Leuke foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ligt iedereen nog lekker te slapen, of hebben jullie het veeelste druk voor de pc? Noujaa, ik reageer nog ff wat bij..
. Hopelijk is ze snel weer soepel! Ik lees nét dat je les hebt, leuk hoor, have fun!!
. Je zal m snel wel zien!!
Echt leuk als je langs komt, kan je het bij ons ook ff zien! Fijn dat het rijden zo goed ging met Shannon!!
Knap paard hoor. Hij was wel een patser als hengst hihi. 
ZIJN WEER HELEMAAL DE NIEUWSTE DEKENS.

hij liet wel zien dat hij een echte man was
. Ik heb dr alweer twee uur werk op zitten
, nu ben ik opdrachten voor school aan het maken... Heb om 12 uur een werkcollege en die docent kijkt of je je huiswerk wel gemaakt hebt (ja het is echt net de middelbare school
). Om kwart voor 5 mag ik dan weer lekker naar huis toe en dan even eten en door naar de manege voor een uurtje in de bak rond hobbelen... 

) ging echt SUPER GOED ! we hebben dus aan dat respect wat hij neit voor me had gewerkt, en dat is nu echt ongelovelijk veranderd ! na de les liep hij als een shoot hondje achter me aan. Angela kan het heel goed uitleggen en weet precies hoe je zo'n draak als die van mij weer op z'n plek krijg
ben echt trots op Betunero hoe goed hij me gisteren begreep en ik hem. op dit moment gaat het echt met sprongen vooruit ! hoop dat het zo goed blijft gaan ook onder het zadel dadelijk
. Atlas kan soms ook best dominant zijn... Heeft echt van die momenten dat ie me zwaar aan het uitproberen is... Gelukkig gaat het altijd wel goed
. Wat voor oefeningen krijg je allemaal dan om ervoor te zorgen dat ie niet over je heen loopt? 
En foto's wil ik zeker zien!! 

Lekker samen gegeten, beetje gedronken en vervolgens daar slapen. Was wel geslaagd.

ik kom ze niet meer tegen denk ik

.