[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:44

Maakt helemaal niet uit Clown

Leuke foto's!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:56

mooie foto's marielle. welterusten allemaal

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:02

Heidi -> Zo! Dat zijn serieuze foto's van een heuse rodeo!
Behoorlijk pittige fries zeker?

Natalia -> Tis idd niet fijn als je paard er met jou vandoor gaat.
Betekent ook dat hij nog geen respect heeft voor jou. Knipoog
Is hij niet netjes opgevoed in Spanje dan?
Leuk dat je Ollashop al kent! Ken je Mayke zelf ook? Geweldig mens! Haha!

Ilona -> Die foto's........ Kwijl

Michelle -> Met nat aantrekken bedoel ik de binnenkant nat maken en dan aantrekken.
Dus water erin laten lopen, heel even laten staan, eruit gieten en aantrekken.
Zo is het leer iets soepeler en gaan de laarzen direct naar je voeten staan waardoor je minder last hebt met inlopen. Vork
Ik masseer Rints eigenlijk nooit echt.
Wel ga ik vaak met mijn handen over haar lichaam en blijf ik soms ergens even 'hangen' of wrijf ik daar even extra.

Marielle -> Djemo zijn deken gejat? Echt? Wat een aso's!
Niemand heeft iets gezien zeker? (zoals gewoonlijk........)

Ik heb zometeen les, ik hoop dat het net zo lekker gaat als vorige week! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:21

Goeiemoggel Clown Ligt iedereen nog lekker te slapen, of hebben jullie het veeelste druk voor de pc? Noujaa, ik reageer nog ff wat bij..

Frank; Zo, heb je goed gedaan!! Ik zou ook wel een set compleet willen hebben (E rijbewijs, auto + trailer). Maar wordt nog ff wat jaartjes sparen denk Tong uitsteken

Saida: Ag Rintske toch Ach gut . Hopelijk is ze snel weer soepel! Ik lees nét dat je les hebt, leuk hoor, have fun!!

Mies; Hihi, hij is leuk he Haha! . Je zal m snel wel zien!! Pling Echt leuk als je langs komt, kan je het bij ons ook ff zien! Fijn dat het rijden zo goed ging met Shannon!!

Marielle; Stoere Djemo. Cool Knap paard hoor. Hij was wel een patser als hengst hihi.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:22

schoolplicht roept! Moet nog een paper afmaken...had allang af kunnen zijn maar had nooit een idee hoe en wat en nu heb ik weer veel ideeen maar mag max 2000 woorden gebruiken dus moet keuzes gaan maken!

saida: Dat kan ik ook wel is proberen! ik heb ze nu ook aan, ookal zit ik stil...alle kleine beetjes helpen Tong uitsteken

marielle: balen van je deken! geen idee wie of wat? Is er van meer mensen gestolen?
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 17-10-08 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:22

_Saida_ JA ERG HE !!!en wat zeg de eigenaar, nou wij zijn daar niet verantwoordelijk voor !!!
ben je klaar mee he ! maar ik heb een hele mooie deken gezien voor djemo , die deken kun je ook gelijk na het rijden op doen , je heb geen zweet deken meer nodig !! maar PING PING Nagelbijten / Gniffelen ZIJN WEER HELEMAAL DE NIEUWSTE DEKENS.
veel plezier met lessen .
ga weer ff verder met poetsen. Pling

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:23

hahahhaa wat een foto's!! Prachtig!

Oeps jarige nog gefeliciteerd!

Djemo: deken gejat , nouja zeg! Gaat wel erg ver, maar goed... Boos!

ik moet zo in gaan pakken want ik ga een weekendje weg, naar ameland, met de studie.
Ben benieuwd of het nog een beetje droog blijft!!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:51

Zoë_Iris heel veel plezier op ameland Pling
Mies_Apollo tuurlijk niemand weet wat Boos! Boos! Boos!
Prinslover Ja hij liet wel zien dat hij een echte man was Vingers aflikken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:14

Goedemorgen iedereen Doei!. Ik heb dr alweer twee uur werk op zitten Tong uitsteken, nu ben ik opdrachten voor school aan het maken... Heb om 12 uur een werkcollege en die docent kijkt of je je huiswerk wel gemaakt hebt (ja het is echt net de middelbare school Tong uitsteken). Om kwart voor 5 mag ik dan weer lekker naar huis toe en dan even eten en door naar de manege voor een uurtje in de bak rond hobbelen...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:08

Djemo: Mooi paardje heb je (L) !

