[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:42

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:45

evdpanne schreef:
Hij wordt steeds goedkoper :=, van 4750 al naar 2000 gegaan... Moet wel iets mee mis zijn... Zonde want het is een leuk paard om te zien http://link.marktplaats.nl/260512236

Tjee, wat raar zeg... kzou hem zo op willen halen hihi...

Geweldige fotos van Jesse :D
Zo weer aant werk, geen zin in, momenteel hardstikke warm in de keuken :S

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:57

Ik heb hem een jaar terug ook al te koop zien staan, was toen ook al verlieft op dat koppie ;). Maar ja dr zal wel iets mee zijn...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:08

Hoeft niet. Het is op het moment ook een 'slechte tijd' voor de verkoop van paarden. Als er te veel gevraagd wordt dan worden ze te duur gevonden omdat het financieel voor veel mensen krap is en zijn ze te goedkoop dan denken mensen dat er iets mee is. Bij mij op stal stonden ook 2 vreselijk leuke paarden te koop voor vrij lage prijzen. Ene is na lange tijd verkocht, ander niet.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:12

Dat is ook wel zo idd ;). Maar omdat zij al geen klik heeft, en dan nu al een ander paard kopen en in de advertentie zeggen dat ie voor donderdag weg moet... Dat vind ik dan altijd een beetje apart.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:17

Ook daar heb ik weer iets tegenin te brengen ;) Betreffende paard waar ik het over had moest ook met spoed weg op een gegeven moment. Eigenaar had n.l. een merrie die een veulen zou krijgen. Toeval of niet, ene dag werd paard verkocht en dag erna werd veulen geboren.

Naar wat voor paard ben je eigenlijk op zoek? PRE? Bedenk mij n.l. dat er ook nog een jonge Cruzado bij ons op stal staat. 5 jaar, 3/4 PRE en 1/4 KWPN. Vader is Grelo.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:30

koop je hem niet zelf branka??????????/
en hoe ist gistr gegaan goed en heb je hem al

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:36

Hahaha! Grapjas! Als ik nog geen paard zou hebben en op zoek zou zijn zou hij mogelijk een optie zijn.

Gisteren ging goed, meer info gekregen en heb nog niets. Maandag bellen om te bestellen ;) Dan duurt het nog wel een week of 6. Ach, wat in een goed vat zit verzuurd niet :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:59

Een PRE zou leuk zijn ;). Ik houd het in gedachte, ik ga vandaag ook nog ergens kijken. Geen PRE maar wel een leuk paardje :).

Met een merrie die een veulen krijgt vind ik trouwens nog een ander verhaal dan een paard kopen terwijl je er geen stal voor hebt, en ook geen zekerheid dat je huidige paard snel weg is (vooral in deze tijd). Als ie nu niet weg is voor donderdag wat moet er dan mee gebeuren...

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:10

helemaal mee eens branka
het verzuurt niet

en voor de rest doe rustig aan doen wij ook gaan zo naar ub40

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:13

evdpanne schreef:
Een PRE zou leuk zijn ;). Ik houd het in gedachte, ik ga vandaag ook nog ergens kijken. Geen PRE maar wel een leuk paardje :).

Is goed. Laat maar weten als je interesse hebt. Dan pb ik je wel de gegevens door. En mocht je komen kijken dan kan je Frío ook bewonderen ;)

evdpanne schreef:
Met een merrie die een veulen krijgt vind ik trouwens nog een ander verhaal dan een paard kopen terwijl je er geen stal voor hebt, en ook geen zekerheid dat je huidige paard snel weg is (vooral in deze tijd). Als ie nu niet weg is voor donderdag wat moet er dan mee gebeuren...

Tja, in dat geval zou ik kijken of er niet ergens weidegang is tot het paard verkocht kan worden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:15

Is goed hoor :). En ik zou inderdaad ook voor de laatste optie gaan, maar ben laatst bij een paard wezen kijken en die heeft ze naar een handelaar gedaan (ik was laatste hoop voor haar :?). Lijkt me niet echt fijn....

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:24

Zo ben ik ook aan Frío gekomen. Heb het al eens gemeld hier dacht ik, hij werd op de harde volte afgekeurd. Ze wilde eerst niet zakken in prijs. Na een halve week bericht dat ze hem eigenlijk wel bij mij vond passen en liever aan een particulier verkocht. Was donderdagavond dat ik dat mailtje kreeg. Als ik besloot hem niet te nemen dan zou hij zaterdag met een handelaar meegaan. Omdat ze toen vroeg voor hem was pecies het maximum dat ik in gedachten had, dus die keuze was snel gemaakt.
Geen moment spijt gehad dat ik hem gekocht heb ;)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:08

Wij zijn terug! Uitgebreid verslag volgt later, nu eerst gezellig doen beneden. Ik heb helaas maar 3 kwartier op Utixo gezeten heel de week, tijdens de eerste rit maandag brak hij mijn neus, ik ben donderdag in de Gelderse Vallei geopereerd. Humor all around. Verder was het gezellig.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:30

Oe benthe, dat klinkt niet zo fijn. Ik ben benieuwd naar het hele verhaal.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:50

Heey
Oei benthe :(:). Ben ook benieuwd naar het hele verhaal.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:56

Brankaz: Bij mij is dat meisje ook echt enorm gezakt in prijs, maar het was gewoon mijn paard niet... En hoewel de prijs dan zeer aantrekkelijk was weet ik gewoon dat ik er beter aan deed hem niet te kopen. Dan blijf je toch in je hoofd lopen met als ik voor de volgenda ga kijken dan wil ik dat.... En dat vind ik ook gewoon niet eerlijk tegenover het paard.
Benthe: Dat is niet fijn zeg!! Ben benieuwd naar het hele verhaal ;). En hopelijk ben je weer snel hersteld van het avontuur!

