Haha katten op het toetsenbord... die van mij is 8 kilo en ploft altijd overal neer waar het hem uitkomt! Op de krant, op je laptop, in de wasmand (met schone was), of ergens midden op de bank zodat er niemand meer fatsoenlijk naast past en dan dusdanig geirriteerd kijken als je hem wakker maakt dat je van armoe maar ergens anders gaat zitten
Fijn dat Nikita niet kreupel meer is!
NoTrouble, ik zou idd ook zorgen dat je er in ieder geval geen kosten aan maakt zelf... maar als het je leuk lijkt dan kun je er wel tijd in steken... geld niet

Maar ik zou geen percentage van de verkoopprijs doen, de verkoop gaat momenteel niet zo goed, dus wie weet krijg je nooit genoeg.
Gelukkig Figo weer fitter!
En de kleintjes allemaal flink in de groei dus!
Vandaag even laat nog (nu net terug) na mijn werk even gaan rijden op Chim.. met een veelzijdig/springzadel van een stalgenoot die heel mooi stil ligt op mijn paard. Het zadel wordt door haar 'plankie' genoemd, nou ik weet nu waarom!! Man man, t is een Stubben maar echt super hard! Echt hard, maar heb weer even goed doorgepakt... Chim liep eerst weer alle kanten op, en ik had er ook al weer een week niet op gezeten, dus uiteindelijk was dat te verwachten. Aan t einde liep ze lekker, even flink gedraafd en gegaloppeerd, lekker gezweten en daarna heeft ze nog een tijd met mijn vriend door de bak lopen struinen, wat gerold, alles uitgebreid gesnuffeld en dat soort dingen...

zo schattig altijd dan die twee samen