Frankjie: Hij had daar in spanje ook een Zaldi new kent, dus hij zou wel passen hoor Knipoog

_Saida_: Nee respect had hij ook nog niet echt veel voor me, maar gaat al veeeeel beter nu, maar neem liever het zekere voor het onzekere, want sta op een hele grote stal, en ben leiver zeker dat hij bij me blijft dan dat hij zichzelf of andere paarden verwond... Ken haar niet persoonlijk van de Ollashop, ken alleen de site Clown

Heb gisteren me eerste Les gehad van Angela Remie, die geriderd is door Bent Brenderup (als ik het goed schrijf Bloos ) ging echt SUPER GOED ! we hebben dus aan dat respect wat hij neit voor me had gewerkt, en dat is nu echt ongelovelijk veranderd ! na de les liep hij als een shoot hondje achter me aan. Angela kan het heel goed uitleggen en weet precies hoe je zo'n draak als die van mij weer op z'n plek krijg Haha! ben echt trots op Betunero hoe goed hij me gisteren begreep en ik hem. op dit moment gaat het echt met sprongen vooruit ! hoop dat het zo goed blijft gaan ook onder het zadel dadelijk Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:59

Natalia, ook kan ik je trekkingsaddles aanbevelen, heeft ook veel zaldi zadels en is erg kundig. Mijn zadel komt er ook vandaan, ze heeft veel verstand van zaken. Ook ik heb me zaldi te koop, zie me onderschrift haha.
Verder zal ik nu aant werk, reageer later weer bij, heb iig gister aaf een super aaf gehad Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:59

xxxNaatjuhxxx: Soms moet je dat respect ook verdienen he Knipoog. Atlas kan soms ook best dominant zijn... Heeft echt van die momenten dat ie me zwaar aan het uitproberen is... Gelukkig gaat het altijd wel goed Lachen. Wat voor oefeningen krijg je allemaal dan om ervoor te zorgen dat ie niet over je heen loopt?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:50

Loes: Leuke foto's!

Esther: Gelukkig is Atlas weer wat opgeknapt Haha!

Jolijn: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Nathalia: Ja kan ook altijd nog voor een Wintec gaan, vind het zelf hele fijne zadels, verwisselbare boom, niet duur en als je dan over een tijdje wat meer geld te besteden hebt kun je altijd nog een leren zadel kopen.

Frank: Maar je hebt nu toch ook een eigen bedrijf! Wat had je anders graag willen doen dan?

Gabriella: Gecondoleerd! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd!

Michelle: Je hebt je zeker netjes ingehouden! En hoe gaat het inlopen!?
Haha, die Shannon, Vaidosa was gisteren met mijn les ook al zo druk Nagelbijten / Gniffelen En foto's wil ik zeker zien!! Haha!

Ilona: Heidi heeft echt super mooie foto's van jou en Chico gemaakt Haha!

Heidi: Die foto's zijn echt heel grappig! ROFL

Saida: Arme Rintske Ach gut

Marielle: Jeetje, je snapt toch niet dat mensen dat doen!
Verder wel hele mooie foto's van Djemo!

Ik ben gisteren zo enorm geschrokken tijdens mijn les met Vaidosa! We waren al ongeveer een half uurtje bezig en toen begon het ineens flink te hozen. En toen ineens uit en niets kwam er een flits en daarna een knal, het enge was dat die flits vlak langs mijn instructrice ging, ze deed net een stapje opzij. Daarna zijn we snel naar binnen gegaan en daarna besefte we pas wat er gebeurt was!! Ze had wel geraakt kunnen zijn, dan heb je echt een beschermengeltje op je schouder zitten!

We zijn ook nog met Yaco aan de slag gegaan, aan de lange lijnen is hij nu super braaf, dus ging Lisa er weer een keertje op. Een probleempje, hij schrikt van elke beweging die je maakt op zijn rug. Dus daar moeten we even aan werken! Ik heb nu wel spierpijn van het blokkeren van Yaco zijn vluchtpogingen!