Het paardje waar ik vanmiddag ben wezen kijken was errug leuk :). Echt een lieverd! Ik heb er zelf echt een heel positief gevoel bij :D. En zelfs mijn moeder (die lastminute mee ging omdat degene die mee zou gaan op het laatste moment afbelde) die niks met paarden heeft vond hem leuk en durfde hem zelf te aaien :). Dus ik houd jullie op de hoogte ;).

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:58

Esther : Gaaf dat het klikte en dat zelfs je moeder positief was :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:05

Zijn we weer!!!!

Ziekenhuis de gelderse vallei is schitterend van binnen! Op de EHBO na dan ;) je moet je vakantie toch goed beginnen!

We hebben echt een super week gehad! ondanks de pech van benthe!

esther: doe dat! ;)! Leuk dat je een lief paardje gezien hebt!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:12

jolijn: sterkte!! beter zo voor robijn
jacintha: welkom hier
esther: wat een gezeik zo met school. enne die PRE-ruin kun je natuurlijk altijd benaderen voor de helft. dan loop je weinig risico dat er iets aan mankeert. als ie toch per se weg moet...
suzan: zal ook wel niet zoveel gegeten worden nu met dat warme weer..?
benthe: waarom heb jij dat weer? hihi was dat telefoontje uit de gipskamer ofzo? waarom zie ik nu een westlandse schone met een gruwelijke gipskluit op haar neus op m'n netvlies staan........?

gister een groot champignonnefeest gehad, weer veel ouwe bekenden tegengekomen. vandaag naar ahoy geweest voor het studio100 festival met o.a. amika, megamindy en noem maar op. de kids vonden het geweldig.
dalijk des nog ff aan het werk zetten. niet lang, want de bak is weer veel te zwaar en dan ook nog dat benauwde weer

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:33

frank, we hebben er een foto van ;) Met toestemming zal ik em plaatsen!

Nee we belden vanaf de dronken picknick diner tafel!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:07

Even spammen ;)

Klassieke dressuurlessen aangeboden Zuid-Holland

Morgen ga ik even bijreageren, ben even druk nu.

Ben in de afgelopen 2 dagen wel met met mijn blouse binnenstebuiten bij de fysio de behandelkamer uitgewandeld :o om vervolgens uit mijn blousje te scheuren :+ niet veel later met 180 km per uur over een grasveld te gaan en zelf tegen een boom aangewandeld omdat ik dacht grappig te zijn, maar vergat daarbij voor me uit te kijken :+

Dus weer een hoop avonturen hier!

Iedereen nog eventjes een fijn weekend he!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:14

Mies!!! Mijn grote liefde, ze is weer terug ;) :+:
Ik heb je gemist :P

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:24

Saida Rintske dus ook al gewassen :D Was t goed gegaan snachts?
Wat knap van je nichtje. Leuke beloning v.d. streefomzet.

Annick, leuke foto's.

Moppielover dat was wel een hele aparte ervaring zeg.

Sonrisa, welkom :)

Utixo dat klinkt pijnlijk :(:)

Wat een heerlijk weer vandaag he! Ik werd al rond 8 uur wakker van een zieke Lemmyteck :(:) Buikpijn. Vraag me af of t door de hitte of door t ontwormen komt. Net heeft ie nog 2x overgegeven maar de rest v.d. dag ging t goed.

We zijn met hem op de fiets naar een natuurzwembad gegaan hier in de buurt. Alleen of ff te kijken of t leuk is om te zwemmen. Ja dus :D Maar niet gedaan omdat Lem er niet in mag en t me ook niet wijs leek voor zijn buik. Je hebt daar nog een lekker boerenpad dus dat hebben we een stuk uitgefietst en Lem om zijn gemakkie er naast.

Ben nog op de bank in slaap gekacheld. Gisteren bbq van stal gehad en best wel uit mijn dak gegaan :j Heb ook erg moeten lachen om de foto's :+

Verder heerlijk in de tuin gezeten en gegeten en eerder vanaaf nog ff een rondje gaan fietsen. Lem achterop in de mand en bij t binnenstebuitenpad mocht ie ff los.. Langs FLan gereden maar die stond ver weg dus die kwam niet :))
Was weer een fijn dagje.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:32

Mies, je hebt toestemming voor alle foto's hoor.
Frank, je verbeelding komt aardig tot z'n recht.

Ik ben echt te moe voor een verslag, wellicht heeft Mies nog fut?