannen hebben het erg fijn hier , het gaat echt heel goed met ze , kom je gauw eens een kijkje nemen? de schok zalnu al stukken minder zijn , ze zijn echt braaf , monty gedraagdt zich overigen ook voorbeeldig , hij knapt heel snel op , heeft bij ons zijn streken nog niet laten zien... misschien is ie bang dat we hem terugsturen haha om te kijken hoe hij zou reageren van de week zo aan het halster erop gesprongen alleen zitten hoor , maar na 9 mnd en dan gewoon braaf staan!!! mijn kwp rs kan ik nog geen 9 dagen laten staan haha

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 10:53

haha daarom fokken wij ook barokke paarden... Knipoog

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:21

ja als jij zegt hij is niet de makkelijkste sta ik er toch van te kijken , mijn dochtertje van 6 hield ze vast toen ik ze moest scheren , ze wandelt ook dagenlijks met de heren , ze zetten echt geen stap verkeerd! we zijn erg gek op ze en we hopen lang plezier te hebben van de heren
ik zal ze morgen weer ens op de foto zetten , kun je al een enorm verschil zien!!!groetjes , joke

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:38

Geweldig nieuws

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:50

heey aletta en ton

wat een verschrikkelijk verhaal Verdrietig dit heeft niemand kunnen voorspellen en niemand kon er wat aan doen. Jullie verkopen al jullie paarden met volle vetrouwen aan mensen waarvan jullie denken dat die er geschikt voor zijn.

Helaas heb je gewoon dat soort mensen er tussen zitten zonder verstand kunnen jullie hoe dan ook niks aan doen!!! Ach gut

Zo te lezen hebben jullie Reclamo al bij een goed adresje kunnen onderbrengen en knapt hij gelukkig al weer op! Is toch heerlijk om te horen!

Groetjes Saskia en Familie

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:52

wat geweldig dat het zo goed gaat met de heren en dat ze blijven!!! ben reuze benieuwd naar de fotos Pling

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:31

Super dat het beter met ze gaat! We hopen dat natuurlijk aan de hand van foto's straks ook zelf te zien zodat dat andere beeld helemaal naar de achtergrond gaat verdwijnen. Fijn dat er altijd nog mensen zijn die wel het hart op de goede plaats hebben!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 23:02

had vandaag fotos beloofd , maar het was zon rotweer ... morgen zal ik het doen , ik weet niet hoe ik ze kan plaatsen kan ik ze naar jou emaile alette kun jij ze plaatsen? jij behoort ze sowiezo als eerste te zien , oja , monty vandaag voor het eerst in de groep naar buiten!!!! heeft vriendjes gemaakt met de d pony van mijn dochter zijn onafscheidenlijk hele dag aan het spelen geweest!!! gelukkig staat ie er super blij bij

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:19

fotos zijn er !!! ik weet alleen niet hoe ik ze erop plaatsen kan
wil je foto ? pb even met je emailadres groetjes joke