Gisteravond ben ik met vriendlief naar Leeuwarden gegaan, zijn beste vriend zit daar op kamers en hij heeft verkering met mijn beste vriendin, dus dat was bere gezellig Haha! Lekker samen gegeten, beetje gedronken en vervolgens daar slapen. Was wel geslaagd.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:15

Ik heb mijn ventje al heel lang niet meer gezien, dus is Aline zo lief geweest om foto's van mijn ventje op te sturen Hyper!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Samen met zijn zusje poepscheppen Nagelbijten / Gniffelen

4.
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:29

zasread: Oei dat is zeker schrikken! Bij ons ging het ook flik te keer... Eerst al 's avonds rond half 9/10 en 's nachts rond 3 uur ook nog. Werd er zelfs wakker van... En leuke foto's, het is echt een schatje!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:38

Hallo mede Barok-fans! Lachen

Met pijn in mijn hart zet ik mijn Monturas Lucas zadel toch te koop aan. Hij past niet meer lekker op mijn Haflinger. Omdat jullie ook in dezelfde sferen zitten, dacht ik dat jullie het misschien wel wilde weten. Lachen
Zadel is in hele goede staat, echt een prachtig dressuurzadel. Maar doorrijden op een zadel dat niet past is gekkenwerk. Lachen

Dus, als jullie nog wat zoeken, foto's profiel. Lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:26

nathalia: Leuk dat het zo goed ging! Is toch altijd even afwachten met een nieuw paard, maar lessen kan soms wonderen doen!

sanne: Het inlopen gaat vrij goed, ondanks alle verhalen valt het me ontzettend mee! Ik denk dat ik er morgen voorzichtig mee ga rijden, even een kort ritje op canto. Kan die meteen weer een keer zn kunsten in de bak vertonen...
Je instructrice heeft wel erg veel geluk gehad! Het zal dr tijd nog niet zijn!
Ik herken het gedrag yaco wel...sinds 2 weken mag ik eindelijk aan mn neus krabben als ik jeuk heb! Voorheen vloog ik dan door de bak... Ik merk dat ze in het bos wat makkelijker daarmee is dus vooral daar veel geoefend...
Gezellig zo'n dubbel date!
Iggie wordt een zwart grijze muis!

roane: Ik ben al voorzien!

net lekker geborsteld en een beetje gespeeld met paardebeestje..wilde niet teveel doen zodat ze morgen hopelijk net zo fanatiek is als gister!
Ook weer met mn camera gespeeld vandaag..

Let op foto 1 is 18+ Vork
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:54

leuke foto`s weer toppie allemaal

ga nu verder niet reageren ben bekaf

ik lees lekker mee moet nog ene hoop doen voor ik naar DISNEY GA

eerst dat maar eens bijwerken en dan kom ik morgen nog ff mee kletsen

xxxxxxxxxxx

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:57

sanne: hahaha die manen he. het blijft mooi. Tja, wat ik had willen gaan doen? Minder hard werken en meer verdienen maarja dat wil iedereen. Eigen bedrijf vergt veel inzet maarja zo heb alles z'n voors en tegens. Als ik iets anders zou gaan doen, zou het de pc-business en schotelapparatuur worden: goed spul leveren voor een betaalbare prijs met goeie service. Bij veel zaken ontbreekt het daar nogal eens aan en pc's en satellietgebeuren is ook een hobby van me.
Peet: alvast veel plezier als ik je niet meer spreek.

Hier was het onweer gister rond enen toen de paardjes net buiten stonden. Des houdt niet van de nattigheid, Prince daarentegen wel, die ziet eruit nu, eg nie normaal.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:41

zo zie ik mijn vent

I only need one tonight,
who'll make my heart beat fast,
a handsome man with laughing eyes,
who smiles as he walks past.
And while the harp plays worldly songs,
He'll take me in his arms,
and promises me, that I will be,
His girl forever more.
His girl forever more.
And promises me, that I will be,
His girl forever more.

maar waar is deze man Huilen Huilen ik kom ze niet meer tegen denk ik

hahaha zag deze tekst bij iemand staan en ben het wel eens hiermee
sorry dat ik het gepikt heb van je Knipoog
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 17-10-08 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:43

oh mies wat een mooie foto`s

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:43

Hallo, mag ik me hier ook even voorstellen.
Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een lekkere groene anda naarling!!!!
Haar naam is bailarin.
Hier nog met mooie manen vier weken terug
Afbeelding

En hier zonder manen een week voordat ik haar kocht geknipt.........snikerdesnik!
Afbeelding

Gelukkig groeien ze snel aan en zijn ze nu een cm of vier... Bloos

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:28

hai wat een mooi paard maar wrom zijn zijn manen geknipt
en heb je dat niet zelf gedaan
en heb je nog meer foto`s van je kanjer en wat is je naam

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:41

Jolijn -> Hoe is het afgelopen met de verkoop van je hoofdstel? Pling
De mijne is vandaag stuk gegaan dus heb nu zeker heeeeeel veel interesse!

