Nieuws over mijn mamatje,
Gister toen ik net weg was bij bezoekuur werd ze naar de scan gebracht. Het is gelukkig niet der hart, al dachten de dokter er eerst anders over omdat ze maar een hartslag van 45 had. Eenmaal in de scan geweest bleek het dat ze een hele goeie longontsteking heeft en vocht bij allebei der longen. Het vocht zorgde ervoor dat het hart het 'minder' goed ging doen.
Ze heeft nu medicijnen en is thuis. Over 6 dagen moet ze terug komen op controle.
Gelukkig is het niet zo heel ernstig.
Ilona, ik ga gelijk even je topic bekijken!!
En reageren op de rest
. Hoop dat de medicijnen goed helpen.. Chic zn manen vallen wel mee toch? Moet nóg veeul langer hihi
! Ik ben er dinsdag pas weer.. Ben vrijdag op zaterdag met een paar meiden van bokt! Anders had ik morgen ook ff komen buurten!
Dan pas volgende week...
Heb je echt alweer tijdje niet gezien! Laatste x scheveningen.. veul te lang geleden
. Maar we maken straks een inhaalslag haha! En zn manen hadden idd wel pikzwart mogen zijn
Helaas heb je niet alles voor het zeggen, anders wist ik het wel hihi.
Ik ben voor!
Maar ik heb al van Anouk gehoord dat Dessie pas geleden een soort gelijke actie had als Dable! En jij stond er nog wel naast, moet je na gaan als je er op zit
Krijg ik de melding dat het geheugen vol is! 
maar toch komen er veel toeristen naar kijken! Wij zijn nog nooit bij Wenda geweest! Dat zou wel eens moeten gebeuren trouwens! Maar ik denk dat we nog even wachten tot na de zomer
Oei vervelend van die sloophondjes, onze honden hebben ook zo'n fase gehad maar gelukkig zijn ze daar nu overheen! Haha en mieren vallen de kakkerlakken wel aan zodra ze dood zijn, maar het karkas met vleugeltjes blijft gewoon liggen hoor