Michelle -> Succes dan maar met je laarzen! Pling
Leuke foto's weer!

Marielle -> Het is vrijwel overal zo dat ze niet verantwoordelijk zijn voor zoek geraakte of gejatte spullen.
banketstaaf maar waar..........

Iris -> Veel plezier op Ameland!

Natalia -> Klinkt al heel wat beter dan je eerdere berichten! Clown
Zo doorgaan hoor, hij hoort respect voor je te hebben! Cool

Esther -> Dat is een hele goede opmerking; respect moet je verdienen!
Helaas denken sommige mensen (en dan bedoel ik niet hier) hier anders over, die eisen het.
En 'gek genoeg' lopen ze keer op keer weer tegen de lamp..........

Sanne -> Jeeeee dat was echt wel behoorlijk schrikken!
Lisa heeft een heel elftal beschermengeltjes volgens mij!
Ipv poepscheppen kunnen Iggy en z'n zusje er beter gelijk in poepen, scheelt weer werk! Hihihi! Haha!

Petra -> Have fun in Disney! XxX
Enne,......... heb geduld, die man komt echt, maar je moet niet gaan zoeken, hij komt vanzelf op je pad. Ach gut

Henj -> Welkom hier! Clown
Jammer van Bailarin d'r manen...... maar ze groeien gerust wel weer aan.
Wie weet iets voller dan ze ze al had!

Vanmorgen dus les gehad op Rintske.
Eerst trok ze een gesp van haar hoofdstel krom toen we nog niet eens begonnen waren.
Toen heeft Mayke haar gelongeerd, ze moest even weg en ik zou de andere kant op longeren en toen stapte Rints in haar teugel.
Teugels stuk getrokken en het riempje van een bakstuk is compleet afgescheurd.
Mayke had nog een mooi hoofdstel liggen, lichtbruin onderlegd, past heeeeel mooi bij m'n zadel, maar waarschijnlijk is de frontriem te smal.......
Moeten we eerstt ff passen, dan weten we het zeker.
Ik heb zowiezo graag 2 passende hoofdstellen, vanwege bijv. wanneer er eentje stuk gaat, maar ook eentje waarmee ik kan longeren en de teugels eraf kan halen.
Ik had nog een Kieffer hangen gelukkig, dus die gebruik ik nu.
Tijdens de les was Rints niet super aan het been, maar gaandeweg toch steeds beter.
Mayke is er ook weer even op geweest, even de knopjes aftasten en ze vond haar weer vooruitgegaan ivm een week of 3 geleden.
Dat is ze ook! En ik ook! Vork
Maar goed, op zoek naar nog een hoofdstel dus.........

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 00:53

Saida, leuk he zo'n paardenhobby. Je zal nooit met te veel geld blijven zitten Knipoog.

HenJ, wat een leuk dier. Jammer van de manen. Maar die groeien wel weer aan, toch? Als je paardje maar leuk is.

Peet, is het nu helemaal over met je man, of zijn jullie nog aan het proberen? En veel plezier in Disney.

Mies, wat een knappe kat heb je zeg. En wat is Shannon toch een lekker puppie.

Sanne, Iggie wordt al lekker groot zeg. Gaat echt hard. En dat is schrikken zeg. Ik ben echt doodsbang voor onweer en dan zal ik niet buiten zijn. Maar dit kan je niet zien aankomen. Dat maakt het nog enger.

Naat, super dat het zo goed ging. Dus jij bent ook een liefhebber van academische rijkunst?

Ik heb vanavond weer even op Sun gereden. Maar ik ben niet tevreden met mezelf, ik baal er gewoon even van. Sun was wel braaf, maar ik kan mijn handen maar niet goed houden. En dan ga ik weer wringen met mijn lichaam, bah. Even een dip dus. Moet dus weer even flink aan de les eigenlijk.